1,74 aan puur genot mien jongquote:
Te lang waarvoor?quote:
Jah... ik snap et ook nietquote:
Jij kraamt echt teveel foute dingen uit. "De vrouw", en nu dít.quote:
Achja... ik heb zin in et weekend dan doe ik raar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij kraamt echt teveel foute dingen uit. "De vrouw", en nu dít.
Cool. Maar niet anaal.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja... ik heb zin in et weekend dan doe ik raar.
Neuken?
Ok, daar ben ik ook niet van dus dat scheeltquote:
Aight.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik ook niet van dus dat scheelt. Gewoon even een uurtje lekker ontspannen zeg maar
Dus!?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef Pheno het volgende:
Dus...
Top... even mijn vriendin afbellenquote:
Omg. Welke smoes ga je gebruiken?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Top... even mijn vriendin afbellen
Hoofdpijn natuurlijkquote:
Nope, dat kloptquote:
alsof dat ze weerhoudquote:
Die werkt goed altijd, ja.quote:
Jah... dus die wil ik vanmiddag niet van jouw kant horenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je postgedrag lijkt veel op dat van Metro gemixt met PieterCK![]()
Ik ken geen van beide... zijn ze tof ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmm... negatief dus... ach...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]pieter
meneer heeft nog nooit wat met een meiske gedaan
en dan moet je dan zien wat hij allemaal in sex post
metro neukt *mag ik niet meer zeggen*quote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken geen van beide... zijn ze tof ?!
Oh, dan moet ik weer wat anders gaan verzinnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... dus die wil ik vanmiddag niet van jouw kant horen
Die hangen nu toch in SEX rond neem ik aan?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mocht ik toch alleen niet meer?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
metro neukt *mag ik niet meer zeggen*
Hoe lang ben je zelf dan?quote:
Jij meet hun tofheid af aan de bereidwilligheid of ze met je willen neuken?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en pieter neukt niet
dus tof
nee, maar kom op, 1 van de twee is zowiezo niet tofquote:Op donderdag 13 april 2006 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij meet hun tofheid af aan de bereidwilligheid of ze met je willen neuken?
En je hebt ze liever van 1.50?quote:
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"quote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar kom op, 1 van de twee is zowiezo niet tof
Jah.... ik hoor het al... lamaar weerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik weer wat anders gaan verzinnen.
nijlpaardquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"
Ach die GL moet niet zeuren.... De knuppelquote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en pieter neukt niet
dus tof
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... ik hoor het al... lamaar weer
Ik dus ookquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raarquote:
Straks gaan we alleen maar samen in bad ofzoquote:
Zulks een helder inzicht hebben die meisjes van .... tegenwoordigquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raar![]()
owjah. die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raar![]()
Vermakelijk dusquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
klopt ook wel, alleen soms erg tja euhm nah dingesquote:
Hij had meer van die dingen. Plus dat het een hele tijd geleden isquote:
Zonde dat ik dat nooit meegekregen hebquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ook wel, alleen soms erg tja euhm nah dinges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |