Das niet duur. Amazon vraagt 120quote:
Hoe kom jij aan 120? Bij amazon zelf is het dus 79 pond...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Das niet duur. Amazon vraagt 120![]()
Ik zat verkeerd te kijken. Ik zat op amazon.com waar ze voor $120 per seizoen verkocht wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 120? Bij amazon zelf is het dus 79 pond...
Ik heb het dus voor 79 pond voor de complete seriequote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd te kijken. Ik zat op amazon.com waar ze voor $120 per seizoen verkocht worden
Is dat ook met die superlange pilot afleveringen/films enzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het dus voor 79 pond voor de complete serie
Ik heb de pilot niet gezien. Ik heb alleen maar losse afleveringen hier en daar gezien. Dat was meer dan voldoendequote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Is dat ook met die superlange pilot afleveringen enzo? Heb er niet zoveel verstand van maar heb er wel ooit iets van gezien, bizarre aliens
Ow coolquote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de pilot niet gezien. Ik heb alleen maar losse afleveringen hier en daar gezien. Dat was meer dan voldoende![]()
Ik zie ze alleen bij choicesdirect.com voor 30 pond per seizoen? Hoe kom je aan 70 pond in totaal?quote:
COOL.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef AntiChrist het volgende:
WOOOOOT!!!
[afbeelding]
en voor de ongelovigen onder ons dit is Bruce "GOD" Campbell's eigen TV-Show
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb die farscape set besteld tnx to Dizer, maar volgens mij gaan ze dat ding nooit leveren voor die prijs
quote:This is an amazon exlcusive they had a while back (before S4 actually came out IIRC), it doesnt include the mini series.
They may just be getting rid of stock for the newer complete boxset....although interestingly, they sold out of the set quite a while ago (pretty much around when it was released).
Heb 120 euri inclusief betaald Dizer, maar als ik jou was zou ik niet wachten totdat hij misschien wel geleverd gaat worden omdat het waarschijnlijk inderdaad limited stock is. Maar het blijven speculaties, ben benieuwd.quote:If it is the case that they are getting rid of their old 'exclusive' stock, then this set didn't include the mini-series as it hadnt aired at the time. This did have an RRP of about £279.99 (or something like that) though! and it sold out when it was priced at £220.
De volgende keer die wenkbrauwen maar weer gewoon epileren ipv weglaserenquote:
VET!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef SPiDeY. het volgende:
Items dispatching soon:
Delivery estimate: 20 April 2006 - 24 April 2006
* 1 of: Farscape: Complete Season 1-4 (Box Set)
Het ziet er wel naar uit dat het een hele lange boxset isquote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef SPiDeY. het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat het de 4 boxsets zijn en niet de losse uitgaves met 45 keepcases op een rij
Ja maar de prijs is belachelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=923970&p=57&g=72&pa=sr
Weer nieuwe boxsets
FireFly alleen helaas is ie gecancled en heb je maar 16 afleveringen of zoquote:Op donderdag 13 april 2006 10:10 schreef Smots het volgende:
Vraagje.... als ik een ontiegelijke takkehekel heb aan star trek en aanverwante sci-fi series... dan zal de kans ook wel redelijk groot zijn dat Farscape ook niet echt mijn ding is hè?
en de film natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 13:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
FireFly alleen helaas is ie gecancled en heb je maar 16 afleveringen of zo
Saving private ryan is nog steeds 6,99quote:Op donderdag 13 april 2006 12:31 schreef SPiDeY. het volgende:
CD-WOW heeft zijn paas 'aanbiedingen' weer verhoogd?
Wilde nog even Top gun en Saving private ryan voor 2 euro bestellen maar die zijn nu weer 4 eur met link/voucher
Veelste duur natuurlijk
Inderdaad, de kortingslink werkte gewoon ff niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Saving private ryan is nog steeds 6,99
GODVER!!! IK kom net thuis om hem te bestellenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
GODVER!!! IK kom net thuis om hem te bestellen!
Ach.. scheelt weer 120 euro..
Heb je die ook gekocht?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Klote voor je, bij dit soort dingen moet je altijd snel zijn
Als ik die van 9 pond krijg mag je die wel van me overkopen
Ja voor 9 pond kan je hem natuurlijk niet laten liggen, maar dat ding gaan ze echt no way versturen voor die prijs. Ze zijnquote:
Als je die krijgt, wil ik hem wel overkopen uiteraard. Maar wel voor een vriendschappelijke prijs hequote:Op donderdag 13 april 2006 17:02 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ja voor 9 pond kan je hem natuurlijk niet laten liggen, maar dat ding gaan ze echt no way versturen voor die prijs. Ze zijnniet
100 euroquote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je die krijgt, wil ik hem wel overkopen uiteraard. Maar wel voor een vriendschappelijke prijs heen niet voor 100 euro of zo
![]()
Laten we er maar niet vanuit gaan dat je hem krijgt... want die prijs..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Tssssssss![]()
We zien wel of het wat wordt![]()
Wel een lege doos LE dan hequote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we er maar niet vanuit gaan dat je hem krijgt... want die prijs..Of je krijgt een lege doos
Zeg die Highlander seizoenen zijn ook niet meer duur... 21 pond p/s
Normaal gingen ze voor 40 a 50 pond of 70 a 80 euro op ebayquote:Op donderdag 13 april 2006 17:11 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Wel een lege doos LE dan he
Highlander vind ik veelste duur, zijn die ook al zo idioot geprijst normaal?
Jezusquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Normaal gingen ze voor 40 a 50 pond of 70 a 80 euro op ebay
Inderdaad! Altijd goed die digipacksquote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef SPiDeY. het volgende:
Netjes, wel een soort digipacks aan het 1e seizoen te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |