Jij kraamt echt teveel foute dingen uit. "De vrouw", en nu dít.quote:
Achja... ik heb zin in et weekend dan doe ik raar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij kraamt echt teveel foute dingen uit. "De vrouw", en nu dít.
Cool. Maar niet anaal.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja... ik heb zin in et weekend dan doe ik raar.
Neuken?
Ok, daar ben ik ook niet van dus dat scheeltquote:
Aight.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik ook niet van dus dat scheelt. Gewoon even een uurtje lekker ontspannen zeg maar
Dus!?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef Pheno het volgende:
Dus...
Top... even mijn vriendin afbellenquote:
Omg. Welke smoes ga je gebruiken?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Top... even mijn vriendin afbellen
Hoofdpijn natuurlijkquote:
Nope, dat kloptquote:
alsof dat ze weerhoudquote:
Die werkt goed altijd, ja.quote:
Jah... dus die wil ik vanmiddag niet van jouw kant horenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je postgedrag lijkt veel op dat van Metro gemixt met PieterCK![]()
Ik ken geen van beide... zijn ze tof ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmm... negatief dus... ach...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]pieter
meneer heeft nog nooit wat met een meiske gedaan
en dan moet je dan zien wat hij allemaal in sex post
metro neukt *mag ik niet meer zeggen*quote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken geen van beide... zijn ze tof ?!
Oh, dan moet ik weer wat anders gaan verzinnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... dus die wil ik vanmiddag niet van jouw kant horen
Die hangen nu toch in SEX rond neem ik aan?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mocht ik toch alleen niet meer?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
metro neukt *mag ik niet meer zeggen*
Hoe lang ben je zelf dan?quote:
Jij meet hun tofheid af aan de bereidwilligheid of ze met je willen neuken?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en pieter neukt niet
dus tof
nee, maar kom op, 1 van de twee is zowiezo niet tofquote:Op donderdag 13 april 2006 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij meet hun tofheid af aan de bereidwilligheid of ze met je willen neuken?
En je hebt ze liever van 1.50?quote:
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"quote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar kom op, 1 van de twee is zowiezo niet tof
Jah.... ik hoor het al... lamaar weerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik weer wat anders gaan verzinnen.
nijlpaardquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"
Ach die GL moet niet zeuren.... De knuppelquote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en pieter neukt niet
dus tof
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... ik hoor het al... lamaar weer
Ik dus ookquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raarquote:
Straks gaan we alleen maar samen in bad ofzoquote:
Zulks een helder inzicht hebben die meisjes van .... tegenwoordigquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raar![]()
owjah. die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raar![]()
Vermakelijk dusquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
klopt ook wel, alleen soms erg tja euhm nah dingesquote:
Hij had meer van die dingen. Plus dat het een hele tijd geleden isquote:
Zonde dat ik dat nooit meegekregen hebquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ook wel, alleen soms erg tja euhm nah dinges
PieterCK joeg op elke meid die zich in de singlesreeks meldde. Volgens mij had hij elke meid toegevoegd aan zijn msnlijstquote:
Zo had D*wg ook zo een periode dat hij elke vrouw besprong alsof ze een loopse teef wasquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had meer van die dingen. Plus dat het een hele tijd geleden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |