abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:31:50 #256
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_52526562
van Geel is een klasbak en alle niet ajacieden die in dit topic 'grappig' en 'gevat' komen doen onderschrijven dat alleen maar.
Life is what you make it.
pi_52529651
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:
Overigens vond ik, n.a.v. Heracles - PSV, Boakye een veel betere indruk maken dan Colin. Dus in dat geval ben ik het met Van Geel eens.
Dat zeker. Boakye is een uitstekende back. Veel beter dan Colin (al zegt dat niet veel natuurlijk ). Bij Heracles zijn ze waarschijnlijk nog steeds niet bijgekomen dat ze hem zo maar over konden nemen van ons. Hoewel ik het voor Heracles super vind, dat Boakye daar speelt
pi_52529786
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat zeker. Boakye is een uitstekende back. Veel beter dan Colin (al zegt dat niet veel natuurlijk ). Bij Heracles zijn ze waarschijnlijk nog steeds niet bijgekomen dat ze hem zo maar over konden nemen van ons. Hoewel ik het voor Heracles super vind, dat Boakye daar speelt
Ik snap inderdaad niet dat hij niet bij Ajax een kans heeft gehad (sowieso als back-up). Ook snap ik niet dat andere subtoppers hebben lopen slapen en hem niet hebben proberen over te nemen. Verder snap ik niet dat hij Heracles boven Heerenveen kiest, maar ik zal er zeker niet over klagen.

Feit is dat het onze beste en meest constante speler is die eigenlijk gewoon te goed is voor Heracles. Aan hem kunnen we ook nog wel eens heel wat gaan verdienen.
pi_52530259
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef LENUS het volgende:
Dit seizoen vind ik alleen Suarez, Urzaiz en die Paardenbloem een aanwinst.

Colin
Delorge
Rommendahl
Dit seizoen, ow je bedoeld die 2 wedstrijden die er gespeeld zijn tot nu toe?
pi_52530383
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:

[..]

Feit is dat het onze beste en meest constante speler is die eigenlijk gewoon te goed is voor Heracles. Aan hem kunnen we ook nog wel eens heel wat gaan verdienen.
Ik gun het jullie van harte

Verder ben ik het helemaal eens met het verhaal van Urquhart
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:11:14 #261
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52531146
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dit seizoen, ow je bedoeld die 2 wedstrijden die er gespeeld zijn tot nu toe?
Zeg zelf, wat moet het "grote" Ajax nu met een Delorge of Colin. Een speler die overal is mislukt en opgedoken wordt uit de kelder van het championship en een degradant van Ado. Ze zijn beiden niet de jongste meer, dus veel beter zullen ze niet meer worden.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52531347
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef LENUS het volgende:

[..]

Zeg zelf, wat moet het "grote" Ajax nu met een Delorge of Colin. Een speler die overal is mislukt en opgedoken wordt uit de kelder van het championship en een degradant van Ado. Ze zijn beiden niet de jongste meer, dus veel beter zullen ze niet meer worden.
Wat Colin betreft ben ik het helemaal met je eens. Maar die is niet op voorspraak van Van Geel gekomen. Dus in dit topic niet relevant.

Delorge vind ik een goede aankoop. Een speler die er vrede mee heeft dat hij op de bank zit en die (zeker in de Nederlandse competitie) vrij aardig mee kan komen. Goede versterking voor de breedte als 15/16e man.
pi_52611387
Zou het klokje van Martin inmiddels al tikken.

Nog een weekje en dan is het voorbij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52613312
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
Verder snap ik niet dat hij Heracles boven Heerenveen kiest, maar ik zal er zeker niet over klagen.
Hij was achter Zuiverloon op de bank gekomen.
pi_52613420
Zuiverloon zou vast wel ooit naar het midden gaan of het middenveld gaan spelen. Zeker met het aantal wedstrijden dat Heerenveen waarschijnlijk gaat spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52616313
Hopen dat een bakkie koffie Luque naar Ajax kan halen!!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_52616387
Delorge wordt de revelatie van het seizoen!
pi_52617062
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef Fides het volgende:
Delorge wordt de revelatie van het seizoen!
Zonder gekheid, hij viel zondag gewoon goed in. Hij heeft loopvermogen, en is gewoon een hele verbetering ten opzichte van Lindenbergh. Het is helemaal niet verkeerd zo'n jongen bij de selectie te hebben. Ik snap die kritiek op Delorge dan ook niet.
pi_52617282
Speelde Lindenbergh rechtsbuiten?
pi_52617296
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef MaxPower het volgende:
Speelde Lindenbergh rechtsbuiten?
Die Delorge is vooral gehaald als stand-in op het middenveld. De oude Lindenbergh-rol dus.
pi_52617305
Delorge ook niet ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52617315
Ok ik zag Delorge tegen de Graafschap een voorzet van rechts geven namelijk.
pi_52617366
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef MaxPower het volgende:
HIj heeft idd genoeg diepgang.

Hij kwam erin voor Vermaelen, waardoor Heitinga een linie terug zakte.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52617484
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef MaxPower het volgende:
Ben je dan al gelijk een rechtsbuiten?
pi_52617580
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben je dan al gelijk een rechtsbuiten?
In principe niet, maar bij Heerenveen zou hij wel op die positie terechtkomen (rechtshalf met veel diepgang).
pi_52627828
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Badabingea het volgende:
Hopen dat een bakkie koffie Luque naar Ajax kan halen!!
Luque spreekt geen Nederlands

Chelito is nog te halen, maar Van Geel kent hem gelukkig niet waarschijnlijk
pi_52627857
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Luque spreekt geen Nederlands

Chelito is nog te halen, maar Van Geel kent hem gelukkig niet waarschijnlijk
Denk niet dat Cruz Azul hem laat gaan.
pi_52627883
Ik weet zeker van wel
pi_52627899
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet zeker van wel
Ze kunnen in ieder geval zelf geen vervanger meer halen, aangezien de transfermarkt daar gesloten is.
pi_52627931
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hij was achter Zuiverloon op de bank gekomen.
Centraal is hij ook goed, ik denk beter dan Breuer.
pi_52719255
Ik denk dat hij kan inpakken als Luque mislukt
pi_52719484
Dit is overigens wel een eerste klas foutje van het Brabantse boertje

EL UGANDES MOHAMMED NO ES EL GHANES MOHAMMED

El africano equivocado del Ajax

Mario Stilman
mstilman@clarin.com

El hombre negro, erguido en el amplio hall del Aeropuerto Schiphol de Amsterdam, aguardaba de impecable traje gris mientras pensaba en un futuro brillante para su familia. Había dejado mujer y tres hijos en la pequeńa ciudad de Kabale, al sudoeste de Kampala, capital de Uganda, donde su infancia transcurrió entre bosques, lagos y colinas cultivadas en terraza.

Mohammed Gulam Shabaa, de 24 ańos, había nacido miserable y se forjó en medio de la guerra civil. No se involucró, pero fue testigo de atrocidades. De nińo comprendió que debajo de toda belleza hay algo inhumano, y esas colinas, la dulzura del lago Bunyon, esos dibujos de los árboles pierden al cabo de un momento el sentido de la ilusión.

Mohammed esperaba a John Jackke y a Hank ten Cate, presidente y técnico del Ajax para incorporarse al plantel de un equipo poderoso donde el destino debía acompańarlo primero para acomodarse a su nueva vida, y para reunirse con su familia después. Nunca comprendió por qué había sido elegido para jugar en el Ajax. Llegó un día un emisario del club y le entregó, así de simple, un pasaje de avión. Esos dos hombres, esos dos holandeses que le habían enviado el porvenir, no aparecieron. Comprendió en un instante que la hostilidad primitiva del mundo lo estaba derrumbando. żCómo se puede dejar de ver esos signos que se agrupan alrededor de un lugar privilegiado donde la esperanza ya no tiene cabida? Preguntó en un imperfecto inglés cómo llegar hasta el Amsterdam Arena. Un agente de seguridad de Schiphol le escribió: "Arena Boulevard 1, 1101 AX Amsterdam Zuidoost". Para Mohammed ese papelito constituía un misterio insondable, una apariencia limitada. Trataba de borrar de su conciencia su profesión de hachero y de concentrarse en los partidos de fútbol que había jugado con el Mbale, y en una aspiración inagotable a la felicidad que merecía. Sentía, sin embargo, que el mundo se había convertido en una inmensa irracionalidad.

El futbolista llegó, al cabo, al sitio tan deseado para darse cuenta, finalmente, de que la ilusión se había marchado a otro sitio. John Jackke y Hank ten Cate eran nombres en su memoria. Un empleado le dio un pasaje de regreso a Kampala. Le dijo: "Equivocamos el video: el club quiere al ghanés Habib Mohammed, de 24 ańos, defensor del King Faisal Bahes". Tal vez el ugandés Mohammed haya comprendido que la vida está hecha, en el fondo, de la confrontación entre el llamamiento humano y el silencio irrazonable del mundo.

Er staat ongeveer dat Ajax een speler uitnodigde maar dat bleek een andere te zijn en hij werd nadat hij op kosten van Ajax naar Nederland kwam meteen weer teruggestuurd
pi_52719517
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat hij kan inpakken als Luque mislukt
.
Hoe bedenk je die onzin toch elke keer weer?
-
pi_52719540
Ik kan er niks aan doen dat hij incompetent is
pi_52719555
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan doet die incompetente het niet zo slecht als je zo'n hoog bedrag voor Babel er uit weet te slepen.
pi_52719556
quote:
Ja, verschrikkelijk.
50 miljoen verdienen aan spelers uit de eigen jeugd is echt het toppunt van incompetentie.
-
pi_52719566
Nee, dat niet. Voor 20 miljoen kut spelers terug kopen wel
pi_52719571
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suarez doet het idd erg slecht.. Kennedy met 3 assists gister, wat moet je er mee.....
-
pi_52719576
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan doet die incompetente het niet zo slecht als je zo'n hoog bedrag voor Babel er uit weet te slepen.
Daar heeft hij geen invloed op
pi_52719586
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kom je aan dat bedrag?
pi_52719587
quote:
Vreemd dat je alles, wat met Ajax te maken hebt, moet afzeiken.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52719610
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Suarez doet het idd erg slecht.. Kennedy met 3 assists gister, wat moet je er mee.....
Wat deed Ajax ook al weer tegen Slavia?
pi_52719622
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dat bedrag?
Tellen
pi_52719648
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:26 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Vreemd dat je alles, wat met Ajax te maken hebt, moet afzeiken.
Is ook wel heel erg makkelijk als je een speler gaat halen die uit een ander land komt dan de speler die je eigenlijk wil hebben
pi_52719664
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tellen
En kan je me ook precies dan alle bedragen geven zodat ik ook tot de 20 miljoen kom?
pi_52719698
nee
pi_52719756
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
nee
Nou motiveer je antwoord dan is een keer.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:04:48 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52720321
Zal er nog een verrassing komen? Of laten ze de selectie bij wat het is?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52720367
Nee, er komt nog een middenvelder volgens het Brabants boertje
pi_52720430
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, er komt nog een middenvelder volgens het Brabants boertje
pleonasme
pi_52720559
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

pleonasme
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo