Ik denk dat dat nog wel even op zich laat wachtenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef The6thgate het volgende:
is het record van 47.5 jaar al overtroffen?
jij was toch al bijna halverwege?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef The6thgate het volgende:
Zie het zo: Je bent nu weer goed bezig! Tenzij je weer 3 maanden moet wachtenquote:
Denk t nietquote:Op maandag 27 maart 2006 15:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zie het zo: Je bent nu weer goed bezig! Tenzij je weer 3 maanden moet wachten
Ik vraag me meer af hoe je het klaarspeelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:57 schreef heiden6 het volgende:
Sinds gistermiddag alweer, ik vraag me af hoe ik het volhoud.
argh.. je zal dat maar verbrekenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef The6thgate het volgende:
Nu niet depressief worden he, anders moeten we je er vanaf gaan helpenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:02 schreef gaai het volgende:
Gewoon nóg maar zo'n topic geopend......![]()
Sta ik, verdikkemie, ook nog in de OP......where will it end?!![]()
tvp natuurlijkje weet maar nooit, wellicht dat ik in dit topic een tijd kan melden die niét in de maanden loopt.........
![]()
En zij? Hoe vaak is zij dan gekomen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef LasTeR het volgende:
Sinds gister middag. Dus nu ongeveer 24 uurtjes. Ik ben in 5 dagen 15 keer gekomen met mijn liefje!
Ik heb geteld.
4.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En zij? Hoe vaak is zij dan gekomen?
Maar 4? Lol, hier komt ze wel vaker in één sessie hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:41 schreef LasTeR het volgende:
[..]
4.
Ik ga me niet te veel uitsloven.En ik kan sowieso best snel doorgaan nadat ik ben gekomen dus... Korte pauzes.
De langste sessie was gelijk 4 keer voor mij. Heerlijk, huis voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |