Ik zou het mild en doeltreffend houden zodat de strekking duidelijk is. Aardige knaap maar technisch wat minder dusquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een uur bezig met een evaluatie van iemand die het niet zo goed heeft gedaan. Ik zit me te bedenken hoe ik dat subtiel kan neerzetten. Zijn promotie zal er een groot deel van afhangen. Aardige gast, maar technischMaar ik ben omkoopbaar
![]()
Dat krijg je ervan als je weg bentquote:
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)quote:
kzou t niet wetenquote:
Ja, en dat moet ik dus verspreiden over een aantal kwalificatiepunten. Cijfers geven en onderbouwenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou het mild en doeltreffend houden zodat de strekking duidelijk is. Aardige knaap maar technisch wat minder dus![]()
Hij zorgt al lange tijd met enige regelmaat voor vermakelijk leesvoer,quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)
En dat hoeft niet positief te zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)
Wie zou het willen weten?quote:
Ik heb hem sinds singles niet meer gezien op fok. Dat zal eerder aan mij liggen omdat ik nooit in de subfora kom waar hij nu zitquote:Op donderdag 13 april 2006 11:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hij zorgt al lange tijd met enige regelmaat voor vermakelijk leesvoer,.
Vul die rotzooi in en schrijf er als nog een verhaal bijquote:Op donderdag 13 april 2006 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en dat moet ik dus verspreiden over een aantal kwalificatiepunten. Cijfers geven en onderbouwenLiever schrijf ik een verhaal over wat me opgevallen is (negatief en positief).
Herinneringen op halen kan ook leuk zijn,quote:Op donderdag 13 april 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds singles niet meer gezien op fok. Dat zal eerder aan mij liggen omdat ik nooit in de subfora kom waar hij nu zit
Doe je bestquote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
Boxershort Show
en dan die van Pieter erbij plaatsen
quote:
Geil... een string... ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wil geen ban aan mijn string hebben
Dan knapt het touwtje..quote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wil geen ban aan mijn string hebben
TMIquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Hier delen ze cadburry's eggs uit!![]()
Goed plan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |