datgene wat jij voorlopig nog niet hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
+5 Huillie!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
Dat is de bezigheid die ik vanaf 10 juli ga bezigen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
DIt is mijn laatste werkdag, volgende week sinds lange tijd weer eens een weekje vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
datgene wat jij voorlopig nog niet hebt
Misschien wordt een strafkolonie in Oost-Groningen wel een programmapunt van haar.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is dat we geen ijszone hebben waarin we mooie winterkampen op kunnen zetten en de AIVD een zootje is, zeker qua informanten.![]()
Dat we je nu aan het doen bent.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
Ik ga nergens heen en voor de rest dit jaar neem ik ook geen vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is de bezigheid die ik vanaf 10 juli ga bezigen.![]()
Waar gaat iedereen heen?
quote:
Marostica eo in Italiëquote:
Werkgelegenheid in die contreien is al jaren een heikel punt, dus lijkt me een prima idee.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wordt een strafkolonie in Oost-Groningen wel een programmapunt van haar.
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marostica eo in Italië.
Maar dat duurt nog veel te lang naar mijn zin.
Weet ik nog niet precies. Moet ik even afstemmen met mijn vriend die daar woont, maar ws ergens in juli.quote:
Welk woord heb je niet begrepen ?!quote:
Klopt, en aangezien Rutte de bijstand wil afschaffen is zo'n werkkamp een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Werkgelegenheid in die contreien is al jaren een heikel punt, dus lijkt me een prima idee.![]()
Juli is de maand om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Moet ik even afstemmen met mijn vriend die daar woont, maar ws ergens in juli.
Puik werk dat Sensationquote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Juli is de maand om op vakantie te gaan.
Het enige nadeel is:
8 juli Sensation Black
9 juli WK-finale
10 juli vliegen.![]()
Heerlijk, al brak aankomen op je vakantie.![]()
![]()
Goed nederlands is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Welk woord heb je niet begrepen ?!
Fair enough!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed nederlands is het in ieder geval niet.
Absoluut.quote:
Zo is dat. Black pak ik al even niet meer mee. Eerste 2 black versies ben ik wel geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Ik hoef in ieder geval niet te wennen aan de alcohol in een vreemd land, ik heb nog zat in mn bloed zitten in dat vliegtuig.![]()
Dat moet je dan wel aangeven bij de douane.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Ik hoef in ieder geval niet te wennen aan de alcohol in een vreemd land, ik heb nog zat in mn bloed zitten in dat vliegtuig.![]()
Waar ga jij eigenlijk naartoe?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
Heerlijk, al brak aankomen op je vakantie.![]()
![]()
Misschien pak ik White ook nog mee, als mn broer nog kaartjes overhoudt.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat. Black pak ik al even niet meer mee. Eerste 2 black versies ben ik wel geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |