kan ook nog achter de camera hequote:
Aangezien Logan en Henderson er weer een vol commando team achter aan stuurde wil wel zeggen dat de tape echt is, anders zouden ze niet zo'n moeite doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
wat ik me wel afvraag, waarom gaan ze nu er meteen van uit dat die tape echt is..
ik bedoel, hadden we niet al een ander gesprek wat al in elkaar gedraaid was een paar seizoenen geleden?
Dat wist Jack nog nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Aangezien Logan en Henderson er weer een vol commando team achter aan stuurde wil wel zeggen dat de tape echt is, anders zouden ze niet zo'n moeite doen
Ik heb de mov file even voor je geconverteerd en op rapidshare gezet.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef dapluiz het volgende:
... heeft iemand een link met een promo die niet in mp4 formaat is ? Gewoon avi, wmv oid ...
Je kunt die mp4 gewoon met Quicktime openen ben ik achter gekomen, zonder extra codecs of zoquote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef dapluiz het volgende:
Ja mooi, dat leger, jack word wel vaak door het leger gered btw
Verder hele vette ep, heb nog geen promo gezien, heeft iemand een link met een promo die niet in mp4 formaat is ? Gewoon avi, wmv oid ...
Hij kijkt alsof ie heel nodig moet schijten...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ach, nog maar even een herinnering ophalen....
[afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ie echt door het leger wordt gered hoor, de rest was gewoon SWAT achtig gespuis van CTUquote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef dapluiz het volgende:
Ja mooi, dat leger, jack word wel vaak door het leger gered btw
Verder hele vette ep, heb nog geen promo gezien, heeft iemand een link met een promo die niet in mp4 formaat is ? Gewoon avi, wmv oid ...
Net als Beyrooz zeg maar?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:00 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie aflevering, ik denk dat er nog wel iets aan zit te komen met die Evelyn en aanhang, anders hadden ze wel in beeld gebracht wat ze met hun gedaan hadden!
hehe, good point.quote:
Daar zit zijn lunchpakketje inquote:Op woensdag 12 april 2006 11:06 schreef Mip1988 het volgende:
wat doet Jack toch altijd met dat tasje van em?![]()
ik zag em deze ep wéér
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Toen hij in die gascentrale was ging ie met dat touw naar beneden terwijl hij zijn tas om had. Ook toen hij wegrende voor die explosie had ie hem nog steeds om. Jack moet echt houden van dat ding.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:06 schreef Mip1988 het volgende:
wat doet Jack toch altijd met dat tasje van em?![]()
ik zag em deze ep wéér
Hij is dan ook hipquote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen hij in die gascentrale was ging ie met dat touw naar beneden terwijl hij zijn tas om had. Ook toen hij wegrende voor die explosie had ie hem nog steeds om. Jack moet echt houden van dat ding.
Is volgens mij niet helemaal waar... nadat hij Heller en dochter bevrijdde in seizoen 4 werden ze gered door het leger... volgens mij was dat geen SWAT achtig gespuis van CTUquote:Op woensdag 12 april 2006 09:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ie echt door het leger wordt gered hoor, de rest was gewoon SWAT achtig gespuis van CTU
knip
Van Fox:quote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Is volgens mij niet helemaal waar... nadat hij Heller en dochter bevrijdde in seizoen 4 werden ze gered door het leger... volgens mij was dat geen SWAT achtig gespuis van CTU![]()
Ok inderdaad geen CTU maar ook geen legerquote:12:08 P.M.
Jack and Heller make their way outside and hide behind a car, which is splattered with machine gunfire from the guards. They fire back but run out of ammo. Suddenly, a U.S. Marine Cobra helicopter appears overhead. Marines rappel from the chopper and surround the terrorists.
Wederom van Fox:quote:Op woensdag 12 april 2006 15:12 schreef burpicane het volgende:
Seizoen 3 dan in Mexico?
Delta chopper.. Gewoon CTU team dus?quote:12:45 A.M.
Salazar tells Jack that he caused his brother to die. Before Salazar can pull the trigger, Chase shoots him in the shoulder. The guards open fire and Nina runs off into the woods. Jack grabs one of the guard’s weapons and begins taking out the men. The searchlights from the helicopters burn down on the hillside, and Chase lets Tony know that the delta team has arrived. He runs down to where Jack is. The chopper fires missiles to take out some of Salazar’s men. Jack sees Salazar rushing off with the briefcase, and he runs after him. Chase radios to CTU that Jack is pursuing Salazar and the virus.
Hmm ja ok vooruit dat is waar.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Hoolaa het volgende:
Delta Force is een Special Ops unit van het leger. Zelfde geld voor marines, navy seals etc
De marines is iets anders dan het leger hoor, je hebt de US Army en de US Marine Corps. Ik weet alleen niet zeker welke special ops unit waarbij hoort...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Hoolaa het volgende:
Delta Force is een Special Ops unit van het leger. Zelfde geld voor marines, navy seals etc
Dat is al de 3e keer dat dit gemeld wordt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef Richardfun het volgende:
Kiefer tekent bij voor nog 3 jaar
Het is officieel I guess
Vraag me af wat ze gaan verzinnen voor de komende 3 seizoenen dan...
Mister Secretary of Defense, James Heller ! BaMM !! Idd. Bikkel. Geweldig die gast (ook in Payback trouwens).quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Wytze het volgende:
Ik vond Heller altijd een ontzettende bikkel
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:12 schreef SunChaser het volgende:
wel leuke aflevering alleen dat James Bond muziekje paste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |