Ik zou het mild en doeltreffend houden zodat de strekking duidelijk is. Aardige knaap maar technisch wat minder dusquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een uur bezig met een evaluatie van iemand die het niet zo goed heeft gedaan. Ik zit me te bedenken hoe ik dat subtiel kan neerzetten. Zijn promotie zal er een groot deel van afhangen. Aardige gast, maar technischMaar ik ben omkoopbaar
![]()
Dat krijg je ervan als je weg bentquote:
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)quote:
kzou t niet wetenquote:
Ja, en dat moet ik dus verspreiden over een aantal kwalificatiepunten. Cijfers geven en onderbouwenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou het mild en doeltreffend houden zodat de strekking duidelijk is. Aardige knaap maar technisch wat minder dus![]()
Hij zorgt al lange tijd met enige regelmaat voor vermakelijk leesvoer,quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)
En dat hoeft niet positief te zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)
Wie zou het willen weten?quote:
Ik heb hem sinds singles niet meer gezien op fok. Dat zal eerder aan mij liggen omdat ik nooit in de subfora kom waar hij nu zitquote:Op donderdag 13 april 2006 11:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hij zorgt al lange tijd met enige regelmaat voor vermakelijk leesvoer,.
Vul die rotzooi in en schrijf er als nog een verhaal bijquote:Op donderdag 13 april 2006 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en dat moet ik dus verspreiden over een aantal kwalificatiepunten. Cijfers geven en onderbouwenLiever schrijf ik een verhaal over wat me opgevallen is (negatief en positief).
Herinneringen op halen kan ook leuk zijn,quote:Op donderdag 13 april 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds singles niet meer gezien op fok. Dat zal eerder aan mij liggen omdat ik nooit in de subfora kom waar hij nu zit
Doe je bestquote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
Boxershort Show
en dan die van Pieter erbij plaatsen
quote:
Geil... een string... ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wil geen ban aan mijn string hebben
Dan knapt het touwtje..quote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wil geen ban aan mijn string hebben
TMIquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Hier delen ze cadburry's eggs uit!![]()
Goed plan...quote:
Jah... alhoewel ik wel moet werken (bijbaanquote:Op donderdag 13 april 2006 11:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nog ff volhouden.. Morgen vrij?
Wat heb je gekregen?quote:
Een BMW 318 van mijn vader... maar ik wil alleen 6 cilinders dus maar weggedaan weerquote:
Groot gelijk! Houdt hij nog wel van je dat 'ie je zulke cadeaus geeft?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Een BMW 318 van mijn vader... maar ik wil alleen 6 cilinders dus maar weggedaan weer
Geen idee... zelf een dikke turbocharged 5 cilinder rijden en mij een 4 cilinder gevenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk! Houdt hij nog wel van je dat 'ie je zulke cadeaus geeft?![]()
CI met M3 chassie!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Een BMW 318 van mijn vader... maar ik wil alleen 6 cilinders dus maar weggedaan weer
Betalen die stages nog steeds zo slecht? daar moeten ze echt wat aan doen, stelletje studenten profiteurs..quote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... alhoewel ik wel moet werken (bijbaan) Maar ben vrij van stage en dat bijbaantje is goed te doen
Smakelijk. Ik volg wat later.quote:
Jah.. die betalen nog steeds ergggggggggg slechtquote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Betalen die stages nog steeds zo slecht? daar moeten ze echt wat aan doen, stelletje studenten profiteurs..
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om ikea spullen in elkaar te zetten.
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om ikea spullen in elkaar te zetten.
Niemand heeft zin om IKEA rotzooi inelkaar te zettenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
Ik kan wel wat beters bedenken.. modelbouw beijvoorbeeld, of computers in elkaar zetten..niet dat ik dat ook doe..
Modelbouw jaaaaren gedaan, en computers heb ik nu geen zin in.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
Ik kan wel wat beters bedenken.. modelbouw beijvoorbeeld, of computers in elkaar zetten..niet dat ik dat ook doe..
I like IKEA!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelbouw jaaaaren gedaan, en computers heb ik nu geen zin in.
Gisteren twee bureaus, een tvmeubel en een vitrinekast in elkaar gezet van de IKEA. Ik miste geen schroefjes en het staat stevig
I'm pressing my luck.....
Je bent er ook nog niet een keer halverwege achter gekomen dat je als eerste plank een andere had moeten gebruiken?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Pheno het volgende:
I'm pressing my luck.....
Ik wil niet weten hoe vol jouw kamer staat met spullen die je niet nodig hebt.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I like IKEA!!!
alleen je koopt altijd dingen die je niet nodig hebt
Dat doen vrouwen sowieso al, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I like IKEA!!!
alleen je koopt altijd dingen die je niet nodig hebt
ik krijg helemaal niks voor mn stagequote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Betalen die stages nog steeds zo slecht? daar moeten ze echt wat aan doen, stelletje studenten profiteurs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |