quote:Keep your eyes open and watch your back.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:54 schreef burpicane het volgende:
was weer lekker volgende week wordt echt super als ik die preview zo zie
over de preview :lees ik het wéérSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Idd.. zodra dat kind wegliep was het allang duidelijk wat er ging gebeuren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:29 schreef Merkie het volgende:
Dat Evlyn viel en en haar dochtertje toen 911 belde was echt zooooo voorspelbaar he.
Veel meer, en niet alleen Jackquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef qu63 het volgende:
ik heb 2 dammits geteld.. iemand meer?
hmz, dan ga ik maar eens goed drinken vanavondquote:
dan had ze dr handen goed afgedroogdquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:00 schreef DaMart het volgende:
geweldige aflevering weer! Ook leuke quote van de vice-President, die begrijpt het tenminste:'Bauer should be threated like a hero!' lijkt me ook wel een mooie TT!
Chloë bij de toiletten was ook best wel droog
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef TC03 het volgende:
Nieuwe TT:
Keep your eyes open and watch your back.
Ik vond die van mij leukerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat Jack een aantal mensen heeft die hij 100% kan/kon vertrouwen:quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom vertrouwt Jack die Heller wel 100%?
Omdat het de pappie is van Audrey?
Omdat hij hem vorig seizoen gered heeft?
Hij zou zo maar eens in dat complot kunnen zitten... Zou weer een typische 24 plottwist zijn.
100% zoals Nina bedoel je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat Jack een aantal mensen heeft die hij 100% kan/kon vertrouwen:
Tony
Michelle
Chloë
Audrey
mr. Heller himself..
Je bedoelt zoals die tape in het begin van het seizoen, met mevrouw Logan en Palmer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
wat ik me wel afvraag, waarom gaan ze nu er meteen van uit dat die tape echt is..
ik bedoel, hadden we niet al een ander gesprek wat al in elkaar gedraaid was een paar seizoenen geleden?
waarom denk je dat die niet in die lijst staatquote:
nee, ik geloof van s3 ofzo, toen ze er achter kwamen dat die tape in elkaar gedraaid was door Sherry Palmerquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals die tape in het begin van het seizoen, met mevrouw Logan en Palmer?
wel in opdracht van..quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:02 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 2. Was niet in elkaar gedraaid door Sherry btw.
Wat ze toen ook zei. Mogelijke nieuwe TTquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef qu63 het volgende:
ik zat gewoon hard te lachen toen Chloë gezocht werd en die dude dr niet kon vinden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat de laatste 7 delen superspannend gaan worden. Een keer geen terroristische dreiging meer, maar Jack als de most wanted man alive. Ik denk dat onze Jack het nog knap lastig gaat krijgen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Zeer spannende aflevering. Als ze zo doorgaan is dit seizoen het beste seizoen tot nu toe
Het lijkt er wel een beetje op dat er een soort escuus-neger in '24' moet trouwens. Eerst hadden we Curtis... en nu Wayne terug is, zien we Curtis niet meer. Maar zal wel toeval zijn.
Voor!quote:Keep your eyes open and watch your back.
Was al gemeld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef omnius het volgende:
Sutherland tekent voor nog drie jaar '24'
DUS JACK OVERLEEFT HETquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef omnius het volgende:
Sutherland tekent voor nog drie jaar '24'
Affikken die hoer, en vooral dat kleine kutkind van d'r.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat Henderson met Evelyn en haar dochtertje heeft gedaan...
het idee was natuurlijk dat het gif in Rusland moest worden losgelaten, toen de terroristen in plaats daarvan de USA gingen aanvallen, moest Logan over op Damage control ipv de aanval...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Snap trouwens nog steeds Logan's rol niet helemaal, hij heeft onderhandeld met de terroristen en Jack Bauer zelf aangesteld, terwijl Henderson zei: "I didn't expect Jack Bauer showing up". Henderson/Logan hadden toch geweten dat Jack Bauer niet gewenst was... Blijft vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |