http://www.justitie.nl/ni(...)_over_integratie.aspquote:Chatten met minister Verdonk op 13 april
12 april 2006
“Integratie is een zaak van ons allemaal”
Wat: chatten met minister Verdonk
Waarover: integratie
Wanneer: donderdag 13 april 2006 van 16.45 – 17.45 uur (chatroom open om 16.15 uur)
Waar: www.ministerchat.nl
Integratie is een wederzijds proces. Om als volwaardig burger deel te kunnen nemen aan onze samenleving is het belangrijk dat de minderheden in ons land zich de Nederlandse taal eigen maken en een plaats verwerven op de arbeidsmarkt. Maar daar moeten ze ook de kans toe krijgen. Mensen moeten voor elkaar openstaan. En instellingen van de samenleving moeten in gelijke mate toegankelijk zijn voor etnische minderheden en autochtonen. Wat merkt u van integratie in uw leefomgeving, op het werk, op de sportclub en in de kroeg?
Minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken en Integratie wil hierover graag met u van gedachten wisselen tijdens een videochat. De videochat is op 13 april van 16.45 uur tot 17.45 uur live te volgen via internet, op www.ministerchat.nl
Ritaquote:Op donderdag 13 april 2006 09:05 schreef veldmuis het volgende:
Hmm, daar ga ik wel ff kijken denk ik!!
Romeinse tijden hequote:Op donderdag 13 april 2006 00:57 schreef Tafkahs het volgende:
lekker veilig, achter een toetsenbord..
Goede test, waarschijnlijk wordt die vraag er wel uitgepiktquote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Sidekick het volgende:
Haar styliste van vorige week is ook ziek.
Ik ben afgehaakt.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zakjapanner's vraag wordt gesteld
ze lopen achter. Nu wordt de vraag behandeld van die afgestudeerde Turkse jongen, hij wordt niet aangenomen en vraagt zich af wat hij verkeerd heeft gedaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt.
Wat was de vraag en het antwoord?
is nu bezigquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt.
Hoe verdonk denkt homoseksualiteit onder allochtonen bespreekbaar te maken.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |