Juist ja! Je behoeften zijn zeker belangrijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Misschien is het handig om te vermelden hoe kinky je precies bent als je iemand zoekt? Anaal of niet, absolute (seksuele) voorkeuren enzo.
Je zoekt dus een fuckbuddy en denkt dat je dat op deze manier voor elkaar gaat krijgen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef Herkauwer het volgende:
Een fuckbuddy is tegenwoordig erg normaal! Zie voor ervaringen: Fuckbuddy, wie heeft? deel II
......
Het gaat hier om een gemeenschappelijk doel van elkaar te voorzien van sex.
Nee hoor, op dit moment niet nodig en indien single heb ik er al 2. Dus voor mij gaat deze vlieger niet opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Je zoekt dus een fuckbuddy en denkt dat je dat op deze manier voor elkaar gaat krijgen?![]()
Keep on dreaming![]()
is niet 1 van de regelsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef Herkauwer het volgende:
Ben je het zat om in Hoelang sta jij al droog [Part deux]: De roeping van de Oase te moeten posten? Althans met waardes die maand(en) overstijgen? Dan is hier wellicht je kans om er wat aan te doen!
Een fuckbuddy is tegenwoordig erg normaal! Zie voor ervaringen: Fuckbuddy, wie heeft? deel II
Maar er blijkt behoefte (Bron) te zijn voor een centraal topic waar je daadwerkelijk op zoek kan naar jouw juiste fuckbuddy! Jij stelt de eisen en hier kan je zien of er mensen voldoen aan jouw voorwaarden!
Wie weet lig jij vanavond met je nieuwe fuckbuddy lekker te ******!
Hou het enigszins netjes en probeer tolerant tegenover elkaar te zijn. Grote kans dat de dames meer aandacht krijgen en de heren wat minder.
Wees duidelijk in wat je zoekt! Daarmee wordt dus bedoeld, geslacht, leeftijd, ontvangen, reizen en eventueel uithoudingsvermogen. Uiteraard zijn kosten gevraagd uit den boze!Het gaat hier om een gemeenschappelijk doel van elkaar te voorzien van sex.
Oh ja, Handige links
waar bestel jij (goedkope) condooms
Heb je nog aanvullingen, laat het dan weten en indien nuttig zal ik ze erbij plakken
Misschien een idee voor die 'anderen' om naar een dating site te gaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee hoor, op dit moment niet nodig en indien single heb ik er al 2. Dus voor mij gaat deze vlieger niet op
Maar ik weet wel zeker dat er anderen zijn die dez ebehoefte wel hebben!
Je naamquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Misschien is het handig om te vermelden hoe kinky je precies bent als je iemand zoekt? Anaal of niet, absolute (seksuele) voorkeuren enzo.
Anderen als in: manmensen die vrouwmensen niet eens aan durven kijken laat staan ermeequote:Nee hoor, op dit moment niet nodig en indien single heb ik er al 2. Dus voor mij gaat deze vlieger niet op
Maar ik weet wel zeker dat er anderen zijn die dez ebehoefte wel hebben!
Nee niet op zoek. Maar advertentie zou zoiets zijn als:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, TS, ben jij nog op zoek naar een fuckbuddy? Hoe zou je advertentie eruit zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |