Nou, dat dus. Verder niets.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is daarmee, behalve dat het fuckduur is voor muziek die je niet tof vind?
Je kent het verhaal er godverdomme niet achter dus je bek houden! Stomme kut!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, en het globale "kom, we gaan zwart/wit dragen!". Waar iedereen zich dan ook netjes aan houdt!
Hekel!
Het is een themafeest, gek he? En natuurlijk is het een verschrikkelijke eenheidsworst, maar het is nergens verplicht om je zwart of wit te kleden.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, en het globale "kom, we gaan zwart/wit dragen!". Waar iedereen zich dan ook netjes aan houdt!
Hekel!
Het verhaal maakt me helemaal niets uit.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kent het verhaal er godverdomme niet achter dus je bek houden! Stomme kut!
Gaat over leven en dood in het geval van wit![]()
Jeetje. Waarom moet ik naar een groot feest geweest zijn om te weten dat ik Sensation suf vind? Je kunt me niet dwingen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een themafeest, gek he? En natuurlijk is het een verschrikkelijke eenheidsworst, maar het is nergens verplicht om je zwart of wit te kleden.![]()
Je bent zeker nog nooit naar een groot feest geweest.![]()
Jij snapt het ook nietquote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een themafeest, gek he? En natuurlijk is het een verschrikkelijke eenheidsworst, maar het is nergens verplicht om je zwart of wit te kleden.![]()
Je bent zeker nog nooit naar een groot feest geweest.![]()
Ik vind overigens white qua muziek wel aardig dit jaar en black, ach ja...lekker stampen met vrienden.![]()
wil je t mij wel vertellen dat verhaal?quote:
Nee, snap ik natuurlijk. Maar een iemand van de organisatie is overleden en daar zit een heel verhaal achterquote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verhaal maakt me helemaal niets uit.
Wil ik best een keer doenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je t mij wel vertellen dat verhaal?
Maar ik respecteer eenieders keuze erheen te gaan hoor. Want ik ben heel makkelijk in de omgang.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, snap ik natuurlijk. Maar een iemand van de organisatie is overleden en daar zit een heel verhaal achter
Ik ga je nergens toe dwingen, je hebt gewoon geen flauw idee waar je het over hebt. Als ik nog nooit pindakaas heb gegeten, ga ik toch ook niet zeggen dat alle mensen die pindakaas eten gewoon suf zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jeetje. Waarom moet ik naar een groot feest geweest zijn om te weten dat ik Sensation suf vind? Je kunt me niet dwingen.
Misschien hou ik wel helemaal niet van grote feesten, gewoon, in het algemeen. Wat ook het geval is..
Dat blijkt.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik respecteer eenieders keuze erheen te gaan hoor. Want ik ben heel makkelijk in de omgang.
You got to be kidding me.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga je nergens toe dwingen, je hebt gewoon geen flauw idee waar je het over hebt. Als ik nog nooit pindakaas heb gegeten, ga ik toch ook niet zeggen dat alle mensen die pindakaas eten gewoon suf zijn.![]()
Dat stampt niet anders.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, snap ik natuurlijk. Maar een iemand van de organisatie is overleden en daar zit een heel verhaal achter
* Ynske gaat ervoor klaar zittenquote:
juist welquote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Chowi het volgende:
Ik zal onthouden dat je hier niet mag zeggen wat je vindt, omdat je dan een hele horde discussies achter je aan krijgt..
Witbroodquote:
Maar je kunt niet discusseren over meningen.quote:
en ik mis de kaas voor eropquote:
Ik vind kleine meisjes leuk hoor, maak je niet druk.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Chowi het volgende:
Ik zal onthouden dat je hier niet mag zeggen wat je vindt, omdat je dan een hele horde discussies achter je aan krijgt..
Je kunt ingaan op de argumentatie of de vinger leggen op een ontbrekende argumentatie of drogredenering. I just did.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je kunt niet discusseren over meningen.
Ik at vroeger niet anders, maar tegenwoordig eet ik het niet graag meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Ik lust trouwens ook geen pindakaas.
Met nootjesquote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Ik lust trouwens ook geen pindakaas.
Misschien komt het omdat ik ook nooit dol ben geweest op pinda's.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik at vroeger niet anders, maar tegenwoordig eet ik het niet graag meer.
anaalquote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Noemt arual dat zo als ze weer eens anaal doorgesmeerd is?![]()
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Noemt arual dat zo als ze weer eens anaal doorgesmeerd is?![]()
Wie weet, misschien is het ook wel een trauma.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik ook nooit dol ben geweest op pinda's.
Andere keerquote:
Anaal?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?
Zonder welk woord?Zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?
Ja mên. Te hoog zoutgehalte.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wie weet, misschien is het ook wel een trauma.![]()
Dat is beter in elk geval dan overreden worden door een smart of struikelen over een rollator.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere keer. Maar een broer van de organisatie (ID&T) is overleden en die had als droom/idee iedereen in het wit
. Met als locatie de ArenA meen ik, iig is het zijn idee
. Hij is tegen een boom aan gereden met een Porsche
Pindakaas.quote:
Nee het gaat over duncan en geld verdienenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kent het verhaal er godverdomme niet achter dus je bek houden! Stomme kut!
Gaat over leven en dood in het geval van wit![]()
Duncan Stutterheim......quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is beter in elk geval dan overreden worden door een smart of struikelen over een rollator.![]()
Maar goed, leuk om te weten in elk geval.
1.74.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat moet het zijn! Zeg hoe lang ben jij eigenlijk?
Ahh well... het verhaal erachter is best kippevel vind ik. Zeker als ze orange theme draaien en je ziet hem voorbij komen op de schermen. Doet me toch wel wat steedsquote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee het gaat over duncan en geld verdienen
Mooi verhaalquote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere keer. Maar een broer van de organisatie (ID&T) is overleden en die had als droom/idee iedereen in het wit
. Met als locatie de ArenA meen ik, iig is het zijn idee
. Hij is tegen een boom aan gereden met een Porsche
1,74 aan puur genot mien jongquote:
Te lang waarvoor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |