WHAHAHAHAHAHAHA. Dit meen je niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met die keer dat ie zijn cam aanzette en hij geen kleren aan bleek te hebben.![]()
Eigen "fout"quote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat is het probleem als je bij de oorsprong van zo'n reeks bent
Ik ging op gesprek bij een "Han", wat kort bleek te zijn voor "Hanna" .. geen idee hoe oud ze is, dat komt in de 2e ronde welquote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik ga ff vleien bij de HRM dame van 45 jaar en vervolgens kreeg je d'r prive telefoonnummer?![]()
Aiii... dat is even minderquote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met die keer dat ie zijn cam aanzette en hij geen kleren aan bleek te hebben.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Doe eens een inschatting...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ging op gesprek bij een "Han", wat kort bleek te zijn voor "Hanna" .. geen idee hoe oud ze is, dat komt in de 2e ronde wel
Ach met boxer mag de hele wereld me zien voor de camquote:Op donderdag 13 april 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]daar is ook nog een foto van
(wel met boxer aan)
geloof me, daar word je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach met boxer mag de hele wereld me zien voor de cam
Dat hebben we gister kunnen zien ja...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
k hou niet zo van oerwouden verspreid over een lichaamquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, daar word je niet vrolijk van
Ik word er ook niet vrolijk van als hij het doet.... maar opzich niet spannend ofzo dat hij et doetquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, daar word je niet vrolijk van
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hou niet zo van oerwouden verspreid over een lichaam
En als de wereld nu geen boxer aanheeftquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
I'm your man...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is het trouwens erg als ik naar zijn postgeschiedenis kijk en zijn replies al kan invullen?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan tieten!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:01 schreef webspider het volgende:
[..]
En als de wereld nu geen boxer aanheeft
Hoe jammerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het trouwens erg als ik naar zijn postgeschiedenis kijk en zijn replies al kan invullen?
Ik ben het niet van plan vandaagquote:
Ik ben al een uur bezig met een evaluatie van iemand die het niet zo goed heeft gedaan. Ik zit me te bedenken hoe ik dat subtiel kan neerzetten. Zijn promotie zal er een groot deel van afhangen. Aardige gast, maar technischquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |