quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Coach Carter is ook een mooie film ja, toevallig een paar weken terug nog gehuurd. Als ik had geweten dat 'ie geen drol kostte had ik 'm wel gekocht
Dan heb ik wat over het hoofd gezien. Lord of War is mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik dus laatst met Lord of War ook al. Had ik 'm gehuurd, issie drie dagen later bij Bol te koop voor 3 euro (bij de gratis verzenden + coupon-mogelijkheid)...
Oh jij hebt Améliequote:
Ja psies. De Franse staan nu wel een heel stuk goedkoper op Ebay.quote:
Tssss!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond Amélie anders ook geen reet aan hoor. Hele volksstammen die die film de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik 'm niet. En dat Frans is bovendien een kuttaal.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Humor? Daar kan ik me niks van herinneren
Kleuren? Omgeving? Muziek? Het enige dat ik me kan herinneren is een eetcafé..
je vind Team America al kut, nu Amelie ook al. Wat vind je wel goed? Crossroads ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond Amélie anders ook geen reet aan hoor. Hele volksstammen die die film de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik 'm niet. En dat Frans is bovendien een kuttaal.
nog tips?quote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
duh je gaat er toch niet 1 ding bestellen![]()
ik stem hierbij voor invoering voor de doodstraf voor Dizerquote:
Het is al weer een tijd geleden dat ik hem gezien heb. Maar hij zat laatst bij de Filmvalley dus ik ga hem binnenkort nog maar eens kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima film, heb me goed vermaakt. Chaos-theory ten top, lekker lomp geweld, en vooral dat einde was cool, op de brug... en dan
Goed dat je Filmvalley noemt. Ik moet nog een keuzedvd doorgeven.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Maar hij zat laatst bij de Filmvalley dus ik ga hem binnenkort nog maar eens kijken.
Zeker doen, zijn erg leuke films. Het verhaal zit goed in elkaar en klopt in grote lijnen met de tekenfilm serie. De strips ken ik verder niet. Het verhaal is wel wat aardser dan de strips. Geen tijdreizigers enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb X-men 1 en 2 nooit gezien. Misschien wordt 't eens tijd.
Jason inderdaad ook. Als Hansom Rob is hij ook cool.quote:Vinnie is zeker vet, overigens. Maar Jason Statham vind ik dan ook weer gaaf.
Dat was ik vorige maand dus vergetenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:36 schreef Durbin het volgende:
[..]
Goed dat je Filmvalley noemt. Ik moet nog een keuzedvd doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |