Zoals ik al eerder zei: wat Jack betreft is 24 best wel voorspelbaar... zo snel laten ze hem niet doodgaanquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedacht me net dat de topictitel van een tijdje geleden, 'Shes gone Jack' wel een beetje een spoiler is. Niet zozeer over wie er dood is, maar wel over het feit dat Jack terug komt. In principe weten de mensen die alleen het einde van seizoen 4 kennen dat nog niet natuurlijk.
Maar ach, dat was ook wel te raden
Klopt, maar iedereen vroeg zich vorig jaar toch wel af hoe het nou verder zou gaan met Jack, omdat hij officieel niet meer bestond. Aan de topictitels is wel te zien dat hij gewoon weer bij CTU is denk ik. In ieder geval dat het weer rondom CTU speelt. Dat had ik zelf vorig jaar niet verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: wat Jack betreft is 24 best wel voorspelbaar... zo snel laten ze hem niet doodgaan
Ik denk nog steeds dat het einde van seizoen 5 ook wel in het teken zal staan van Jack en de Chinezen. Misschien dat Logan de Chinezen op de hoogte stelt van het feit dat Jack nog leeft, of weet Jack alles zo te draaien dat China Logan de schuld geeft in plaats van hem. Maar ik vind dat ze die lijn niet zo maar kunnen vergeten. Jack zou immers weer verdwijnen, zo had hij Logan beloofd.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen vroeg zich vorig jaar toch wel af hoe het nou verder zou gaan met Jack, omdat hij officieel niet meer bestond. Aan de topictitels is wel te zien dat hij gewoon weer bij CTU is denk ik. In ieder geval dat het weer rondom CTU speelt. Dat had ik zelf vorig jaar niet verwacht eigenlijk.
Herhaling van seizoen 1: Curtis moet een presidentskandidaat beschermen: Future President Jack Bauerquote:Op donderdag 6 april 2006 21:43 schreef TC03 het volgende:TVP
Ik hoop alleen voor seizoen 6 dat er een keer iets anders gebeurt. GewooN Jack, Kloowie, Audrey en Curtis die samen met een missie bezig zijn die niet per sé over een grote terroristische aanslag gaat. Het zou mij ook heel cool lijken als het zich een keer niet in LA afspeelt, maar gewoon in Londen ofzo. Of Rotterdam.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herhaling van seizoen 1: Curtis moet een presidentskandidaat beschermen: Future President Jack Bauer
Dit moet wel een hoax zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef -Mo- het volgende:
[[url=http://www.gmu.edu/toplevel/images/gmulogo.gif]afbeelding][/url]
Zo werk Buchanan daar, zijn er de Palmer Raids, is Bauer er Assistant Registrar, Terry Myers assistent bij Engels, Almeida is financieel president, en verder houdt het maar niet op.![]()
Hoezo precies?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat Jack in seizoen 1 director was.
Mooi..bedankt.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef TC03 het volgende:
Het .txt bestandje is aangepast, nu moet scanman01 't nog even fixen.
Whehe, je zou denken dat het een hoax is, maar het ziet er wel erg echt uitquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef -Mo- het volgende:
Zo werk Buchanan daar, zijn er de Palmer Raids, is Bauer er Assistant Registrar, Terry Myers assistent bij Engels, Almeida is financieel president, en verder houdt het maar niet op.![]()
Tis gewoon echt.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whehe, je zou denken dat het een hoax is, maar het ziet er wel erg echt uit.
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tis gewoon echt.
Zie hier hoe George Mason iedereen inmaakt.
Leuk gedaan wel... maar het kán toch niet echt zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef -Mo- het volgende:
wel erg veel werk voor een 'nep' sitequote:Op vrijdag 7 april 2006 03:58 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Leuk gedaan wel... maar het kán toch niet echt zijn
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef -Mo- het volgende:
wel op een andere manier jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef -Mo- het volgende:
The Shield is uitermate tof.
En Mackey is gewoon nog meer bad-ass motherfucker dan Jacky.![]()
Je weet dat ze hartstikke dood is?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef de_sapje het volgende:
ik verwacht de terugkeer van nina myers
Nee hoor. De kijkers wisten dat hij niet dood wasquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:48 schreef de_sapje het volgende:
ja dat dacht heel amerika ook over jack bauer
Dezelfde kijkers die denken dat Jack Bauer echt bestaat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. De kijkers wisten dat hij niet dood was![]()
Dan ben je echt stom.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef de_sapje het volgende:
ik verwacht de terugkeer van nina myers
Sommigen wel ja, als je dit topic doorleest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde kijkers die denken dat Jack Bauer echt bestaat?
Die bestaat ook echtquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, als je dit topic doorleest.![]()
Chapelle komt vast ook nog terug. Dat Jack hem op een kogel heeft getrakteerd, was verbeelding.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:01 schreef de_sapje het volgende:
en george mason ook
En waar was James Bond tijdens de aanslagen in de Londonse metro??quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die bestaat ook echt. Wie heeft die aanslag in LA voorkomen dan? He, he [afbeelding]?
Zou Palmer dan ook niet dood zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chapelle komt vast ook nog terug. Dat Jack hem op een kogel heeft getrakteerd, was verbeelding.
[..]
En waar was James Bond tijdens de aanslagen in de Londonse metro??
Of met Chloe die wakker wordt... naast een levende Edgarquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:04 schreef H.Flick het volgende:
Seizoen 5 eindigt gewoon met Jack Bauer die wakker wordt. Alles was een droom.
James Bond bestaat niet echtquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chapelle komt vast ook nog terug. Dat Jack hem op een kogel heeft getrakteerd, was verbeelding.
[..]
En waar was James Bond tijdens de aanslagen in de Londonse metro??
Goed puntquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel dezelfde initialen
Net als Hoessein heeft Palmer natuurlijk ook vele dubbelgangers. Lijkt me logisch toch?quote:
Ach, ze waren beide leiders van een land. Zo moet je het zien .. Of haal ik nu weer feiten en fictie door elkaar?quote:
Wie wie wie???quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:55 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik verwacht een ander personage terug..
En als ik zo eens kijk naar de preview die op de Fox site zelf staan. Denk ik ook dat diegene terug komt
zie mijn spoiler in mijn vorige post... is geen feit, slechts een hoop/vermoedenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop wel dat Mandy nog terug komt, verder zou ik niet weten wie er nog terug zou kunnen komen.
Het blijft een noodsprong van de schrijvers volgens mij... iets wat ze pas een paar afleveringen geleden bedacht hebben. Het barst van de 'foutjes'.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:57 schreef Shogo het volgende:
Vandaag eindelijk kunnen zien. Bij het einde dacht ik echt 'WTF'!
Misschien heeft Logan een evil-twin brother.![]()
Uitleg lijkt me vrij voor de hand liggend. Ik neem niet aan dat Logan een terrorist is, dus die had zo ongeveer hetzelfde plan als Cummings. Alleen is Cummings blijkbaar nog een stapje verder gegaan en heeft Palmer laten vermoorden. Logan wilde alleen in Rusland iets flikken, maar dat is natuurlijk finaal uit de hand gelopen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:50 schreef Merkie het volgende:
Ik wacht gewoon op de uitleg, misschien is dat wel alles-verklarend.
Dat is toch het leuke aan dit topic... een beetje speculeren!! Als je niet kunt speculeren, kun je beter het hele topic dichtgooien.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:04 schreef Merkie het volgende:
Je weet helemaal niks over Logans motieven. Misschien wist Henderson dat Logan toestemming heeft gegeven om die route van Russische president te geven en eiste Henderson dat Logan iets voor hem deed en dat hij dan de bewijzen zou vernietigen o.i.d. Je weet nog zóóó weinig dat het onzinnig is om er uitspraken over te doen en er conclusies aan te verbinden.
Dat denk ik echt, omdat er gewoon een aantal dingen niet kloppen. En zoals ze het nu brengen, is Logan al fout vanaf aflevering 1, aangezien Palmer al aan Martha wilde vertellen over de ongure praktijken van Logan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Merkie het volgende:
Ja, da's ook weer zo. Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat het onzinning is om te concluderen dat het een noodgreep is. Dat uitspraken erover doen onzinnig is klopt idd niet.
zoals ik al eerder schreef heeft Henderson nog maar erg weinig fout gedaan. Tony's dood was soort van zelfverdediging. De poging tot moord op Jack en de ontvoering van die baby is dan, zoals het verhaal nu opeens gaat, waarschijnlijk geweest om de president te beschermen. Verder heeft hij weinig geflikt volgens mij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:32 schreef H.Flick het volgende:
Had Henderson/Logan nou nog contact met Bierko? Of handelde Bierko wel alleen?
Die reactie is ook op vele manieren uit te leggen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:42 schreef TC03 het volgende:
Ik ben iig erg benieuwd. Een "Nina-actie" lijkt het mij niet, maar we zien wel. De reactie van Logan aan het begin van aflevering 12 was in elk geval wel ondersteunend voor de aanname dat de makers het al veel eerder geplanned hadden..
Dat kun je ook zeggen van de 'ontmaskering' van Nina Myers in seizoen 1, terwijl ook overduidelijk was dat ze dat pas in het tweede deel van het seizoen bedacht hebben. Een beetje zoals nu deze ontmaskering pas plaats vindt in het tweede deel van dit seizoen. Iedereen die nog steeds denkt dat het Nina verhaal best kan kloppen raad ik aan het hele seizoen nog eens te kijkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:51 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dit soort verhaallijnen zijn niet foutloos te maken lijkt me
Maar Nina werd al wel eerder beschuldigd door Tony geloof ik..quote:Op zondag 9 april 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je ook zeggen van de 'ontmaskering' van Nina Myers in seizoen 1, terwijl ook overduidelijk was dat ze dat pas in het tweede deel van het seizoen bedacht hebben. Een beetje zoals nu deze ontmaskering pas plaats vindt in het tweede deel van dit seizoen. Iedereen die nog steeds denkt dat het Nina verhaal best kan kloppen raad ik aan het hele seizoen nog eens te kijken
In jaar 1 is het nog duidelijker dat het niet klopt, aangezien ze toen eerst maar 12 delen zouden uitzenden en er aan het eind van afl 12 dus ook een soort einde zit (Kim en Terry worden gered) en er geen sprake was van een verrader in CTU.
Dat zou een uitleg kunnen zijn inderdaad. Ware het niet dat Logan zelf geen enkele actie heeft ondernomen om het bandje van het gesprek tussen Martha en Palmer in bezit te krijgen of om te vervalsen. Dat bandje had meteen de waarheid aan het ligt gebracht en dan was Logan ook de klos geweest. Het is Cummings geweest die het bandje heeft vervalst. Dat is niet in opdracht van Logan geweest, want zoals het verhaal nu gaat, wist Logan dus niet dat Cummings erbij hoorde.quote:Op zondag 9 april 2006 00:06 schreef remcov het volgende:
Hij wou zijn vrouw laten opsluiten, omdat hij niet verwacht had dat Walt zou worden ontmaskerd. Hij kon zijn vrouw toen niet meer laten opsluiten, omdat het anders wel heel verdacht zou zijn aangezien het geen hallicunatie was maar wat ze zei gewoon klopte.
Dat Cummings niet wist da Logan betrokken was is alleen maar logisch.
Logan stelt Henderson aan om het werk voor hem op te knappen.
Henderson huurt Nathanson om als tussenpersoon te fungeren voor te terroristen i.v.m. gas naar terroristenkamp.
Nathanson ronselt Cummings als insider bij het Witte Huis.
Nathanson wist niet eens van Logans betrokkenheid laat staan Cummings.
In de eerste delen was even sprake van dat Nina een verrader zou zijn inderdaad, maar het werd al snel duidelijk dat dat niet zo was. Een beetje wat onlangs is gebeurd met Audrey zeg maar.quote:Op zondag 9 april 2006 00:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar Nina werd al wel eerder beschuldigd door Tony geloof ik..
LOL.. nu ga je wel erg ver. Amerika die Rusland wil binnenvallenquote:Op zondag 9 april 2006 00:27 schreef remcov het volgende:
Het moet een beetje op het Bush verhaal lijken.
Als dat gas daar was ontploft had ie kunnen zeggen dat ze daar chemische wapens aan het ontwikkelen waren. Dan had hij het land kunnen binnenvallen en kunnen beschikken over de grondstoffen die daar in de bodem zitten (aardgas, olie etc.)
Je kunt het natuurlijk ook gewoon logischer uitleggen dat het 'and you' deel er gewoon op sloeg dat het over iemand in zijn staf ging (Cummings) en dat het Logan daarom ook aanging.quote:Op zondag 9 april 2006 00:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat met die tape is inderdaad raar. Het enige wat ik kan bedenken is dat Logan wilde dat dat gesprek verdween en dat die opdracht via via bij Cummings terecht is gekomen. De vraag is alleen hoe. Logan kan je tot nu toe alleen aan Henderson linken, die weer in verband staat met Bierko, terwijl Cummings contact had met Nathason, later de vijand van Bierko (en ook door hem omgelegd).
Maar de uitspraak 'It's involving national security ánd you' van Marta kan je nu wel in een heel ander daglicht zien. Als de schrijvers het huidige het huidige plot niet een beetje in hun achterhoofd hadden, hadden ze deze zin er denk ik niet ingestopt. Ze moeten wel geweten hebben dat ze dit eventueel konden doen.
Ik dacht van wel, maar door al die complot theorien zie ik soms ook door de bomen het bos niet meer, dus ik kan me vergissen.quote:Op zondag 9 april 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij staat Henderson niet in verband mnet Bierko. Maar kan zijn dat ik daar iets gemist heb. Heeft Henderson ooit met Bierko getelefoneerd ofzo?
Het lijkt mij sterk, aangezien dan ook de president aan alles schuldig zou zijn. Zoals het er nu naar uit ziet handelt Henderson in opdracht van Logan en ik neem toch echt niet aan dat Logan achter alles zit wat er is gebeurd. Logan heeft uit een soort vals vaderlandslievend gevoel gehandeld met die gasopdracht aan Henderson. Dat is alles denk ik. Cummings net zo, alleen ging hij nog iets verder in zijn daden en heeft oa Palmer laten vermoorden.quote:Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar door al die complot theorien zie ik soms ook door de bomen het bos niet meer, dus ik kan me vergissen.
Ik ook. De dreiging met het gas is voorbij, dus ik ben ook heel benieuwd waarmee ze de laatste 8 uren gaan vullen. Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op zondag 9 april 2006 00:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik denk dat ik me inderdaad vergist heb. Maar dat krijg je ook met al die verschillende 'groepen slechterikken': Nathason/Cummings, Erwich/Bierko en nu Logan/Henderson. Nog 8 afleveringen, ik ben heel benieuwd.![]()
is dat hetzelfde intervieuw waar ie het ook heeft over zn platenlabel?quote:Op zondag 9 april 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Interviewtje...
http://www.24fans.net/videos/kiefer-jimmy.htm
Een nieuwtje over de film. Aangezien de film niet in realtime kan, gaat het zich afspelen over een periode van 24 dagen. Slim !
quote:Op zondag 9 april 2006 01:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat hetzelfde intervieuw waar ie het ook heeft over zn platenlabel?
Ze herschrijven sommige dingen wel, maar ik geloof niet dat ze niet weten waar ze met dit seizoen naar toe willen. Dat is wel vrij duidelijk, dat ze 'schoon schip' maken om fris te beginnen in S6. Dus ze hebben altijd wel richtlijnen hoe een seizoen moet verlopen en hoe een seizoen moet eindigen.quote:Op zondag 9 april 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Kiefer vertelt ook dat ze in het begin van een seizoen een idee hebben hoe het verhaal zal verlopen, maar dat het op het einde iedere keer totaal iets anders is geworden. Dat ze alles dus enorm herschrijven.
das toch niet zo lang...quote:Op zondag 9 april 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]... En ook dat hij zijn adem 80 seconden kan inhouden.... als hij niet beweegt. De scene in '24' duurde 40 seconden, dus het had gekunt.
Probeer maar eens lopend je adem 40 seconden in te houden. Dat is nog vrij lastig. Het is wel te doen, maar voor heel veel mensen zal het geen makkie zijn.quote:
Ik weet al zo ongeveer wat er gaat gebeuren.... en dat kan wel eens interessant wordenquote:
Maar dan is de spanning er toch vanaf bij jou?quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet al zo ongeveer wat er gaat gebeuren.... en dat kan wel eens interessant worden
Klopt... Ik baal er ook van maar kan me niet inhoudenquote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Maar dan is de spanning er toch vanaf bij jou?
Ik bedoel, bij seizoen 4 had ik ook al weleens spoilers gelezen, en toen het eenmaal bleek te kloppen vond ik het achteraf toch niet leuk, omdat ik het de hele aflevering zag aankomen..
Jahaaaaaa.quote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Merkie het volgende:
Putverdumme, mijn Eweka is afgelopen. Hopen dat 'ie het dinsdag weer doet
.
Gewoon geen andere sites bezoeken. Duhquote:Op zondag 9 april 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Ik baal er ook van maar kan me niet inhouden
Idd het verneukt ook echt de serie als je dingen al weet, het schok effect is weg. Als ik had geweten dat Edgar doodging had ik het veel minder erg gevonden...quote:Op zondag 9 april 2006 15:25 schreef TC03 het volgende:
Spoilers lezen is zó ontzettend zonde! Kan me echt niet voorstellen dat mensen dat doen.
Wat dan precies? Zet het even in spoiler tags neer, kan ik het teruglezen zodra ik de aflevering heb gezien.quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Voor een serie als 24 zijn spoilers lezen erg vervelend. Ik heb bij eerdere series regelmatig te maken gehad dat ik per ongeluk op op sites belande waar alles al vermeld stond (aangezien ik het toen nog op de Nederlandse TV volgende), dus ik al vanalles wist.Maar van de komende aflevering weet ik 1 klein minidingetje, maar dat is niet zo'n heel erg ding, sterker nog ik ben blij dat ik het weet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen grote spoiler, maar als je niks wilt weten, gewoon niet lezen!![]()
Wat dan? En waarom lees je dit topic überhaupt als je nog niet eens gekeken hebt. Erg risky hoor!quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut! Daar zat na 20 sec al een spoiler in voor mijMisschien moet ik toch maar eens beginnen met kijken binnenkort
Ik weet alweer hoe ik erop ben gekomen (de link tussen Henderson en Bierko). De schakel is Collette Stenger. Ze zou in opdracht van Henderson gezegd hebben dat Audrey een mol was, maar ondertussen stond ze ook in contact met Bierko over de plattegrond van de gasstation.quote:Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar door al die complot theorien zie ik soms ook door de bomen het bos niet meer, dus ik kan me vergissen.
Bij wil blijven met wat? Ga gewoon kijken!quote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat ik toch een beetje bij wil blijven enzoIk probeer de spoilers te ontwijken, dat lukt me grotendeels wel, maar af en toe loop ik er gewoon tegenaan. Daar lig ik niet echt wakker van, voor mij bederft dat het plezier niet hoor, als ik af en toe al iets weet.
Een week wachten is juist beter, want dan werken de cliffhangers veel beter. En je kunt de hele week speculeren over het verhaal en wat er verder gaat gebeuren!quote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil alles achter elkaar kunnen zien, anders raak ik gefrustreerd door een week wachttijd
Ik vind het kijken van seizoen 5 ook een leukere ervaring door internet e.d., dan ik dat vond van seizoen 1 t/m 4 die ik afgelopen zomer in twee weken tijd allemaal heb gezien.quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Een week wachten is juist beter, want dan werken de cliffhangers veel beter. En je kunt de hele week speculeren over het verhaal en wat er verder gaat gebeuren!
Enthousiasme:quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Maar dan is de spanning er toch vanaf bij jou?
Ik bedoel, bij seizoen 4 had ik ook al weleens spoilers gelezen, en toen het eenmaal bleek te kloppen vond ik het achteraf toch niet leuk, omdat ik het de hele aflevering zag aankomen..
Dit jaar ben ik vrij clean nog geweest\.. Ik wist alleen dat er int begin bekenede dood gingen Michelle had ik idd gehoord.. Maar david palmer wist ik niet end at was ook een "schok" voor mij..
net zoals dat Logan er zelf erachter blijkt te zitten!
En ik moet zeggen de adrealine giert weer door me bloedt, heb zin in dinsdag!
Lijkt wel een Chinees muziekje. Hint dat de Chinezen Jack weer komen halen, misschien?quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef CloudStrife het volgende:
24 mystery spoiler video:
http://www.youtube.com/watch?v=pWhkUnmEJZQ
Ikkuh snap er geen tiet van.
Quicktimeversie: http://download.filefront(...)958739d66aab6fc04d40
Zit er ook een jonge Henderson in. Ergens in het midden?quote:Op zondag 9 april 2006 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt wel een Chinees muziekje. Hint dat de Chinezen Jack weer komen halen, misschien?
quote:Op zondag 9 april 2006 18:41 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zit er ook een jonge Henderson in. Ergens in het midden?
En Locke? Lost? WTF![]()
Wat is dit?!quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef CloudStrife het volgende:
24 mystery spoiler video:
http://www.youtube.com/watch?v=pWhkUnmEJZQ
Ikkuh snap er geen tiet van.
Quicktimeversie: http://download.filefront(...)958739d66aab6fc04d40
I have no fucking clue. Iemand die altijd spoilers plaatst op een die-hard 24 forum (volgens mij iemand inside FOX) heeft dat filmpje gemaakt en geplaatst. Dat filmpje schijnt een aanwijzing te geven om de 'secret garden' te vinden.quote:
De laatste tijd komen er toch wel erg veel links tussen 24 en Lost voorquote:Op zondag 9 april 2006 18:41 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zit er ook een jonge Henderson in. Ergens in het midden?
En Locke? Lost? WTF![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speculaties is juist wat dit topic leuk maakt. Achteraf gelul is allemaal zo makkelijk. Dit is wat mij betreft veel interessanter...quote:Op zondag 9 april 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Speculaties lijken mij zo zinloos totdat de aflevering is uitgezonden.
Dat denk ik dus juist niet. Wat mij betreft is er maar één verklaring mogelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 22:36 schreef TC03 het volgende:
Zeker, maar dit is zoiets wat echt alle kanten op kan.
Heel vreemd inderdaad. De schrijvers hebben zich blijkbaar bedacht en besloten dat niet verder in het verhaal te verwerken. Ze is zelfs niet meer in beeld geweest volgens mij.quote:Op maandag 10 april 2006 09:46 schreef Del_Toro het volgende:
en wtf was dat met die meid die edgar kwam vervangen ??? wtf![]()
omg he touched me on my shoulder, thats not natural![]()
Nee hoor, je kunt je browser instellen zodat je ze wel ziet... maar hoe ik dat precies gedaan heb weet ik ook niet meerquote:Op maandag 10 april 2006 09:59 schreef Merkie het volgende:
ImageShack werkt niiiieeeeeeetttttttttttt op Fok. Is al een jaar zo. Iedereen ziet dus een gele kikker.
Jack rockt! Kiefer too!quote:Op maandag 10 april 2006 18:12 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.nu.nl/news/710(...)seizoenen_in_24.html
Nog 3![]()
Waarom staat 't op nu.nl
LOL, be prepared!quote:--------------------------------------------------------------------------------
Kiefer Sutherland Plays Drinking Game With 24 Fans 4/9/06
Kiefer Sutherland is making US students sick after learning of a college drinking game related to his hit show 24.
Students must take a shot of a chosen tipple every time Sutherland's character Jack Bauer says, 'Damn it!' and when the actor heard about the game, he decided to play along.
He reveals he started saying the soft curse phrase as many times as he could - including three times in succession.
Sutherland explains, "Boom, boom, boom and that was just one scene. By the end (of the episode) there had to be 14 'Damn its'.
"I could just see all these college kids going, 'Oh f**k!'"
Wel tof. Normaal zou je kritisch zijn over de kwaliteit als een serie acht seizoenen lang door gaat, maar 24 bewijst zich al vijf seizoenen lang.quote:Op maandag 10 april 2006 18:12 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.nu.nl/news/710(...)seizoenen_in_24.html
Nog 3![]()
Waarom staat 't op nu.nl
Jack is stoer!quote:
Dan moet je dus 40% van de aflevering drinken?quote:Op maandag 10 april 2006 19:51 schreef dapluiz het volgende:
rofl, te droog om er dan ook echt op in te gaan
Het was toch btw niet alleen damn it ?
Ook de andere kiefer/jack zinnen ?
ik denk dat als je dat de vorige ep gedaan had, dan had je het einde wél begrepenquote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook.. Gewoon dinsdag ochtend die afleveringen checken en beginnen te zuipen.![]()
Doen we nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef Hoolaa het volgende:
op www.fox.com is al een stukje van de aflevering te zien
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:54 schreef truStie het volgende:
$40 fucking miljoen voor 3 seizoenenWat een godsgruwelijke hoeveelheid geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door burpicane op 11-04-2006 12:01:37 ]
Henderson zei in die tape, dat Cummings dacht dat hijzelf in charge was, en dat alles ook naar Cummings zou leiden als het mis zou gaan. Veiliger voor Logan zo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:49 schreef Powderfinger het volgende:
Heller weer terug! er blijven nog wel veel vragen over mbt het complot. was wist de president wel wat niet, in hoeverre was Logan op de hoogte van Cummings acties. CTU zal wel tegen de president in gaan en dan zal Logan hulp zoeken bij de Chinezen om Jack te kunnen pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Ik ga vanaaf kijkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:57 schreef Richardfun het volgende:
Ik zit echt nog helemaal na te grijzen, zo vet was de ep. En nu weer 7 hele vervelende dagen wachten op de volgende
quote:Keep your eyes open and watch your back.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:54 schreef burpicane het volgende:
was weer lekker volgende week wordt echt super als ik die preview zo zie
over de preview :lees ik het wéérSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Idd.. zodra dat kind wegliep was het allang duidelijk wat er ging gebeuren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:29 schreef Merkie het volgende:
Dat Evlyn viel en en haar dochtertje toen 911 belde was echt zooooo voorspelbaar he.
Veel meer, en niet alleen Jackquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef qu63 het volgende:
ik heb 2 dammits geteld.. iemand meer?
hmz, dan ga ik maar eens goed drinken vanavondquote:
dan had ze dr handen goed afgedroogdquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:00 schreef DaMart het volgende:
geweldige aflevering weer! Ook leuke quote van de vice-President, die begrijpt het tenminste:'Bauer should be threated like a hero!' lijkt me ook wel een mooie TT!
Chloë bij de toiletten was ook best wel droog
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef TC03 het volgende:
Nieuwe TT:
Keep your eyes open and watch your back.
Ik vond die van mij leukerquote:
ik denk dat Jack een aantal mensen heeft die hij 100% kan/kon vertrouwen:quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom vertrouwt Jack die Heller wel 100%?
Omdat het de pappie is van Audrey?
Omdat hij hem vorig seizoen gered heeft?
Hij zou zo maar eens in dat complot kunnen zitten... Zou weer een typische 24 plottwist zijn.
100% zoals Nina bedoel je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat Jack een aantal mensen heeft die hij 100% kan/kon vertrouwen:
Tony
Michelle
Chloë
Audrey
mr. Heller himself..
Je bedoelt zoals die tape in het begin van het seizoen, met mevrouw Logan en Palmer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
wat ik me wel afvraag, waarom gaan ze nu er meteen van uit dat die tape echt is..
ik bedoel, hadden we niet al een ander gesprek wat al in elkaar gedraaid was een paar seizoenen geleden?
waarom denk je dat die niet in die lijst staatquote:
nee, ik geloof van s3 ofzo, toen ze er achter kwamen dat die tape in elkaar gedraaid was door Sherry Palmerquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals die tape in het begin van het seizoen, met mevrouw Logan en Palmer?
wel in opdracht van..quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:02 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 2. Was niet in elkaar gedraaid door Sherry btw.
Wat ze toen ook zei. Mogelijke nieuwe TTquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef qu63 het volgende:
ik zat gewoon hard te lachen toen Chloë gezocht werd en die dude dr niet kon vinden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat de laatste 7 delen superspannend gaan worden. Een keer geen terroristische dreiging meer, maar Jack als de most wanted man alive. Ik denk dat onze Jack het nog knap lastig gaat krijgen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Zeer spannende aflevering. Als ze zo doorgaan is dit seizoen het beste seizoen tot nu toe
Het lijkt er wel een beetje op dat er een soort escuus-neger in '24' moet trouwens. Eerst hadden we Curtis... en nu Wayne terug is, zien we Curtis niet meer. Maar zal wel toeval zijn.
Voor!quote:Keep your eyes open and watch your back.
Was al gemeld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef omnius het volgende:
Sutherland tekent voor nog drie jaar '24'
DUS JACK OVERLEEFT HETquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef omnius het volgende:
Sutherland tekent voor nog drie jaar '24'
Affikken die hoer, en vooral dat kleine kutkind van d'r.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat Henderson met Evelyn en haar dochtertje heeft gedaan...
het idee was natuurlijk dat het gif in Rusland moest worden losgelaten, toen de terroristen in plaats daarvan de USA gingen aanvallen, moest Logan over op Damage control ipv de aanval...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Snap trouwens nog steeds Logan's rol niet helemaal, hij heeft onderhandeld met de terroristen en Jack Bauer zelf aangesteld, terwijl Henderson zei: "I didn't expect Jack Bauer showing up". Henderson/Logan hadden toch geweten dat Jack Bauer niet gewenst was... Blijft vaag.
kan ook nog achter de camera hequote:
Aangezien Logan en Henderson er weer een vol commando team achter aan stuurde wil wel zeggen dat de tape echt is, anders zouden ze niet zo'n moeite doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
wat ik me wel afvraag, waarom gaan ze nu er meteen van uit dat die tape echt is..
ik bedoel, hadden we niet al een ander gesprek wat al in elkaar gedraaid was een paar seizoenen geleden?
Dat wist Jack nog nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Aangezien Logan en Henderson er weer een vol commando team achter aan stuurde wil wel zeggen dat de tape echt is, anders zouden ze niet zo'n moeite doen
Ik heb de mov file even voor je geconverteerd en op rapidshare gezet.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef dapluiz het volgende:
... heeft iemand een link met een promo die niet in mp4 formaat is ? Gewoon avi, wmv oid ...
Je kunt die mp4 gewoon met Quicktime openen ben ik achter gekomen, zonder extra codecs of zoquote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef dapluiz het volgende:
Ja mooi, dat leger, jack word wel vaak door het leger gered btw
Verder hele vette ep, heb nog geen promo gezien, heeft iemand een link met een promo die niet in mp4 formaat is ? Gewoon avi, wmv oid ...
Hij kijkt alsof ie heel nodig moet schijten...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ach, nog maar even een herinnering ophalen....
[afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ie echt door het leger wordt gered hoor, de rest was gewoon SWAT achtig gespuis van CTUquote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef dapluiz het volgende:
Ja mooi, dat leger, jack word wel vaak door het leger gered btw
Verder hele vette ep, heb nog geen promo gezien, heeft iemand een link met een promo die niet in mp4 formaat is ? Gewoon avi, wmv oid ...
Net als Beyrooz zeg maar?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:00 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie aflevering, ik denk dat er nog wel iets aan zit te komen met die Evelyn en aanhang, anders hadden ze wel in beeld gebracht wat ze met hun gedaan hadden!
hehe, good point.quote:
Daar zit zijn lunchpakketje inquote:Op woensdag 12 april 2006 11:06 schreef Mip1988 het volgende:
wat doet Jack toch altijd met dat tasje van em?![]()
ik zag em deze ep wéér
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Toen hij in die gascentrale was ging ie met dat touw naar beneden terwijl hij zijn tas om had. Ook toen hij wegrende voor die explosie had ie hem nog steeds om. Jack moet echt houden van dat ding.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:06 schreef Mip1988 het volgende:
wat doet Jack toch altijd met dat tasje van em?![]()
ik zag em deze ep wéér
Hij is dan ook hipquote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen hij in die gascentrale was ging ie met dat touw naar beneden terwijl hij zijn tas om had. Ook toen hij wegrende voor die explosie had ie hem nog steeds om. Jack moet echt houden van dat ding.
Is volgens mij niet helemaal waar... nadat hij Heller en dochter bevrijdde in seizoen 4 werden ze gered door het leger... volgens mij was dat geen SWAT achtig gespuis van CTUquote:Op woensdag 12 april 2006 09:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ie echt door het leger wordt gered hoor, de rest was gewoon SWAT achtig gespuis van CTU
knip
Van Fox:quote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Is volgens mij niet helemaal waar... nadat hij Heller en dochter bevrijdde in seizoen 4 werden ze gered door het leger... volgens mij was dat geen SWAT achtig gespuis van CTU![]()
Ok inderdaad geen CTU maar ook geen legerquote:12:08 P.M.
Jack and Heller make their way outside and hide behind a car, which is splattered with machine gunfire from the guards. They fire back but run out of ammo. Suddenly, a U.S. Marine Cobra helicopter appears overhead. Marines rappel from the chopper and surround the terrorists.
Wederom van Fox:quote:Op woensdag 12 april 2006 15:12 schreef burpicane het volgende:
Seizoen 3 dan in Mexico?
Delta chopper.. Gewoon CTU team dus?quote:12:45 A.M.
Salazar tells Jack that he caused his brother to die. Before Salazar can pull the trigger, Chase shoots him in the shoulder. The guards open fire and Nina runs off into the woods. Jack grabs one of the guard’s weapons and begins taking out the men. The searchlights from the helicopters burn down on the hillside, and Chase lets Tony know that the delta team has arrived. He runs down to where Jack is. The chopper fires missiles to take out some of Salazar’s men. Jack sees Salazar rushing off with the briefcase, and he runs after him. Chase radios to CTU that Jack is pursuing Salazar and the virus.
Hmm ja ok vooruit dat is waar.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Hoolaa het volgende:
Delta Force is een Special Ops unit van het leger. Zelfde geld voor marines, navy seals etc
De marines is iets anders dan het leger hoor, je hebt de US Army en de US Marine Corps. Ik weet alleen niet zeker welke special ops unit waarbij hoort...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Hoolaa het volgende:
Delta Force is een Special Ops unit van het leger. Zelfde geld voor marines, navy seals etc
Dat is al de 3e keer dat dit gemeld wordt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef Richardfun het volgende:
Kiefer tekent bij voor nog 3 jaar
Het is officieel I guess
Vraag me af wat ze gaan verzinnen voor de komende 3 seizoenen dan...
Mister Secretary of Defense, James Heller ! BaMM !! Idd. Bikkel. Geweldig die gast (ook in Payback trouwens).quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Wytze het volgende:
Ik vond Heller altijd een ontzettende bikkel
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:12 schreef SunChaser het volgende:
wel leuke aflevering alleen dat James Bond muziekje paste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |