Noem eens een prestatie dan.....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel heeft al dingen gepresteerd. Jouw cultheld Vurnon Anita niet.
De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef marsu het volgende:
Bij Willem II heeft hij goede spelers aangetrokken en een goede trainer aangesteld. Vervolgens verkaste hij naar AZ waar hij het zelfde kunstje flikte. Door zijn reorganisatie plukt AZ nog steeds de vruchten van zijn werk. Bij Ajax doet hij (tot nu toe) goede aankopen met onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Kenneth Perez en Jaap Stam.
Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?
Het enige knappe wat hij heeft gedaan is bij Willem II, toen begon hij in herhaling te vallen. Bovendien weet ik niet of alle (nu goede) ex-Willem II-ers door hem of onder hem zijn binnengehaald.
Wat is er goed aan de aankopen van Huntelaar, Perez en Stam?
Door hun prijs is het al geen verassing of prestatie te noemen.
Kwam Adriaanse naar Willem II omdat van Geel daar zat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef marsu het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.
Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.quote:
Maar de Europese roem van dit jaar zoals in de OP staat komt hem wel ten deel?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.
Pff, je mag best een keer positief zijn hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Dat maken wij niet meer levend mee.
Hij zit er nu, dús is van Geel mede-verantwoordelijk voor de resultaten. In voor- en tegenspoed.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, je mag best een keer positief zijn hoor![]()
Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!![]()
Ik ben benieuwd wat de jongens klaarspelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef marsu het volgende:
[..]
Jaap StamKenneth Perez
Klaas-Jan Huntelaar
Krohn-Dehli, misschien
![]()
![]()
Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, je mag best een keer positief zijn hoor![]()
Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!![]()
De komende vijftig jaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel heulemaal nooit meer, Radegast!
Genoeg over te vertellen deze man, dus waarom niet, het houdt het de mensen bezig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Moet er nou over elk persoon dat bij ajax werkt of voetbalt een topic aangemaakt worden? Zo'n onzin........
Over deze mensen ook:quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Genoeg over te vertellen deze man, dus waarom niet, het houdt het de mensen bezig.
Aertsquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over deze mensen ook:
Aerts
Bahia
Biseswar
Bosschaart
Boussaboun
Castelen
Collen
De Ceulaer
De Guzman
Derijck
Drenthe
Ekramy
Greene
Gyan
Hofs
Kalou
Kuijt
Lodewijks
Paauwe
Pardo
Schreuder
Van Hooijdonk
Vincken
Vlaar
Zuiverloon
Dus als een van deze mensen nog geen topic hebben dan zal ik die zo meteen ook ff een topic geven.
Ik verheug me al op het Maikel Aerts topic.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over deze mensen ook:
Aerts
Dus als een van deze mensen nog geen topic hebben dan zal ik die zo meteen ook ff een topic geven.
Heeft Martin van Geel de UEFA cup gewonnenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef marsu het volgende:
haha Gyan. Ja ,de beste man heeft alle negatieve records die er zijn gebroken!
Hij heeft Willem II oa naar de CL gebrdachtquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft Martin van Geel de UEFA cup gewonnen![]()
Gyan welGyan moet een contract voor het leven krijgen bij Feyenoord!
Dat doen de spelers en coach toch? Of stond hij ook in het veldquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij heeft Willem II oa naar de CL gebrdacht
Hij heeft de spelers incl de coach gehaaldquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat doen de spelers en coach toch? Of stond hij ook in het veld![]()
Correct.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kap al weer met de discussie. Martin is jullie god. Er valt niks te veranderen aan jullie mening. Alles wat Martin doet is goed, en hij kan niks verkeerds doen.![]()
Wat ik me afvraag..... Heb je ook een poster van Martin boven je bed hangen waar je naar kijkt als je je 's avonds aftrekt in bed?quote:
Neen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag..... Heb je ook een poster van Martin boven je bed hangen waar je naar kijkt als je je 's avonds aftrekt in bed?
Nee, er zijn wel Mark Wotte Rob Baan memorials.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er ook Martin van Geel meetings? Dus dat alle volgelingen van deze god bij elkaar komen? Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel Mark Wotte Rob Baan memorials.
Nee, maar Mark Wotte heeft er zijn baan van gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar Mark Wotte heeft er zijn baan van gemaakt.
Ik heb het toch gewoon over Martinquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:32 schreef marsu het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met je topic-vervuilende posts? Niemand kan het waarderen![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef StarGazer het volgende:
Omg, het dieptepunt is nu echt bereikt. Wat een kansloos zooitje daar in alkmaar
Hij liegt nooit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind deze man zo'n engerd hč. Hij liegt me te gemakkelijk.
Ik vind het wel een leuke actie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef marsu het volgende:
Ajax-directeur krijgt stadionverbod van AZ
Scheringa![]()
Ja joh. Perez kiest er ook zelf voor om weg te gaan. Volgend jaar ook een stadionverbodje voor hem?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke actie.
Hij koos er zelf voor om weg te gaan (dus moet ie ook niet zeiken) en AZ wil voorkomen dat ie nog meer en makkelijk kennis van AZ op kan doen, zodat ie daar geen voordeel (meer) uit kan halen.
Precies, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Geef gewoon alle spelers van de tegenpartij een stadionverbod. Misschien dat de resultaten dan nóg beter worden.
Alsof je veel informatie over AZ inwint als je tijdens AZ - Ajax naar de wedstrijd zit te kijken op de tribune...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke actie.
Hij koos er zelf voor om weg te gaan (dus moet ie ook niet zeiken) en AZ wil voorkomen dat ie nog meer en makkelijk kennis van AZ op kan doen, zodat ie daar geen voordeel (meer) uit kan halen.
Door bij een wedstrijd aanwezig te zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
en AZ wil voorkomen dat ie nog meer en makkelijk kennis van AZ op kan doen, zodat ie daar geen voordeel (meer) uit kan halen.
Als hij even de koffiejuffrouw of administratiedame een poets geeft, weet hij direct weer het nodige. Slim van Dirk dus!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Door bij een wedstrijd aanwezig te zijn?
De spanjaarden komen door Ten Cate hoor, niet door van Geel, bovendien is er nog niets gewonnen. Een lofrede kun je pas aan het eind van het seizoen houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:20 schreef marsu het volgende:
Wat een held, al die aankopen. Gabri, Jaap, Roger Garcia en ga zo maar door.
Dalijk komt Vieira ook nog
Ajax is binnen een jaar weer bij de Europese top hoop ik!
De wens is wel vaker de vader van de gedachte hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat denk je niet, dat hoop je.
Wat boeit dat geld nou? Ik kan echt niet begrijpen waarom al die supporters zo liggen te janken om het geld. Ik wil goede prestaties zijn, zal mij een worst wezen hoeveel Stam heeft gekost.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De wens is wel vaker de vader van de gedachte he![]()
Maar nu ff serieus: iedereen legt nu iedere aankoop, beleidswijziging positief uit en gaat ervanuit dat men het beste seizoen uit de carriere gaat spelen, dat de achterstand op de europese top wordt ingehaald etc etc. Ik moet dat allemaal nog zien, hoeveel geld is er eigenlijk uitgegeven dit seizoen?
Piep piep hallo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat Scheringa maar is heel snel op de vingers getikt gaat worden de KNVB, zulke trieste acties heb ik zelfs van Praag en v/d Herik niet zien uithalen
3 Miljoen voor Stam. Roger en Gabri waren transfervrij. Andere aankopen hebben niet bijzonder veel gekost (Sinds Huntelaar). Bovendien wordt er ook veel geld bespaard nu die transfer van Defour is afgeketst. Neemt niet weg dat spelers als Stam en Gabri natuurlijk flink wat salaris zullen vangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef Elgigante het volgende:
Ik moet dat allemaal nog zien, hoeveel geld is er eigenlijk uitgegeven dit seizoen?
Een keeper.quote:Op zondag 24 december 2006 19:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Anders nog iets?
Ik hoef geen ex-boer of ex-kakkerlak.quote:Op zondag 24 december 2006 21:08 schreef Radegast het volgende:
Is Kevin Hofland niet wat voor Ajax?
Dan zul jij wel flink balen met Jaap Stam en Leonardo.quote:Op zondag 24 december 2006 21:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hoef geen ex-boer of ex-kakkerlak.
Uitzonderingen maken is altijd mogenlijkquote:Op zondag 24 december 2006 21:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan zul jij wel flink balen met Jaap Stam en Leonardo.
Aanvoerder, maar ook al 8 gele kaarten in 15 wedstrijden.quote:Op zondag 24 december 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Speelt hij zo goed in Duitsland dan?
Ik kan persoonlijk die zure kop van hem niet luchten of zien.
Plus dat als Babel goed presteert het bedrag kan oplopen tot 25 miljoen!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel werd verkocht voor 18 miljoen euro + een clausule dat Ajax een % krijgt van de doorverkoopprijs wanneer Liverpool hem weer van de hand doet.
Komt helemaal goed deze zomerquote:Ajax incasseert, maar levert ook veel in
Met de verkoop van Ryan Babel, Kenneth Perez en Tom de Mul Ajax strijkt Ajax binnen vier dagen zo'n 24 miljoen euro op. Maar de club levert ook 21 doelpunten en zestien assists in.
'Hoe oud ben je,'' vroeg Lilian Thuram op 23 november 2004 tijdens de wedstrijd Juventus-Ajax aan Ryan Babel. ''Zeventien,'' antwoordde Babel naar eer en geweten. ''Dan heb ik veel respect voor je,'' zei de Franse wereldkampioen die nu bij Barcelona speelt. ''Ga zo door. Dan zul je een groot speler worden.''
Nog geen drie jaar na zijn Europese debuut heeft Babel het pad ingeslagen dat Thuram al had voorspeld. Het talent kreeg van Henk ten Cate de ruimte hij verdiende en al na één seizoen onder deze trainer wordt Babel voor veel geld weggekocht. Met de verkoop van Perez en De Mul erbij opgeteld, strijkt Ajax in vier dagen zo'n 24 miljoen euro op: goed om dit seizoen alvast te worden gekroond tot kampioen van de transferopbrengsten.
Maar waar financieel directeur Jeroen Slop opgewekt naar de cijfers kijkt en weet dat Ajax volgend seizoen niet opnieuw verlies zal lijden, zal Ten Cate zich toch achter de oren krabben. ''We zullen de doelstelling moeten bijstellen,'' grapte hij voor de camera van de NOS.
Met het vertrek van de drie aanvallers is Ajax gedeeltelijk onthoofd. Hoewel Perez een wisselspeler was en ook De Mul geregeld op de bank zat, keren de makers van in totaal 21 competitietreffers (Perez: 12, Babel: 5, De Mul: 4) en 16 assists (De Mul: 8, Babel: 5, Perez: 3) Ajax de rug toe. Bovendien kan ook Wesley Sneijder (18 competitiegoals, 9 assists) nog vertrekken voordat het seizoen begint.
Met een bom duiten op zak gaat Ajax op zoek naar drie vervangers. Waar Ajax in het verleden met bijvoorbeeld Wesley Sonck, Markus Rosenberg en Tom Soetaers te vaak een kat in de zak kocht, is het transferbeleid onder Van Geel en Ten Cate behoorlijk verbeterd. Met Jaap Stam, Edgar Davids, en Gabri als blikvangers krijgt Ajax op transfergebied niet langer de sceptici en de lachers op de hand.
Net zoals met Stam, Davids en Gabri zal Ajax het bij de drie aanvallers hoofdzakelijk zoeken in spelers die niet meer aan het begin van hun loopbaan staan. ''Het moeten spelers zijn die er meteen staan,'' aldus Van Geel. Want de technisch directeur van Ajax weet ook wel dat Ten Cate een grapje maakte toen hij zei dat Ajax de doelstellingen vanwege al die vertrekkende spelers maar moest aanpassen.
Op één vlak heeft Ajax volgens de een rooskleurige interpretatie van de statistieken zelfs al winst geboekt, zegt Van Geel met een glimlach. ''Als je stelt dat Ajax met de transfer van De Mul vier doelpunten en acht assists inlevert, zou je kunnen zeggen we met de komst van Kennedy Bakircioglü op rechts vijftien goals en negen assists hebben aangetrokken,'' zegt Van Geel. ''Dan zijn we er dus op vooruit gegaan. Maar zo moet je niet tellen, toen Kennedy die cijfers liet noteren, speelde hij bij Twente. Al zeggen die statistieken ook niet niks.''
Voortbordurend op het rendement van de recente aankopen is Van Geel ervan overtuigd dat bij Ajax de vertrokken spelers goed kan opvangen. ''Let maar op,'' zei Van Geel. Of hij daarmee zichzelf en de fans moed insprak óf dat hij en Ten Cate de ingezette lijn inderdaad een vervolg kunnen geven, zal het komende seizoen uitwijzen.
Dat klopt, maar Van Geel zorgt ook voor beleid binnen de club zelf, iets dat nogal een puinhoop was ten tijde van Van Eijden en z'n voorganger.. Het is gewoon een stuk rustiger rond Ajax, wat deels toch echt aan Van Geel ligtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef TC03 het volgende:
Zijn aankopen vind ik aardig, maar niet bijzonder. Spelers als Stam en Davids aantrekken is leuk, maar het zijn wel spelers waarbij je geen enkel risico meeloopt. Dat doet hij niet beter dan Peter Bosz () met Makaay en Van Bronckhorst. Zijn 'verrassende' aankopen zoals bijv. Krohn-Delhi zijn ook geen succes gebleken.
Ik verbaas me wel over zijn kwaliteit van het verkopen, ¤5 miljoen voor De Mul en ¤17 miljoen voor Babel. Twee spelers waar tot twee maal toe twee keer teveel voor neergeteld is. Doetie goed.
Ik zeg ook nergens dat hij geen goed werk verricht, alleen het is geen god ofzo. Als je TD bent van een club met veel geld is het enige wat je moet doen niet totaal achterlijk zijn, en dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Van Geel zorgt ook voor beleid binnen de club zelf, iets dat nogal een puinhoop was ten tijde van Van Eijden en z'n voorganger.. Het is gewoon een stuk rustiger rond Ajax, wat deels toch echt aan Van Geel ligt.
Zegt hij ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef Devano het volgende:
Van Eijden was niet zijn voorganger, die was algemeen directeur.
Was geen aankoop van Van Geel. Juanfran en Roger, dat zijn de missers van Van Geel tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef TC03 het volgende:
Zijn 'verrassende' aankopen zoals bijv. Krohn-Delhi zijn ook geen succes gebleken.
Blind haalde Rosenberg,Lindenbergh,Manucharyan en Krohn-Dehli toen er geen TD was. Martin kwam een maandje later pas dacht ik.quote:
dat dus. Ben een fan sinds zijn aantreden bij Ajax. Zorgt voor duidelijke structuur binnen de organisatie en is zeer kundig. Weet wat hij wilt met Ajax en voert dat ook uit.quote:
Lindenbergh heeft Martin nog voor een te hoge prijs verkocht. De rotzak.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Blind haalde Rosenberg,Lindenbergh,Manucharyan en Krohn-Dehli toen er geen TD was. Martin kwam een maandje later pas dacht ik.
Ik denk dat ie vanavond niet kan slapen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Van Geel. Gehaat in Tilburg, Alkmaar en nu Groningen. Doet ie leuk.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Van Geel. Gehaat in Tilburg, Alkmaar en nu Groningen. Doet ie leuk.
Dat zit er zeer dik inquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
Van Geel zal Ajax ook nog wel een keer in de rug steken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
Van Geel zal Ajax ook nog wel een keer in de rug steken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
Van Geel zal gaat Ajax ook nog wel een keer in de rug steken.
We zullen zien, maar vooralsnog heb ik het volste vertrouwen in Van Geel. Sinds hij er is, is eindelijk de rust weer teruggekeerd bij Ajax. Er is een duidelijke visie en sterke basis gelegd. Ook het ver- en aankoopbeleid is sinds jaren weer eens goed te noemen. Spelers lopen niet meer de deur uit, en als klap op de vuurpijl sleept hij ook de nodige miljoenen binnen (Babel en De Mul). Bovendien durft hij ook te investeren, zoals die 9 miljoen die er voor Huntelaar is uitgegeven, terwijl hij nu dik het dubbele waard is.quote:
Hoe zit het met je Afrikaantjes? Heb nog niks voorbij zien komen in het Boring Summer topic.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chivu, Zlatan, van der Meyde liepen ook niet voor niks de deur uit
De Jong(bijna voor niks), Pienaar, Galasek, Trabelsi, Grygera wel en allemaal onder Van Geel
Hij kon niet van de ene op de andere dag alles veranderen. Nu hij met contractverlengingen aan de gang is gegaan heeft hij een goede basis gelegd. Hij moest natuurlijk eerst puin ruimen om aan de slag te kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chivu, Zlatan, van der Meyde liepen ook niet voor niks de deur uit
De Jong(bijna voor niks), Pienaar, Galasek, Trabelsi, Grygera wel en allemaal onder Van Geel
Ik vind het nalatenschap van de mensen in het pre-Van Geel tijdperk. Ik schrijf dat niet op het conto van Van Geel, als jij dat anders ziet dan is dat jouw probleem.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schijnbaar was zijn overredingskracht toch niet zo groot.
Maxwell ook overigens.
En het balans van Stanneke hoe zit het daar mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker makkelijk. Als Babel, Sneijder en Heitinga bijtekenen is het de verdienste van Van Geel en als ze dat niet doen, ligt dat aan iemand anders.
Voorlopig is zijn balans nog vet negatief
"...Bij Ajax moet Van Geel leiding geven aan de vernieuwing van de spelersgroep, doordat de resultaten tegenvallen en veel contracten aflopen. Hij gaf bij zijn aanstelling aan het 'dichter bij huis' te willen zoeken, door meer spelers uit de Nederlandse competitie te halen, in plaats van buitenlanders. Als bewijs daarvan werden onder zijn leiding Jaap Stam, Edgar Davids en Klaas-Jan Huntelaar naar Amsterdam gehaald en Kenneth Perez van AZ gekocht voor het volgende seizoen. Ook haalde hij Dennis Gentenaar van Dortmund, die als 2e keeper werd aangetrokken..."quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker makkelijk. Als Babel, Sneijder en Heitinga bijtekenen is het de verdienste van Van Geel en als ze dat niet doen, ligt dat aan iemand anders.
Voorlopig is zijn balans nog vet negatief
Dat is je balans?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had 2 jaar de tijd om het contract van Grygera te verlengen.
Weet je zeker dat FOK! geen moderator in heeft gehuurd die stiekem al jouw posts, met de inhoud waarvan jij al zegt dat je die al hebt gegeven, moet verwijderen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, daarvoor moet je de topic lezen
Toen van Geel net TD was gaf Grygera al aan weg te willen. Ajax heeft het daarna diverse malen geprobeerd, maar mocht helaas niet baten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had 2 jaar de tijd om het contract van Grygera te verlengen.
Dat de bal rond is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk feit?
Van held tot paria in 1 dag, zonder dat z'n voetbalkwaliteiten minder zijn geworden. Geweldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef smicer het volgende:
Ach,wat voor spelers houdt Ajax over.Veel plezier met Suarez op links haha
Wat zo briljant is?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valencia gaat gewoon de afkoopsom van Suarez met 3 vermenigvuldigen en die betalen voor Sneijder
Eens kijken of het dan nog zo briljant is
Het is ook niet netjes wat Suarez Groningen flikt. Maar dat hij een geweldige voetballer is, moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:08 schreef Chivu het volgende:
[..]
Van held tot paria in 1 dag, zonder dat z'n voetbalkwaliteiten minder zijn geworden. Geweldig.
Als Ajax dan ook consequent is doen ze het niet, bij Defour deden ze het ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook niet netjes wat Suarez Groningen flikt. Maar dat hij een geweldige voetballer is, moge duidelijk zijn.
Laat maar komen
Sommige mensen proberen ook alles zo te belichten zodat het altijd negatief gaat over een persoon van een verkeerde clubquote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef MaxPower het volgende:
Bij Delorge hadden ze anders weinig problemen om een deal te hijacken.
Wat is daar niet netjes aan, die vent heeft met z'n volle verstand voor jaren getekend?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook niet netjes wat Suarez Groningen flikt. Maar dat hij een geweldige voetballer is, moge duidelijk zijn.
Laat maar komen
Lees nog eens goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is daar niet netjes aan, die vent heeft met z'n volle verstand voor jaren getekend?
Waarom per definitie?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Delorge contracteren is per definitie al belachelijk.
Dat heb ik dan gemist. Hoe zat het dan in elkaar?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen ook alles zo te belichten zodat het altijd negatief gaat over een persoon van een verkeerde club
Van Geel heeft op TV precies uitgelegd hoe de zaak Delorge in elkaar stak en had de bal toch echt bij Heerenveen gelegd die er vervolgens niks mee gedaan heeft
Als ik nog precies goed onthouden heb: Delorge heeft aan Van Geel verteld dat er wel gesprekken waren geweest met Heerenveen, maar er geen mondelinge overeenkomst tot stand is gekomen wat volgens Heereveen wél het geval was. Van Geel gelooft Delorge en vindt dat Heerenveen maar moet bewijzen dat die overeenkomst wel heeft plaatsgevonden. Dat valt natuurlijk moeilijk te bewijzen zonder letter op papier, maar met getuigenissen van die mensen die er toen bij waren moet er juridisch wel iets mogelijk zijn geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Hoe zat het dan in elkaar?
Hij gelooft dan natuurlijk diegene die het beste uitkomt he.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:55 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Als ik nog precies goed onthouden heb: Delorge heeft aan Van Geel verteld dat er wel gesprekken waren geweest met Heerenveen, maar er geen mondelinge overeenkomst tot stand is gekomen wat volgens Heereveen wél het geval was. Van Geel gelooft Delorge en vindt dat Heerenveen maar moet bewijzen dat die overeenkomst wel heeft plaatsgevonden. Dat valt natuurlijk moeilijk te bewijzen zonder letter op papier, maar met getuigenissen van die mensen die er toen bij waren moet er juridisch wel iets mogelijk zijn geweest.
Ik denk dan dat Heerenveen gewoon te traag is geweest en Ajax is dit geval attent is geweest![]()
Nee hoor, het is hier Delorge tegen Heerenveen en de laatst genoemde heeft verloren. Ajax heeft er eigelijk niks mee te makenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij gelooft dan natuurlijk diegene die het beste uitkomt he.
Van Geel had kunnen dubbelchecken bij Heerenveen wat de status van de transfer was. Formsma heeft natuurlijk ook wel door dat een zaak in deze kansloos is. De getuigen van de kant van Delorge hebben acute Alzheimer gekregen en dus is het hullie tegen zullie en dat verlies je altijd als Heerenveen zijnde. Verder schiet je er niks mee op om Delorge alsnog te dwingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Nee hoor, het is hier Delorge tegen Heerenveen en de laatst genoemde heeft verloren. Ajax heeft er eigelijk niks mee te maken
Klopt natuurlijk. Verder vind ik het ook wat zeggen over de speler zelf, want wie zegt dat hij zoiets niet ook gaat flikken bij Ajax? Hetzelfde nu met Suarez, wat nu als over 8 maanden Barcelona komt? Gedraagt hij zich dan ook zo?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Van Geel had kunnen dubbelchecken bij Heerenveen wat de status van de transfer was. Formsma heeft natuurlijk ook wel door dat een zaak in deze kansloos is. De getuigen van de kant van Delorge hebben acute Alzheimer gekregen en dus is het hullie tegen zullie en dat verlies je altijd als Heerenveen zijnde. Verder schiet je er niks mee op om Delorge alsnog te dwingen.
Volgens mij gaat het ontopic.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
ontopic graag!
de offtopic heb ik weggehaaldquote:
wat ben ik toch weer scherpquote:
Reken maar van yes, het is zijn grote droom om ooit voor Barcelona te spelen..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Verder vind ik het ook wat zeggen over de speler zelf, want wie zegt dat hij zoiets niet ook gaat flikken bij Ajax? Hetzelfde nu met Suarez, wat nu als over 8 maanden Barcelona komt? Gedraagt hij zich dan ook zo?
Precies, maar Engelaar zou ik er zeker wel bij willen hebben. Ono is ook gewoon een hele goeie speler, die had zomaar bij een grotere club als Feyenoord kunnen spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Martin, geen paniekaankopen als Orlando Engelaar en Yoko Ono, liever gericht aankopen! Een linksback die ook centraal kan spelen en een linksbuiten, verder alles opvangen met de jeugd. Doe er wat mee!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Engelaar voor 7 miljoen is natuurlijk de grootste grap ooit.
Normaal moet ik om een grap lachen, om 7 miljoen euro voor Orlando Engelaar absoluut niet.quote:grap (de ~, ~pen)
1 iets vermakelijks, bestaande uit een geestig gezegde of dartele daad => gebbetje, gekheid, plaisanterie, ui
http://www.parool.nl/sport/2007/JUL/072307-1.html (één na laatste alinea)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef MaxPower het volgende:
waar komt dat bedrag vandaan?
Twee belachelijke bedragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Ajax zal alleen nog maar met belachelijke bedragen geconfronteerd worden aangezien ze zelf net een belachelijk bedrag hebben ontvangen.
Zo werkt het nou eenmaal. Als Heerenveen bijvoorbeeld Alves verkoopt komt er gelijk een miljoen bij zijn beoogd opvolger op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:36 schreef Devano het volgende:
Vind ik geen goede reden.
En Suarez vergeet je? Zet jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede aankopen tot op heden
Een Belg van een degradant
Een Deen van een degradant
Een Spanjaard van een bijna degradant
Een Zweed van een suptopper
Eeen Nederlander van een Championship ploeg
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wil de Spaanse kloon van Rosales gaan halen
Kom jij is met sterke argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterke vergelijking. Daar kan ik niet tegenop
- 8 miljoen Suarez = 4 miljoen pure winst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef MaxPower het volgende:
27 - 15 (CL inkomsten) = 12 miljoen netto opbrengst van sneijder.
Het is geld! Geld moet niet rollen, geld moet op de bank staan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
El Hamdaoui als vervanger van Sneijder is toch ook wel heel matig. Waarom niet gewoon een keer wat meer geld uitgeven?
Alle goede spelers zijn al verkochtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
El Hamdaoui als vervanger van Sneijder is toch ook wel heel matig. Waarom niet gewoon een keer wat meer geld uitgeven?
Seizoen is nu al naar de klotequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er zijn weinig dure jongens voor handen die naar Nederland willen komen. En Mounir is een uitstekende voetballer mijnsinziens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is de band met RIera en Nederland?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie denken je nu dat het wordt?
Riera
Ono
Bruggink
Harris
Engelaar
Een speler zonder band met Nederland is uitgesloten met Martin dus dan is de spoeling dun
Ajax wil hem hebben...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:56 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat is de band met RIera en Nederland?
Ja jammer, dan bied je maar een keer wat meer. Je kunt Sneijder toch niet laten lopen en iemand als El Hamdaoui halen. Ik begrijp ook heus wel dat je niet een speler met de klasse van Sneijder kunt kopen, maar hij mag wel in de buurt komen. En dat komt El Hamdaoui nog effe niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn weinig dure jongens voor handen die naar Nederland willen komen. En Mounir is een uitstekende voetballer mijnsinziens.
Banega lijkt me onhaalbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Martin van Geel zou nu kijken naar Marcelo Carrusca, wederom Xabier Prieto, Ever Banega en Christoph Grégoire.
En er zou een Ajax delegatie bij Villarreal zijn geweest.
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachtenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Martin van Geel zou nu kijken naar Marcelo Carrusca, wederom Xabier Prieto, Ever Banega en Christoph Grégoire.
En er zou een Ajax delegatie bij Villarreal zijn geweest.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachten
Volgens mij valt dat allemaal nog wel mee met die Argentijnen. Zarate leek ook onhaalbaar voor clubs als Ajax en PSV, en zie wat die jongen uit vreet in Qatar, zo uit het niets.quote:
Past ie beter bij Feyenoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachten
Die krijgt dan ook een soepel contract (slechts 2-jarig en dat voor 16 miljoen euro), een dik salaris en z'n broer krijgt er ook vorstelijk betaald. Banega is een soort Sneijder maar dan nog iets kleiner.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal nog wel mee met die Argentijnen. Zarate leek ook onhaalbaar voor clubs als Ajax en PSV, en zie wat die jongen uit vreet in Qatar, zo uit het niets.
Zijn voetbalkwaliteiten compenseren zijn sociale stoornis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jahoor. Als we kijken naar het verkoopbeleid dat heeft hij het zeer goed gedaan, voor Sneijder, Babel en De Mul de absolute hoofdprijs gevangen. Enig smetje is het vertrek van Perez naar de concurrentie, die er nu wel op vooruit gaat. Hoewel je je ook kan afvragen in hoeverre de sfeer binnen de groep zou gaan lijden onder de aanwezigheid van Perez waardoor de presaties minder worden. Maar dat blijft altijd een dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
zijn jullie nog steeds fan ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
zijn jullie nog steeds fan ?
Dat zeker. Boakye is een uitstekende back. Veel beter dan Colin (al zegt dat niet veel natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:
Overigens vond ik, n.a.v. Heracles - PSV, Boakye een veel betere indruk maken dan Colin. Dus in dat geval ben ik het met Van Geel eens.
Ik snap inderdaad niet dat hij niet bij Ajax een kans heeft gehad (sowieso als back-up). Ook snap ik niet dat andere subtoppers hebben lopen slapen en hem niet hebben proberen over te nemen. Verder snap ik niet dat hij Heracles boven Heerenveen kiest, maar ik zal er zeker niet over klagen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeker. Boakye is een uitstekende back. Veel beter dan Colin (al zegt dat niet veel natuurlijk). Bij Heracles zijn ze waarschijnlijk nog steeds niet bijgekomen dat ze hem zo maar over konden nemen van ons. Hoewel ik het voor Heracles super vind, dat Boakye daar speelt
Dit seizoen, ow je bedoeld die 2 wedstrijden die er gespeeld zijn tot nu toe?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef LENUS het volgende:
Dit seizoen vind ik alleen Suarez, Urzaiz en die Paardenbloem een aanwinst.
Colin![]()
![]()
![]()
Delorge![]()
![]()
![]()
Rommendahl![]()
Ik gun het jullie van hartequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Feit is dat het onze beste en meest constante speler is die eigenlijk gewoon te goed is voor Heracles. Aan hem kunnen we ook nog wel eens heel wat gaan verdienen.![]()
Zeg zelf, wat moet het "grote" Ajax nu met een Delorge of Colin. Een speler die overal is mislukt en opgedoken wordt uit de kelder van het championship en een degradant van Ado. Ze zijn beiden niet de jongste meer, dus veel beter zullen ze niet meer worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dit seizoen, ow je bedoeld die 2 wedstrijden die er gespeeld zijn tot nu toe?
Wat Colin betreft ben ik het helemaal met je eens. Maar die is niet op voorspraak van Van Geel gekomen. Dus in dit topic niet relevant.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zeg zelf, wat moet het "grote" Ajax nu met een Delorge of Colin. Een speler die overal is mislukt en opgedoken wordt uit de kelder van het championship en een degradant van Ado. Ze zijn beiden niet de jongste meer, dus veel beter zullen ze niet meer worden.
Hij was achter Zuiverloon op de bank gekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
Verder snap ik niet dat hij Heracles boven Heerenveen kiest, maar ik zal er zeker niet over klagen.
Zonder gekheid, hij viel zondag gewoon goed in. Hij heeft loopvermogen, en is gewoon een hele verbetering ten opzichte van Lindenbergh. Het is helemaal niet verkeerd zo'n jongen bij de selectie te hebben. Ik snap die kritiek op Delorge dan ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef Fides het volgende:
Delorge wordt de revelatie van het seizoen!
Die Delorge is vooral gehaald als stand-in op het middenveld. De oude Lindenbergh-rol dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef MaxPower het volgende:
Speelde Lindenbergh rechtsbuiten?
HIj heeft idd genoeg diepgang.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef MaxPower het volgende:
Ok ik zag Delorge tegen de Graafschap een voorzet van rechts geven namelijk.
Ben je dan al gelijk een rechtsbuiten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef MaxPower het volgende:
Ok ik zag Delorge tegen de Graafschap een voorzet van rechts geven namelijk.
In principe niet, maar bij Heerenveen zou hij wel op die positie terechtkomen (rechtshalf met veel diepgang).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben je dan al gelijk een rechtsbuiten?![]()
Luque spreekt geen Nederlandsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Badabingea het volgende:
Hopen dat een bakkie koffie Luque naar Ajax kan halen!!
Denk niet dat Cruz Azul hem laat gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Luque spreekt geen Nederlands
Chelito is nog te halen, maar Van Geel kent hem gelukkig niet waarschijnlijk
Ze kunnen in ieder geval zelf geen vervanger meer halen, aangezien de transfermarkt daar gesloten is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet zeker van wel
Centraal is hij ook goed, ik denk beter dan Breuer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij was achter Zuiverloon op de bank gekomen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat hij kan inpakken als Luque mislukt
Dan doet die incompetente het niet zo slecht als je zo'n hoog bedrag voor Babel er uit weet te slepen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat hij incompetent is
Ja, verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suarez doet het idd erg slecht.. Kennedy met 3 assists gister, wat moet je er mee.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat niet. Voor 20 miljoen kut spelers terug kopen wel
Daar heeft hij geen invloed opquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan doet die incompetente het niet zo slecht als je zo'n hoog bedrag voor Babel er uit weet te slepen.
Hoe kom je aan dat bedrag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat niet. Voor 20 miljoen kut spelers terug kopen wel
Vreemd dat je alles, wat met Ajax te maken hebt, moet afzeiken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat deed Ajax ook al weer tegen Slavia?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez doet het idd erg slecht.. Kennedy met 3 assists gister, wat moet je er mee.....
Tellenquote:
Is ook wel heel erg makkelijk als je een speler gaat halen die uit een ander land komt dan de speler die je eigenlijk wil hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:26 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Vreemd dat je alles, wat met Ajax te maken hebt, moet afzeiken.
Nou motiveer je antwoord dan is een keer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
nee
pleonasmequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, er komt nog een middenvelder volgens het Brabants boertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |