niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:15 schreef david. het volgende:
Met háár wil ik geen vakantie!
Met m, natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet?
met wie dan wel
zo slecht ziet ze er toch niet uit
Dat vat ik dan maar op als complimentquote:
Daar heb ik nu werkelijk nooit last van!quote:Op donderdag 13 april 2006 08:25 schreef Burdie het volgende:Leuke mannen die je om half twee 's nachts wakker bellen
Ik wil graag om 0200 uur al naar huis.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:53 schreef melismay het volgende:
Zoooo, ik heb mezelf de deadline van 5 uur vandaag opgelegd
Dat is wel erg laat vindt je ook niet!?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:54 schreef david. het volgende:
[..]
Ik wil graag om 0200 uur al naar huis.
Nouja, aangezien het nu 0900 is doe ik iets fout hequote:Op donderdag 13 april 2006 08:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat vindt je ook niet!?
Ja, dan is 0200 wat overdreven, misschien moet je 1100 overwegen?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:55 schreef david. het volgende:
[..]
Nouja, aangezien het nu 0900 is doe ik iets fout he.
jij bent voorlopig op Q na de enige die vakantie heeftquote:Op donderdag 13 april 2006 08:56 schreef _Cara_ het volgende:
goedemorgen..
dit werkpaard moeten nog 12 dagen wachten op haar vakantie..maar dan..
![]()
Ik heb 4 dagen vrij, na vandaag. En ik mik op 1500 uur.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent voorlopig op Q na de enige die vakantie heeft
ow... das balen voor jullie..quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent voorlopig op Q na de enige die vakantie heeft
4 dagen vrij waarvan 2 dagen weekend en 1 dag extra zondag is geen vakantiequote:Op donderdag 13 april 2006 09:01 schreef david. het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen vrij, na vandaag. En ik mik op 1500 uur.
Werk jij eigenlijk full-time ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mokster het volgende:
Nee, ik hou me alleen met asiel bezig. Niet met integratie.
Yep.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:12 schreef jackson het volgende:
Werk jij eigenlijk full-time ?!
Ja toch ?
Mij ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
werkpaarden zeuren nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
De werkpaarden moeten niet zo zeuren.
Je hebt een webcam!quote:
Je zegt dus eigenlijk dat iedereen die hier op zijn werk Fok!'t geen werkpaard is maar gewoon een lui varken?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
Het zijn die steppe paarden, net doen als of ze druk zijn maar eigenlijk staren ze maar de hele dag naar een leeg vlak.
Klagen is bij mevrouw Verdonk om ontslag vragen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Dat kon wel eens jahquote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klagen is bij mevrouw Verdonk om ontslag vragen.![]()
Verdonk: »als u deze winter kleine kinderen onder een brug ziet slapen, bedenk dan maar dat het asielbeleid streng, maar rechtvaardig is«quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat iedereen die hier op zijn werk Fok!'t geen werkpaard is maar gewoon een lui varken?
Tegen een blondharige blanke vrouw als Mokster zal ze vast niet onaardig doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan ook onder die brug?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdonk: »als u deze winter kleine kinderen onder een brug ziet slapen, bedenk dan maar dat het asielbeleid streng, maar rechtvaardig is«
Loesje..
*haar blondeert, marlboro light gaat roken, oorbellen met van die grote ringen aanschaft én een gouden ketting met eigen naam.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om breezersletjes over te halen om hun tieten te laten zien.
Wel recht door zeequote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen een blondharige blanke vrouw als Mokster zal ze vast niet onaardig doen.![]()
Die uitspraak doet me altijd aan Mussert denken.quote:
Weet ik niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan ook onder die brug?
Toch geen nederlandse brug???![]()
Het is tenminste niet link of rechtsquote:Op donderdag 13 april 2006 09:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die uitspraak doet me altijd aan Mussert denken.![]()
Gelukkig gebruikte ze geen cliché's in haar toespraak.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is tenminste niet link of rechts![]()
Ik wil wel een poging wagen voor jequote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga zo weg trouwens. Mijn laatste tentamen over testvectoren en algoritmes om deze testvectoren te bepalen. Dus als iemand deze zin begreep, kan iemand dan voor mij dat tentamen maken?
Dan kun je 'm beter maar zélf gaan maken.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga zo weg trouwens. Mijn laatste tentamen over testvectoren en algoritmes om deze testvectoren te bepalen. Dus als iemand deze zin begreep, kan iemand dan voor mij dat tentamen maken?
Ik wil het wel proberen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Vrouwen en techniek.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil niet generaliseren hoor, maar het valt wel op dat de vrouw in ons midden het laat afweten.
Gelukkig heb je meer verstand van politiekquote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek.![]()
Gelukkig weet ik daar wel erg veel van af.![]()
Die vrouw heeft elke 'feeling' met sexualiteit verloren...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen een blondharige, rondborstige blanke vrouw als Mokster zal ze vast niet onaardig doen.![]()
Goed zo... wellicht kunnen we er samen even naar kijken ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil niet generaliseren hoor, maar het valt wel op dat de vrouw in ons midden het laat afweten.
Heeft hij uberhaupt verstand dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van politiek![]()
Nee, ik doelde op het feit dat Mokster er overduidelijk arisch uitziet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die vrouw heeft elke 'feeling' met sexualiteit verloren...![]()
of was dat niet wat je bedoelde
Jouw tentamen ging dus over algoritmes in principe en hoe je deductief en inductief tot testvectoren kon komen?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Eh, zo ongeveer.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jouw tentamen ging dus over algoritmes in principe en hoe je deductief en inductief tot testvectoren kon komen?
Ik wel ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van politiek![]()
Wat een terminologie weer.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op het feit dat Mokster er overduidelijk arisch uitziet.![]()
Volgens jou is ze dus meer een type Stalin dan een type Hitler?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een terminologie weer.![]()
Verdonk maakt geen verschil tussen 'rassen', ze stuurt het liefst iedereen die het niet eens met haar is het land uit.![]()
Het is dat we geen ijszone hebben waarin we mooie winterkampen op kunnen zetten en de AIVD een zootje is, zeker qua informanten.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens jou is ze dus meer een type Stalin dan een type Hitler?![]()
datgene wat jij voorlopig nog niet hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
+5 Huillie!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
Dat is de bezigheid die ik vanaf 10 juli ga bezigen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
DIt is mijn laatste werkdag, volgende week sinds lange tijd weer eens een weekje vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
datgene wat jij voorlopig nog niet hebt
Misschien wordt een strafkolonie in Oost-Groningen wel een programmapunt van haar.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is dat we geen ijszone hebben waarin we mooie winterkampen op kunnen zetten en de AIVD een zootje is, zeker qua informanten.![]()
Dat we je nu aan het doen bent.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
Ik ga nergens heen en voor de rest dit jaar neem ik ook geen vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is de bezigheid die ik vanaf 10 juli ga bezigen.![]()
Waar gaat iedereen heen?
quote:
Marostica eo in Italiëquote:
Werkgelegenheid in die contreien is al jaren een heikel punt, dus lijkt me een prima idee.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wordt een strafkolonie in Oost-Groningen wel een programmapunt van haar.
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marostica eo in Italië.
Maar dat duurt nog veel te lang naar mijn zin.
Weet ik nog niet precies. Moet ik even afstemmen met mijn vriend die daar woont, maar ws ergens in juli.quote:
Welk woord heb je niet begrepen ?!quote:
Klopt, en aangezien Rutte de bijstand wil afschaffen is zo'n werkkamp een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Werkgelegenheid in die contreien is al jaren een heikel punt, dus lijkt me een prima idee.![]()
Juli is de maand om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Moet ik even afstemmen met mijn vriend die daar woont, maar ws ergens in juli.
Puik werk dat Sensationquote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Juli is de maand om op vakantie te gaan.
Het enige nadeel is:
8 juli Sensation Black
9 juli WK-finale
10 juli vliegen.![]()
Heerlijk, al brak aankomen op je vakantie.![]()
![]()
Goed nederlands is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Welk woord heb je niet begrepen ?!
Fair enough!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed nederlands is het in ieder geval niet.
Absoluut.quote:
Zo is dat. Black pak ik al even niet meer mee. Eerste 2 black versies ben ik wel geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Ik hoef in ieder geval niet te wennen aan de alcohol in een vreemd land, ik heb nog zat in mn bloed zitten in dat vliegtuig.![]()
Dat moet je dan wel aangeven bij de douane.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Ik hoef in ieder geval niet te wennen aan de alcohol in een vreemd land, ik heb nog zat in mn bloed zitten in dat vliegtuig.![]()
Waar ga jij eigenlijk naartoe?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
Heerlijk, al brak aankomen op je vakantie.![]()
![]()
Misschien pak ik White ook nog mee, als mn broer nog kaartjes overhoudt.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat. Black pak ik al even niet meer mee. Eerste 2 black versies ben ik wel geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |