Ik vind kleine meisjes leuk hoor, maak je niet druk.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Chowi het volgende:
Ik zal onthouden dat je hier niet mag zeggen wat je vindt, omdat je dan een hele horde discussies achter je aan krijgt..
Je kunt ingaan op de argumentatie of de vinger leggen op een ontbrekende argumentatie of drogredenering. I just did.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je kunt niet discusseren over meningen.
Ik at vroeger niet anders, maar tegenwoordig eet ik het niet graag meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Ik lust trouwens ook geen pindakaas.
Met nootjesquote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Ik lust trouwens ook geen pindakaas.
Misschien komt het omdat ik ook nooit dol ben geweest op pinda's.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik at vroeger niet anders, maar tegenwoordig eet ik het niet graag meer.
anaalquote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Noemt arual dat zo als ze weer eens anaal doorgesmeerd is?![]()
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Noemt arual dat zo als ze weer eens anaal doorgesmeerd is?![]()
Wie weet, misschien is het ook wel een trauma.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik ook nooit dol ben geweest op pinda's.
Andere keerquote:
Anaal?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?
Zonder welk woord?Zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?
Ja mên. Te hoog zoutgehalte.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wie weet, misschien is het ook wel een trauma.![]()
Dat is beter in elk geval dan overreden worden door een smart of struikelen over een rollator.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere keer. Maar een broer van de organisatie (ID&T) is overleden en die had als droom/idee iedereen in het wit
. Met als locatie de ArenA meen ik, iig is het zijn idee
. Hij is tegen een boom aan gereden met een Porsche
Pindakaas.quote:
Nee het gaat over duncan en geld verdienenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kent het verhaal er godverdomme niet achter dus je bek houden! Stomme kut!
Gaat over leven en dood in het geval van wit![]()
Duncan Stutterheim......quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is beter in elk geval dan overreden worden door een smart of struikelen over een rollator.![]()
Maar goed, leuk om te weten in elk geval.
1.74.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat moet het zijn! Zeg hoe lang ben jij eigenlijk?
Ahh well... het verhaal erachter is best kippevel vind ik. Zeker als ze orange theme draaien en je ziet hem voorbij komen op de schermen. Doet me toch wel wat steedsquote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee het gaat over duncan en geld verdienen
Mooi verhaalquote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere keer. Maar een broer van de organisatie (ID&T) is overleden en die had als droom/idee iedereen in het wit
. Met als locatie de ArenA meen ik, iig is het zijn idee
. Hij is tegen een boom aan gereden met een Porsche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |