Werk jij eigenlijk full-time ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mokster het volgende:
Nee, ik hou me alleen met asiel bezig. Niet met integratie.
Yep.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:12 schreef jackson het volgende:
Werk jij eigenlijk full-time ?!
Ja toch ?
Mij ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
werkpaarden zeuren nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
De werkpaarden moeten niet zo zeuren.
Je hebt een webcam!quote:
Je zegt dus eigenlijk dat iedereen die hier op zijn werk Fok!'t geen werkpaard is maar gewoon een lui varken?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
Het zijn die steppe paarden, net doen als of ze druk zijn maar eigenlijk staren ze maar de hele dag naar een leeg vlak.
Klagen is bij mevrouw Verdonk om ontslag vragen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Dat kon wel eens jahquote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klagen is bij mevrouw Verdonk om ontslag vragen.![]()
Verdonk: »als u deze winter kleine kinderen onder een brug ziet slapen, bedenk dan maar dat het asielbeleid streng, maar rechtvaardig is«quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat iedereen die hier op zijn werk Fok!'t geen werkpaard is maar gewoon een lui varken?
Tegen een blondharige blanke vrouw als Mokster zal ze vast niet onaardig doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |