quote:Op woensdag 12 april 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Showchat #732: Sven's puntlul :{w Vanaf daar en verder
quote:
quote:
En wij niet zonder BVO...quote:
Voor altijd? Er staat geen termijn bijquote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..].
Hoelang blijf BVO eigenlijk geband?
Ah ok, stond er niet bij nl.quote:
Jaquote:
Ik heb ooit een 10 minuten ban gehadquote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja![]()
En volgens mij ook het minimale voor een forumbrede ban. Een subfora ban kan volgens mij alleen maar vanaf een week en dat is ook weer een beetje overdrive.
Dat had ik anders liever gehad.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja![]()
En volgens mij ook het minimale voor een forumbrede ban. Een subfora ban kan volgens mij alleen maar vanaf een week en dat is ook weer een beetje overdrive.
Ik heb al mijn hoop op Ajax gevestigdquote:
Scheld Cc uit voor een VVD'er en je hebt zo een banquote:Op woensdag 12 april 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik anders liever gehad..
Ik heb de hele competitie nog geen ajacied in mijn team gehadquote:Op woensdag 12 april 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al mijn hoop op Ajax gevestigd
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar huis. We eten vandaagMcDonalds
![]()
Zij was toch van de Partij voor de Vrijheidquote:Op woensdag 12 april 2006 17:26 schreef Dizer het volgende:
Scheld Cc uit voor een VVD'er en je hebt zo een ban
Ik eet toch liever gewoon bij de snackbar. Dat McDonalds voer trek ik niet meer.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar huis. We eten vandaagMcDonalds
![]()
Nietes!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:29 schreef Dada het volgende:
Zij was toch van de Partij voor de Vrijheid
We hebben het hier over de Groep Wilders hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 17:38 schreef Copycat het volgende:
Nietes!
Ik ben tegen vrijheid! Fél tegen vrijheid!
Rot nou maar weer opquote:Op woensdag 12 april 2006 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi.
Bek houdenquote:
Ha, wie wil jij daarvoor meebrengen vuile trut/kut/teringwijf???quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef Dada het volgende:
We hebben het hier over de Groep Wilders hoorIk vind jou wel zo'n Wilders vrouwtje, beetje asociaal, beetje dommig met een groot gevoel voor onrecht
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik ben enorm asociaal, niet een beetje.
Ik ben nog te dom om voor duiveltja te dansen en de een z'n onrecht is de ander zijn goed recht.
Mn incrowd-vrienden natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 17:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Ha, wie wil jij daarvoor meebrengen vuile trut/kut/teringwijf???
Ha, daar hang ik allang bij in hun aarsquote:
Ik ook, dieper.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Ha, daar hang ik allang bij in hun aars
Ik woon in die aars vuile hoerrrrrrquote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook, dieper.
Ik heb ook de Bonnie stoelquote:Op woensdag 12 april 2006 18:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik woon in die aars vuile hoerrrrrrMet mijn Bennie bed en Bonnie stoel en Ove leeslamp
Als je het goed bekijkt bash jij ook elke 3 posts een gebruiker.quote:
Wat doet die in jouw aars? Jij bent helemaal niet MissBliss incrowdquote:Op woensdag 12 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Ja, over die leeslamp, hè...Kan die (er) niet uit?!
Oke ik ga al....quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt bash jij ook elke 3 posts een gebruiker.
quote:
Ja, dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat doet die in jouw aars? Jij bent helemaal niet MissBliss incrowd![]()
Die hoeft ik niet uit te leggen. Die leg zichzelf uit.quote:
Oké, Dada.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Die hoeft ik niet uit te leggen. Die leg zichzelf uit.
Ooit Buup....ooitquote:
Wanneer de regenboog het pad van de eenhoorn zal kruisen, Dada...wanneer de regenboog het pad van de eenhoorn zal kruisen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |