En dan heb ik het idee best goed te zijn in Engelsquote:
Opzich heb je wel gelijk ja. Meestal gebruik ik ook gewoon alleen een linkje of voucher. Zeker nu ik zo'n stapel 3 euro vouchers hebquote:Ik zit net trouwens ff op dvd.nl te kijken... en d'r wordt echt massaal misbruik gemaakt van de easter sale met linkjes en vouchers. Ik ben benieuwd hoe lang 't gaat duren voor cd-wow daar weer een stokje voor gaat steken. Té veel dvd's worden besteld voor 1,99...dat moet een keer fout gaat. Waarom hebben mensen geen vrede met 3 euro korting bovenop die easter sale, dan loop je minder risico dat cd-wow binnenkort weer massaal gaat controleren en cancellen...
Ik probeer het zelf een beetje met beleid te doen, om het lot niet te tarten. Maar als ik zie hoe massaal veel mensen dat doen, dan moet het binnenkort wel weer fout gaan...
Tnx, zal eens checken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
The Criterion Collection: And The Ship Sails On
The Criterion Collection: The Long Good Friday
The Criterion Collection: Variety Lights
Wel minimaal voor £20 bestellenquote:Op woensdag 12 april 2006 07:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Kom maar met die van hmv. Ga er denk ik simpsons season 6 bestellen.
pfff snap niet wat ie ermee moet... wat een afgrijselijke setquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
Hey KQ, jij wou toch nog de Band Of Brothers ME?
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=73342 voor 90 euro
Hmmm simpsons is 18.. even een goedkoop titeltje erbij zoeken, iemand een aanrader?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:56 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Wel minimaal voor £20 bestellen
£2 korting met de code RL8242, eigenlijk ook niet echt de moeite.
Heel jammer dat de oude niet meer werken
Ja maar dat prut hmv hanteert weer 1.75 pond verzendkosten per extra itemquote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hmmm simpsons is 18.. even een goedkoop titeltje erbij zoeken, iemand een aanrader?![]()
Het schijnt dat ie een homo isquote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef AntiChrist het volgende:
WOOOOOT!!!
[afbeelding]
en voor de ongelovigen onder ons dit is Bruce "GOD" Campbell's eigen TV-Show
Eyquote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
in principe zijn we allemaal een beetje homo![]()
Dat heb ik al 2 jaar geleden ontdektquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gisteren ondekt dat RSS toch wel makkelijk werkt. Veel beter dan al die verschillende nieuwsbriefen enzo.
Ik kende het al wel langer maar nooit geprobeerd. Maar nu toch maar eens bekeken. Toch wel handig om al je nieuws e.d op 1 plek te krijgen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 jaar geleden ontdekt.
Zekers! Je hoeft nooit meer al die site's langs om het nieuws/ reviews/ whatever te checkenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik kende het al wel langer maar nooit geprobeerd. Maar nu toch maar eens bekeken. Toch wel handig om al je nieuws e.d op 1 plek te krijgen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Talpa heeft zoveel lopen wijzigen in de programmering dat onze gids, KRO Studio, bij de zender "N.B Programmering onder voorbehoud" heeft gezet.
Ik ben bang tot John door zijn geld heen is. en dat duurt nog wel ff denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wanneer zal dat Talpa nu definitief de lucht uit gaan?
Welke?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:
Ik ga misschien vanavond een dure aankoop doen van een dvd box79 pond
![]()
Bijna.. het is wel een serie inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
queer eye for the straight guy? season1?
uhm eens kijken, sex in the city, the L word, desperate housewives 1 van die toevallig?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bijna.. het is wel een serie inderdaadEn het is een complete box van alle seizoenen
Ally McBeal ?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
uhm eens kijken, sex in the city, the L word, desperate housewives 1 van die toevallig?
Golden Girls?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dawsons Creek?
Die is leukquote:
Die ookquote:
Ieeerghquote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dawsons Creek?
Twin Peaks?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:54 schreef Dizer het volgende:
Nee nee nee... het is een stoere serie(helaas gecancled na een aantal seizoenen
)
Carnivale heb ik alquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Twin Peaks?
Carnivale?
Brisco County Jr.?
Bottom?
Babylon 5?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Carnivale heb ik al![]()
Neeuh.. het is SF
Nee het is by far beter danquote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Zolang het maar niks met Star Trek te maken heeft vind ik het best
Farscapequote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee het is by far beter danStar Trek
Battlestar Galactica?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee het is by far beter danStar Trek
The 4400? als je dat koopt voor ¤ 79,- laat je je behoorlijk bezeikenquote:
Dat zeker jaquote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
The 4400? als je dat koopt voor ¤ 79,- laat je je behoorlijk bezeiken
anyweg, ik ben weg, tot morgen ofzo
Het is dus farscape... en 79 PONDquote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
The 4400? als je dat koopt voor ¤ 79,- laat je je behoorlijk bezeiken
anyweg, ik ben weg, tot morgen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |