Ik dacht van wel, maar door al die complot theorien zie ik soms ook door de bomen het bos niet meer, dus ik kan me vergissen.quote:Op zondag 9 april 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij staat Henderson niet in verband mnet Bierko. Maar kan zijn dat ik daar iets gemist heb. Heeft Henderson ooit met Bierko getelefoneerd ofzo?
Het lijkt mij sterk, aangezien dan ook de president aan alles schuldig zou zijn. Zoals het er nu naar uit ziet handelt Henderson in opdracht van Logan en ik neem toch echt niet aan dat Logan achter alles zit wat er is gebeurd. Logan heeft uit een soort vals vaderlandslievend gevoel gehandeld met die gasopdracht aan Henderson. Dat is alles denk ik. Cummings net zo, alleen ging hij nog iets verder in zijn daden en heeft oa Palmer laten vermoorden.quote:Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar door al die complot theorien zie ik soms ook door de bomen het bos niet meer, dus ik kan me vergissen.
Ik ook. De dreiging met het gas is voorbij, dus ik ben ook heel benieuwd waarmee ze de laatste 8 uren gaan vullen. Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op zondag 9 april 2006 00:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik denk dat ik me inderdaad vergist heb. Maar dat krijg je ook met al die verschillende 'groepen slechterikken': Nathason/Cummings, Erwich/Bierko en nu Logan/Henderson. Nog 8 afleveringen, ik ben heel benieuwd.![]()
is dat hetzelfde intervieuw waar ie het ook heeft over zn platenlabel?quote:Op zondag 9 april 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Interviewtje...
http://www.24fans.net/videos/kiefer-jimmy.htm
Een nieuwtje over de film. Aangezien de film niet in realtime kan, gaat het zich afspelen over een periode van 24 dagen. Slim !
quote:Op zondag 9 april 2006 01:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat hetzelfde intervieuw waar ie het ook heeft over zn platenlabel?
Ze herschrijven sommige dingen wel, maar ik geloof niet dat ze niet weten waar ze met dit seizoen naar toe willen. Dat is wel vrij duidelijk, dat ze 'schoon schip' maken om fris te beginnen in S6. Dus ze hebben altijd wel richtlijnen hoe een seizoen moet verlopen en hoe een seizoen moet eindigen.quote:Op zondag 9 april 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Kiefer vertelt ook dat ze in het begin van een seizoen een idee hebben hoe het verhaal zal verlopen, maar dat het op het einde iedere keer totaal iets anders is geworden. Dat ze alles dus enorm herschrijven.
das toch niet zo lang...quote:Op zondag 9 april 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]... En ook dat hij zijn adem 80 seconden kan inhouden.... als hij niet beweegt. De scene in '24' duurde 40 seconden, dus het had gekunt.
Probeer maar eens lopend je adem 40 seconden in te houden. Dat is nog vrij lastig. Het is wel te doen, maar voor heel veel mensen zal het geen makkie zijn.quote:
Ik weet al zo ongeveer wat er gaat gebeuren.... en dat kan wel eens interessant wordenquote:
Maar dan is de spanning er toch vanaf bij jou?quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet al zo ongeveer wat er gaat gebeuren.... en dat kan wel eens interessant worden
Klopt... Ik baal er ook van maar kan me niet inhoudenquote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Maar dan is de spanning er toch vanaf bij jou?
Ik bedoel, bij seizoen 4 had ik ook al weleens spoilers gelezen, en toen het eenmaal bleek te kloppen vond ik het achteraf toch niet leuk, omdat ik het de hele aflevering zag aankomen..
Jahaaaaaa.quote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Merkie het volgende:
Putverdumme, mijn Eweka is afgelopen. Hopen dat 'ie het dinsdag weer doet
.
Gewoon geen andere sites bezoeken. Duhquote:Op zondag 9 april 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Ik baal er ook van maar kan me niet inhouden
Idd het verneukt ook echt de serie als je dingen al weet, het schok effect is weg. Als ik had geweten dat Edgar doodging had ik het veel minder erg gevonden...quote:Op zondag 9 april 2006 15:25 schreef TC03 het volgende:
Spoilers lezen is zó ontzettend zonde! Kan me echt niet voorstellen dat mensen dat doen.
Wat dan precies? Zet het even in spoiler tags neer, kan ik het teruglezen zodra ik de aflevering heb gezien.quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Voor een serie als 24 zijn spoilers lezen erg vervelend. Ik heb bij eerdere series regelmatig te maken gehad dat ik per ongeluk op op sites belande waar alles al vermeld stond (aangezien ik het toen nog op de Nederlandse TV volgende), dus ik al vanalles wist.Maar van de komende aflevering weet ik 1 klein minidingetje, maar dat is niet zo'n heel erg ding, sterker nog ik ben blij dat ik het weet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen grote spoiler, maar als je niks wilt weten, gewoon niet lezen!![]()
Wat dan? En waarom lees je dit topic überhaupt als je nog niet eens gekeken hebt. Erg risky hoor!quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut! Daar zat na 20 sec al een spoiler in voor mijMisschien moet ik toch maar eens beginnen met kijken binnenkort
Ik weet alweer hoe ik erop ben gekomen (de link tussen Henderson en Bierko). De schakel is Collette Stenger. Ze zou in opdracht van Henderson gezegd hebben dat Audrey een mol was, maar ondertussen stond ze ook in contact met Bierko over de plattegrond van de gasstation.quote:Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar door al die complot theorien zie ik soms ook door de bomen het bos niet meer, dus ik kan me vergissen.
Bij wil blijven met wat? Ga gewoon kijken!quote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat ik toch een beetje bij wil blijven enzoIk probeer de spoilers te ontwijken, dat lukt me grotendeels wel, maar af en toe loop ik er gewoon tegenaan. Daar lig ik niet echt wakker van, voor mij bederft dat het plezier niet hoor, als ik af en toe al iets weet.
Een week wachten is juist beter, want dan werken de cliffhangers veel beter. En je kunt de hele week speculeren over het verhaal en wat er verder gaat gebeuren!quote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil alles achter elkaar kunnen zien, anders raak ik gefrustreerd door een week wachttijd
Ik vind het kijken van seizoen 5 ook een leukere ervaring door internet e.d., dan ik dat vond van seizoen 1 t/m 4 die ik afgelopen zomer in twee weken tijd allemaal heb gezien.quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Een week wachten is juist beter, want dan werken de cliffhangers veel beter. En je kunt de hele week speculeren over het verhaal en wat er verder gaat gebeuren!
Enthousiasme:quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Maar dan is de spanning er toch vanaf bij jou?
Ik bedoel, bij seizoen 4 had ik ook al weleens spoilers gelezen, en toen het eenmaal bleek te kloppen vond ik het achteraf toch niet leuk, omdat ik het de hele aflevering zag aankomen..
Dit jaar ben ik vrij clean nog geweest\.. Ik wist alleen dat er int begin bekenede dood gingen Michelle had ik idd gehoord.. Maar david palmer wist ik niet end at was ook een "schok" voor mij..
net zoals dat Logan er zelf erachter blijkt te zitten!
En ik moet zeggen de adrealine giert weer door me bloedt, heb zin in dinsdag!
Lijkt wel een Chinees muziekje. Hint dat de Chinezen Jack weer komen halen, misschien?quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef CloudStrife het volgende:
24 mystery spoiler video:
http://www.youtube.com/watch?v=pWhkUnmEJZQ
Ikkuh snap er geen tiet van.
Quicktimeversie: http://download.filefront(...)958739d66aab6fc04d40
Zit er ook een jonge Henderson in. Ergens in het midden?quote:Op zondag 9 april 2006 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt wel een Chinees muziekje. Hint dat de Chinezen Jack weer komen halen, misschien?
quote:Op zondag 9 april 2006 18:41 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zit er ook een jonge Henderson in. Ergens in het midden?
En Locke? Lost? WTF![]()
Wat is dit?!quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef CloudStrife het volgende:
24 mystery spoiler video:
http://www.youtube.com/watch?v=pWhkUnmEJZQ
Ikkuh snap er geen tiet van.
Quicktimeversie: http://download.filefront(...)958739d66aab6fc04d40
I have no fucking clue. Iemand die altijd spoilers plaatst op een die-hard 24 forum (volgens mij iemand inside FOX) heeft dat filmpje gemaakt en geplaatst. Dat filmpje schijnt een aanwijzing te geven om de 'secret garden' te vinden.quote:
De laatste tijd komen er toch wel erg veel links tussen 24 en Lost voorquote:Op zondag 9 april 2006 18:41 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zit er ook een jonge Henderson in. Ergens in het midden?
En Locke? Lost? WTF![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |