Als je van 2 of 3 euro vouchers hebt.. ik wil wel wat van hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef Timo20 het volgende:
Heb nog zoveel cdwow vouchers en weet niet waar ik ze voor moet gebruiken
iemand suggesties?
Ja. Ik maak het doosje open en zie Dynamite erin liggen terwijl ik duidelijk Dollars had besteld. Maar goed komt nu helemaal goed.quote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Verkeerde dvd geleverd?
Heb je de futurama's al? Alleen seizoen 3 is niet in de aanbieding. Maar goed zo even nog Seizoen 2 bestellen.quote:Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef Timo20 het volgende:
Heb nog zoveel cdwow vouchers en weet niet waar ik ze voor moet gebruiken
iemand suggesties?
Huh? Ken ik nietquote:Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar snap ik nou geen reet van, vorige week is nog wel zo'n 3 euro-voucher linkje geplaatst hier, met die code 'entertainment' erbij!
http://www10.cdwow.ie/promotion.php?promo_refcode=16721_1&affid=16721quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh? Ken ik nietHoe wat leg eens uit?
daar heb ik er nog maar 1 vanquote:Op maandag 10 april 2006 15:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je van 2 of 3 euro vouchers hebt.. ik wil wel wat van hebben
Ik krijg alleen maar 1 euro vouchers
Nee heb ik nog niet, maar ik ga eerst de overige seizoenen verzamelen van series die ik nu al hebquote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je de futurama's al? Alleen seizoen 3 is niet in de aanbieding. Maar goed zo even nog Seizoen 2 bestellen.![]()
same herequote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik zoek nog meer cheap-ass mooie aanbiedingen op cd-wow!
110%quote:Op maandag 10 april 2006 15:43 schreef Dizer het volgende:
Hoe groot is de kans op een dvd van 7 euro + 2 euro kortingslink + 3 euro voucher dat ie gecancled wordt?
Gooi het in de groep als je ze vind.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik zoek nog meer cheap-ass mooie aanbiedingen op cd-wow!
quote:
*amerikaans accent*quote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]bij het lezen van "officieele" icm de huidige prijs ben ik al opgehouden met lezen
quote:Op maandag 10 april 2006 16:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
*amerikaans accent*
Je krijgt er ook een boekenlegger bij met alle LOTR figuren, is het niet fantastic mike...
![]()
is toch geniaalquote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
The horror... dat heb ik zo vaak moeten horen in de nineties hè...
quote:
bij pacific is ie $34 hoorquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Timo20 het volgende:
Damn, zit ik net rond te kijken waar The Complete Mr. Arkadin het goedkoopst is. Bij cdwow.com is ie met 1 pond voucher omgerekend iets meer dan ¤27, bij pacific ¤ 38,- en bij axelmusic ¤ 42![]()
Ik vraag me af of het echt een R4 is?quote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef Dizer het volgende:
Holy crap check die prijs
http://www8.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=22688
Ik heb er al 9quote:Op maandag 10 april 2006 18:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben ook maar eens een vooraadje ¤3,- aan het maken
Alleswatikhierzet @ dizer . nl wordt als een e-mail adres gezienquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zit nu op 6. Maar ik moet ook ff nieuwe adressen aan maken om ze heen te sturen.
zonder verzend kosten jaquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 18:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die optie heb ik zonet dus ook ondekt op mijn server![]()
welke optie?quote:Op maandag 10 april 2006 18:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die optie heb ik zonet dus ook ondekt op mijn server![]()
Als je een server hebt waarop je ook mail kunt ontvangen moet je eens zoeken of je een optie hebt die mailtjes afvangt die wel naar je domein gestuurt worden maar niet naar een bestaant email adres. Die kun je dan door laten sturen naar een wel bestaant adres. Ik kan dus alles @mijndomijn.nl intypen en dat komt dan allemaal op mijn email uitquote:Op maandag 10 april 2006 19:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
welke optie?
zo, ik ga verder met het tweede seizoen van The Wire. Tot later
Ik heb er maar 8.. dus ik ga zo even goed aan het werkquote:Op maandag 10 april 2006 20:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoeveel bonnen heb je opgevraagd Diz?
Daarbij blijven de paasaanbiedingen 6.99quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die werken wel. Ik kwam trouwens op dvdbargain nog een link tegen die 3 euro eraf zou moeten halen maar die telde er juist 2 euro bij
![]()
Ik heb hem niet gezien. Een vriend van me is binnenkort jarig en die vond hem wel leukquote:Op maandag 10 april 2006 21:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was me toch een matige film zeg. Alleen dat bashen van Matt Damon vond ik nog wel okay
quote:Op maandag 10 april 2006 21:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel echt schandalig zijnof je vraagt aan KQ offie 'm hier op Fok voor je wil verkopen
quote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
FUCK FUCK FUCK
Koop ik vandaag via iemand van dvd.nl de DC van Donnie Darko tinbox voor 20 euro incl. Kan ik hem bij cd-wow met link + voucher voor 13,99 kopen![]()
Neuh... ik doe hem zelf weg voor 9,50quote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Trouwens, Diz, Saving Private Ryan 2-disc kopen? Mooie digipack! Slechts 10 euro!
Neuh.. als ie het geld niet terugstort, kan ik kontakt opnemen met mijn bank en die regelen het dan wel.quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen wel erg kut voor je dat je een overboeking niet kan storneren, dat kan alleen met automatische incasso's. Maar goed, hopelijk voor jou weet die kerel dat niet
duh je gaat er toch niet 1 ding bestellenquote:Op maandag 10 april 2006 18:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zonder verzend kosten ja
die moet je er nog bij tellen, dan kom je uit op $ 46,07
Ach.. aan de andere kant, zo heeft mijn CC ook een beetje rust en zoquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat niet nee, balen, maar helaas. Maar toch is 't wel zuur.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb nu 3 dvd's besteld voor 1.99 per stuk. Dat kan haast niet goed gaan![]()
Dat zit er wel in ja. Ze zijn zowiezo al redelijk veel aan het cancelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:12 schreef AversusZ het volgende:
[..]
![]()
Toch zal cd-wow er op een gegeven moment een stokje er voor steken denk ik. Wordt toch wel vrij gortig soms.
The Criterion Collection: And The Ship Sails Onquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:30 schreef SPiDeY. het volgende:
Iemand nog aanraders voor criterions die nu 15 euri zijn met link/voucher?
Hamlet zag ik al voorbij komen, daar moet ik eerst nog even wat reviews over checken.
afhankelijk van waar je zit duurt dit meestal een paar dagen voordat je het zietquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:39 schreef Dizer het volgende:
Het geld is nog niet van mijn CreditCard rekening af dus dat belooft niet zo veel goed
In Linux-taal: Catch-all.quote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je een server hebt waarop je ook mail kunt ontvangen moet je eens zoeken of je een optie hebt die mailtjes afvangt die wel naar je domein gestuurt worden maar niet naar een bestaant email adres. Die kun je dan door laten sturen naar een wel bestaant adres. Ik kan dus alles @mijndomijn.nl intypen en dat komt dan allemaal op mijn email uit
Dat ja, al ben ik niet zo heel bekend met Linux.quote:
Weet ik maar ik kon het niet laten om het te proberen. Anders bestel ik ze strax wel voor 3,99. Bonnen zatquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is vragen om problemen natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Coach Carter is ook een mooie film ja, toevallig een paar weken terug nog gehuurd. Als ik had geweten dat 'ie geen drol kostte had ik 'm wel gekocht
Dan heb ik wat over het hoofd gezien. Lord of War is mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik dus laatst met Lord of War ook al. Had ik 'm gehuurd, issie drie dagen later bij Bol te koop voor 3 euro (bij de gratis verzenden + coupon-mogelijkheid)...
Oh jij hebt Améliequote:
Ja psies. De Franse staan nu wel een heel stuk goedkoper op Ebay.quote:
Tssss!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond Amélie anders ook geen reet aan hoor. Hele volksstammen die die film de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik 'm niet. En dat Frans is bovendien een kuttaal.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Humor? Daar kan ik me niks van herinneren
Kleuren? Omgeving? Muziek? Het enige dat ik me kan herinneren is een eetcafé..
je vind Team America al kut, nu Amelie ook al. Wat vind je wel goed? Crossroads ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond Amélie anders ook geen reet aan hoor. Hele volksstammen die die film de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik 'm niet. En dat Frans is bovendien een kuttaal.
nog tips?quote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
duh je gaat er toch niet 1 ding bestellen![]()
ik stem hierbij voor invoering voor de doodstraf voor Dizerquote:
Het is al weer een tijd geleden dat ik hem gezien heb. Maar hij zat laatst bij de Filmvalley dus ik ga hem binnenkort nog maar eens kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima film, heb me goed vermaakt. Chaos-theory ten top, lekker lomp geweld, en vooral dat einde was cool, op de brug... en dan
Goed dat je Filmvalley noemt. Ik moet nog een keuzedvd doorgeven.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Maar hij zat laatst bij de Filmvalley dus ik ga hem binnenkort nog maar eens kijken.
Zeker doen, zijn erg leuke films. Het verhaal zit goed in elkaar en klopt in grote lijnen met de tekenfilm serie. De strips ken ik verder niet. Het verhaal is wel wat aardser dan de strips. Geen tijdreizigers enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb X-men 1 en 2 nooit gezien. Misschien wordt 't eens tijd.
Jason inderdaad ook. Als Hansom Rob is hij ook cool.quote:Vinnie is zeker vet, overigens. Maar Jason Statham vind ik dan ook weer gaaf.
Dat was ik vorige maand dus vergetenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:36 schreef Durbin het volgende:
[..]
Goed dat je Filmvalley noemt. Ik moet nog een keuzedvd doorgeven.
En dan heb ik het idee best goed te zijn in Engelsquote:
Opzich heb je wel gelijk ja. Meestal gebruik ik ook gewoon alleen een linkje of voucher. Zeker nu ik zo'n stapel 3 euro vouchers hebquote:Ik zit net trouwens ff op dvd.nl te kijken... en d'r wordt echt massaal misbruik gemaakt van de easter sale met linkjes en vouchers. Ik ben benieuwd hoe lang 't gaat duren voor cd-wow daar weer een stokje voor gaat steken. Té veel dvd's worden besteld voor 1,99...dat moet een keer fout gaat. Waarom hebben mensen geen vrede met 3 euro korting bovenop die easter sale, dan loop je minder risico dat cd-wow binnenkort weer massaal gaat controleren en cancellen...
Ik probeer het zelf een beetje met beleid te doen, om het lot niet te tarten. Maar als ik zie hoe massaal veel mensen dat doen, dan moet het binnenkort wel weer fout gaan...
Tnx, zal eens checken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
The Criterion Collection: And The Ship Sails On
The Criterion Collection: The Long Good Friday
The Criterion Collection: Variety Lights
Wel minimaal voor £20 bestellenquote:Op woensdag 12 april 2006 07:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Kom maar met die van hmv. Ga er denk ik simpsons season 6 bestellen.
pfff snap niet wat ie ermee moet... wat een afgrijselijke setquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
Hey KQ, jij wou toch nog de Band Of Brothers ME?
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=73342 voor 90 euro
Hmmm simpsons is 18.. even een goedkoop titeltje erbij zoeken, iemand een aanrader?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:56 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Wel minimaal voor £20 bestellen
£2 korting met de code RL8242, eigenlijk ook niet echt de moeite.
Heel jammer dat de oude niet meer werken
Ja maar dat prut hmv hanteert weer 1.75 pond verzendkosten per extra itemquote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hmmm simpsons is 18.. even een goedkoop titeltje erbij zoeken, iemand een aanrader?![]()
Het schijnt dat ie een homo isquote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef AntiChrist het volgende:
WOOOOOT!!!
[afbeelding]
en voor de ongelovigen onder ons dit is Bruce "GOD" Campbell's eigen TV-Show
Eyquote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
in principe zijn we allemaal een beetje homo![]()
Dat heb ik al 2 jaar geleden ontdektquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gisteren ondekt dat RSS toch wel makkelijk werkt. Veel beter dan al die verschillende nieuwsbriefen enzo.
Ik kende het al wel langer maar nooit geprobeerd. Maar nu toch maar eens bekeken. Toch wel handig om al je nieuws e.d op 1 plek te krijgen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 jaar geleden ontdekt.
Zekers! Je hoeft nooit meer al die site's langs om het nieuws/ reviews/ whatever te checkenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik kende het al wel langer maar nooit geprobeerd. Maar nu toch maar eens bekeken. Toch wel handig om al je nieuws e.d op 1 plek te krijgen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Talpa heeft zoveel lopen wijzigen in de programmering dat onze gids, KRO Studio, bij de zender "N.B Programmering onder voorbehoud" heeft gezet.
Ik ben bang tot John door zijn geld heen is. en dat duurt nog wel ff denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wanneer zal dat Talpa nu definitief de lucht uit gaan?
Welke?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:
Ik ga misschien vanavond een dure aankoop doen van een dvd box79 pond
![]()
Bijna.. het is wel een serie inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
queer eye for the straight guy? season1?
uhm eens kijken, sex in the city, the L word, desperate housewives 1 van die toevallig?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bijna.. het is wel een serie inderdaadEn het is een complete box van alle seizoenen
Ally McBeal ?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
uhm eens kijken, sex in the city, the L word, desperate housewives 1 van die toevallig?
Golden Girls?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dawsons Creek?
Die is leukquote:
Die ookquote:
Ieeerghquote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dawsons Creek?
Twin Peaks?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:54 schreef Dizer het volgende:
Nee nee nee... het is een stoere serie(helaas gecancled na een aantal seizoenen
)
Carnivale heb ik alquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Twin Peaks?
Carnivale?
Brisco County Jr.?
Bottom?
Babylon 5?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Carnivale heb ik al![]()
Neeuh.. het is SF
Nee het is by far beter danquote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Zolang het maar niks met Star Trek te maken heeft vind ik het best
Farscapequote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee het is by far beter danStar Trek
Battlestar Galactica?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee het is by far beter danStar Trek
The 4400? als je dat koopt voor ¤ 79,- laat je je behoorlijk bezeikenquote:
Dat zeker jaquote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
The 4400? als je dat koopt voor ¤ 79,- laat je je behoorlijk bezeiken
anyweg, ik ben weg, tot morgen ofzo
Het is dus farscape... en 79 PONDquote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
The 4400? als je dat koopt voor ¤ 79,- laat je je behoorlijk bezeiken
anyweg, ik ben weg, tot morgen ofzo
Das niet duur. Amazon vraagt 120quote:
Hoe kom jij aan 120? Bij amazon zelf is het dus 79 pond...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Das niet duur. Amazon vraagt 120![]()
Ik zat verkeerd te kijken. Ik zat op amazon.com waar ze voor $120 per seizoen verkocht wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 120? Bij amazon zelf is het dus 79 pond...
Ik heb het dus voor 79 pond voor de complete seriequote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd te kijken. Ik zat op amazon.com waar ze voor $120 per seizoen verkocht worden
Is dat ook met die superlange pilot afleveringen/films enzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het dus voor 79 pond voor de complete serie
Ik heb de pilot niet gezien. Ik heb alleen maar losse afleveringen hier en daar gezien. Dat was meer dan voldoendequote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Is dat ook met die superlange pilot afleveringen enzo? Heb er niet zoveel verstand van maar heb er wel ooit iets van gezien, bizarre aliens
Ow coolquote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de pilot niet gezien. Ik heb alleen maar losse afleveringen hier en daar gezien. Dat was meer dan voldoende![]()
Ik zie ze alleen bij choicesdirect.com voor 30 pond per seizoen? Hoe kom je aan 70 pond in totaal?quote:
COOL.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef AntiChrist het volgende:
WOOOOOT!!!
[afbeelding]
en voor de ongelovigen onder ons dit is Bruce "GOD" Campbell's eigen TV-Show
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb die farscape set besteld tnx to Dizer, maar volgens mij gaan ze dat ding nooit leveren voor die prijs
quote:This is an amazon exlcusive they had a while back (before S4 actually came out IIRC), it doesnt include the mini series.
They may just be getting rid of stock for the newer complete boxset....although interestingly, they sold out of the set quite a while ago (pretty much around when it was released).
Heb 120 euri inclusief betaald Dizer, maar als ik jou was zou ik niet wachten totdat hij misschien wel geleverd gaat worden omdat het waarschijnlijk inderdaad limited stock is. Maar het blijven speculaties, ben benieuwd.quote:If it is the case that they are getting rid of their old 'exclusive' stock, then this set didn't include the mini-series as it hadnt aired at the time. This did have an RRP of about £279.99 (or something like that) though! and it sold out when it was priced at £220.
De volgende keer die wenkbrauwen maar weer gewoon epileren ipv weglaserenquote:
VET!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef SPiDeY. het volgende:
Items dispatching soon:
Delivery estimate: 20 April 2006 - 24 April 2006
* 1 of: Farscape: Complete Season 1-4 (Box Set)
Het ziet er wel naar uit dat het een hele lange boxset isquote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef SPiDeY. het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat het de 4 boxsets zijn en niet de losse uitgaves met 45 keepcases op een rij
Ja maar de prijs is belachelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=923970&p=57&g=72&pa=sr
Weer nieuwe boxsets
FireFly alleen helaas is ie gecancled en heb je maar 16 afleveringen of zoquote:Op donderdag 13 april 2006 10:10 schreef Smots het volgende:
Vraagje.... als ik een ontiegelijke takkehekel heb aan star trek en aanverwante sci-fi series... dan zal de kans ook wel redelijk groot zijn dat Farscape ook niet echt mijn ding is hè?
en de film natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 13:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
FireFly alleen helaas is ie gecancled en heb je maar 16 afleveringen of zo
Saving private ryan is nog steeds 6,99quote:Op donderdag 13 april 2006 12:31 schreef SPiDeY. het volgende:
CD-WOW heeft zijn paas 'aanbiedingen' weer verhoogd?
Wilde nog even Top gun en Saving private ryan voor 2 euro bestellen maar die zijn nu weer 4 eur met link/voucher
Veelste duur natuurlijk
Inderdaad, de kortingslink werkte gewoon ff niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Saving private ryan is nog steeds 6,99
GODVER!!! IK kom net thuis om hem te bestellenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
GODVER!!! IK kom net thuis om hem te bestellen!
Ach.. scheelt weer 120 euro..
Heb je die ook gekocht?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Klote voor je, bij dit soort dingen moet je altijd snel zijn
Als ik die van 9 pond krijg mag je die wel van me overkopen
Ja voor 9 pond kan je hem natuurlijk niet laten liggen, maar dat ding gaan ze echt no way versturen voor die prijs. Ze zijnquote:
Als je die krijgt, wil ik hem wel overkopen uiteraard. Maar wel voor een vriendschappelijke prijs hequote:Op donderdag 13 april 2006 17:02 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ja voor 9 pond kan je hem natuurlijk niet laten liggen, maar dat ding gaan ze echt no way versturen voor die prijs. Ze zijnniet
100 euroquote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je die krijgt, wil ik hem wel overkopen uiteraard. Maar wel voor een vriendschappelijke prijs heen niet voor 100 euro of zo
![]()
Laten we er maar niet vanuit gaan dat je hem krijgt... want die prijs..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Tssssssss![]()
We zien wel of het wat wordt![]()
Wel een lege doos LE dan hequote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we er maar niet vanuit gaan dat je hem krijgt... want die prijs..Of je krijgt een lege doos
Zeg die Highlander seizoenen zijn ook niet meer duur... 21 pond p/s
Normaal gingen ze voor 40 a 50 pond of 70 a 80 euro op ebayquote:Op donderdag 13 april 2006 17:11 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Wel een lege doos LE dan he
Highlander vind ik veelste duur, zijn die ook al zo idioot geprijst normaal?
Jezusquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Normaal gingen ze voor 40 a 50 pond of 70 a 80 euro op ebay
Inderdaad! Altijd goed die digipacksquote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef SPiDeY. het volgende:
Netjes, wel een soort digipacks aan het 1e seizoen te zien?
Ja halloquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/HIGHLA(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
GEIL
Wat een eerquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef Dizer het volgende:
Zo, SPiDeY je staat in de nieuwe OP vanaf volgende topic
Waar was je heen dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:31 schreef Timo20 het volgende:
Yo
was best gezellig gisteren in de bus
de bus was te vol, het hele gangpad stond vol met lui. Hebben we 2 uur heen en 2 uur terug moeten staan
Ach ja, het bier was gratis, dus dat maakt al veel goed![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:55 schreef SPiDeY. het volgende:
Blijf maar refreshen of amazon eindelijk iets uit z'n klauwen haalt en naar me toe stuurt![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef Dizer het volgende:
- Aflevering X-Files
- Return Of The King (aan beginnen...)
- Aflevering Band Of Brothers
Ik denk dat ik voor Return of the King ga
voetbal kijken in Nijmegen, NEC - Roda: 0-3quote:
Ik zal hem wel even updaten in de OPquote:
Mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even updaten in de OP
Koop je hem straks toch als die uit is. Het is zeker een aanrader!quote:Ik heb dus nog niks van die serie gezien nog
Ik wil nog altijd Oz op DVDquote:Op donderdag 13 april 2006 21:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
Koop je hem straks toch als die uit is. Het is zeker een aanrader!
Ik denk als je het hier vraagt: Grey's Anatomy #6 dat je sneller antwoord krijgtquote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef Flibble het volgende:
Hallo!![]()
Is er toevallig iemand die dinsdag Greys anatomy heeft gezien? Ik heb 'm opgenomen en net gekeken maar net toen ze met de twee doorboorde mensen gingen beginnen bleek de band aan z'n einde te zijn....![]()
Ik wil weten hoe 't afloopt!!![]()
Iemand die het weet?
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk als je het hier vraagt: Grey's Anatomy #6 dat je sneller antwoord krijgt
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef Dizer het volgende:
Ik moet een keuze maken...
Of die Duitse Terminator Trilogy box
Of de zwarte tinbox van T2 + de Ultimate Edition van T1
wegdoen...
Hmzz....
best wat paul anderson ooit heeft gemaakt (nou is dat ook niet heel erg moeilijkquote:
Dus voor 2 euro wel te doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
best wat paul anderson ooit heeft gemaakt (nou is dat ook niet heel erg moeilijk) ik vind het een heerlijke creepy film
Zeker.quote:
Hmm... dan wordt dat even weer CD-WOW'enquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeker.Er zit een goeie sfeer in die film. Het is jammer dat dat het enige redelijke is wat Anderson gemaakt heeft.
![]()
Had je er nog niet genoeg danquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef Dizer het volgende:
FUCK! Ze hebben die site voor de 3 euro voucher verwijderd
Eentje van mijn 50 hebben?quote:
SCHEITquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef Dizer het volgende:
FUCK! Ze hebben die site voor de 3 euro voucher verwijderd
Mag ik er wat van jou hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Eentje van mijn 50 hebben?
Hopelijk zijn ze nog wel even geldig.
Ik weet je te vindenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Eentje van mijn 50 hebben?
Hopelijk zijn ze nog wel even geldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |