http://www.parool.nl/sport/2007/JUL/072307-1.html (één na laatste alinea)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef MaxPower het volgende:
waar komt dat bedrag vandaan?
Twee belachelijke bedragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Ajax zal alleen nog maar met belachelijke bedragen geconfronteerd worden aangezien ze zelf net een belachelijk bedrag hebben ontvangen.
Zo werkt het nou eenmaal. Als Heerenveen bijvoorbeeld Alves verkoopt komt er gelijk een miljoen bij zijn beoogd opvolger op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:36 schreef Devano het volgende:
Vind ik geen goede reden.
En Suarez vergeet je? Zet jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede aankopen tot op heden
Een Belg van een degradant
Een Deen van een degradant
Een Spanjaard van een bijna degradant
Een Zweed van een suptopper
Eeen Nederlander van een Championship ploeg
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wil de Spaanse kloon van Rosales gaan halen
Kom jij is met sterke argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterke vergelijking. Daar kan ik niet tegenop
- 8 miljoen Suarez = 4 miljoen pure winst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef MaxPower het volgende:
27 - 15 (CL inkomsten) = 12 miljoen netto opbrengst van sneijder.
Het is geld! Geld moet niet rollen, geld moet op de bank staan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
El Hamdaoui als vervanger van Sneijder is toch ook wel heel matig. Waarom niet gewoon een keer wat meer geld uitgeven?
Alle goede spelers zijn al verkochtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
El Hamdaoui als vervanger van Sneijder is toch ook wel heel matig. Waarom niet gewoon een keer wat meer geld uitgeven?
Seizoen is nu al naar de klotequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er zijn weinig dure jongens voor handen die naar Nederland willen komen. En Mounir is een uitstekende voetballer mijnsinziens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is de band met RIera en Nederland?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie denken je nu dat het wordt?
Riera
Ono
Bruggink
Harris
Engelaar
Een speler zonder band met Nederland is uitgesloten met Martin dus dan is de spoeling dun
Ajax wil hem hebben...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:56 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat is de band met RIera en Nederland?
Ja jammer, dan bied je maar een keer wat meer. Je kunt Sneijder toch niet laten lopen en iemand als El Hamdaoui halen. Ik begrijp ook heus wel dat je niet een speler met de klasse van Sneijder kunt kopen, maar hij mag wel in de buurt komen. En dat komt El Hamdaoui nog effe niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn weinig dure jongens voor handen die naar Nederland willen komen. En Mounir is een uitstekende voetballer mijnsinziens.
Banega lijkt me onhaalbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Martin van Geel zou nu kijken naar Marcelo Carrusca, wederom Xabier Prieto, Ever Banega en Christoph Grégoire.
En er zou een Ajax delegatie bij Villarreal zijn geweest.
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachtenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Martin van Geel zou nu kijken naar Marcelo Carrusca, wederom Xabier Prieto, Ever Banega en Christoph Grégoire.
En er zou een Ajax delegatie bij Villarreal zijn geweest.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachten
Volgens mij valt dat allemaal nog wel mee met die Argentijnen. Zarate leek ook onhaalbaar voor clubs als Ajax en PSV, en zie wat die jongen uit vreet in Qatar, zo uit het niets.quote:
Past ie beter bij Feyenoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachten
Die krijgt dan ook een soepel contract (slechts 2-jarig en dat voor 16 miljoen euro), een dik salaris en z'n broer krijgt er ook vorstelijk betaald. Banega is een soort Sneijder maar dan nog iets kleiner.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal nog wel mee met die Argentijnen. Zarate leek ook onhaalbaar voor clubs als Ajax en PSV, en zie wat die jongen uit vreet in Qatar, zo uit het niets.
Zijn voetbalkwaliteiten compenseren zijn sociale stoornis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jahoor. Als we kijken naar het verkoopbeleid dat heeft hij het zeer goed gedaan, voor Sneijder, Babel en De Mul de absolute hoofdprijs gevangen. Enig smetje is het vertrek van Perez naar de concurrentie, die er nu wel op vooruit gaat. Hoewel je je ook kan afvragen in hoeverre de sfeer binnen de groep zou gaan lijden onder de aanwezigheid van Perez waardoor de presaties minder worden. Maar dat blijft altijd een dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
zijn jullie nog steeds fan ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
zijn jullie nog steeds fan ?
Dat zeker. Boakye is een uitstekende back. Veel beter dan Colin (al zegt dat niet veel natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:
Overigens vond ik, n.a.v. Heracles - PSV, Boakye een veel betere indruk maken dan Colin. Dus in dat geval ben ik het met Van Geel eens.
Ik snap inderdaad niet dat hij niet bij Ajax een kans heeft gehad (sowieso als back-up). Ook snap ik niet dat andere subtoppers hebben lopen slapen en hem niet hebben proberen over te nemen. Verder snap ik niet dat hij Heracles boven Heerenveen kiest, maar ik zal er zeker niet over klagen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeker. Boakye is een uitstekende back. Veel beter dan Colin (al zegt dat niet veel natuurlijk). Bij Heracles zijn ze waarschijnlijk nog steeds niet bijgekomen dat ze hem zo maar over konden nemen van ons. Hoewel ik het voor Heracles super vind, dat Boakye daar speelt
Dit seizoen, ow je bedoeld die 2 wedstrijden die er gespeeld zijn tot nu toe?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef LENUS het volgende:
Dit seizoen vind ik alleen Suarez, Urzaiz en die Paardenbloem een aanwinst.
Colin![]()
![]()
![]()
Delorge![]()
![]()
![]()
Rommendahl![]()
Ik gun het jullie van hartequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Feit is dat het onze beste en meest constante speler is die eigenlijk gewoon te goed is voor Heracles. Aan hem kunnen we ook nog wel eens heel wat gaan verdienen.![]()
Zeg zelf, wat moet het "grote" Ajax nu met een Delorge of Colin. Een speler die overal is mislukt en opgedoken wordt uit de kelder van het championship en een degradant van Ado. Ze zijn beiden niet de jongste meer, dus veel beter zullen ze niet meer worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dit seizoen, ow je bedoeld die 2 wedstrijden die er gespeeld zijn tot nu toe?
Wat Colin betreft ben ik het helemaal met je eens. Maar die is niet op voorspraak van Van Geel gekomen. Dus in dit topic niet relevant.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zeg zelf, wat moet het "grote" Ajax nu met een Delorge of Colin. Een speler die overal is mislukt en opgedoken wordt uit de kelder van het championship en een degradant van Ado. Ze zijn beiden niet de jongste meer, dus veel beter zullen ze niet meer worden.
Hij was achter Zuiverloon op de bank gekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
Verder snap ik niet dat hij Heracles boven Heerenveen kiest, maar ik zal er zeker niet over klagen.
Zonder gekheid, hij viel zondag gewoon goed in. Hij heeft loopvermogen, en is gewoon een hele verbetering ten opzichte van Lindenbergh. Het is helemaal niet verkeerd zo'n jongen bij de selectie te hebben. Ik snap die kritiek op Delorge dan ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef Fides het volgende:
Delorge wordt de revelatie van het seizoen!
Die Delorge is vooral gehaald als stand-in op het middenveld. De oude Lindenbergh-rol dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef MaxPower het volgende:
Speelde Lindenbergh rechtsbuiten?
HIj heeft idd genoeg diepgang.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef MaxPower het volgende:
Ok ik zag Delorge tegen de Graafschap een voorzet van rechts geven namelijk.
Ben je dan al gelijk een rechtsbuiten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef MaxPower het volgende:
Ok ik zag Delorge tegen de Graafschap een voorzet van rechts geven namelijk.
In principe niet, maar bij Heerenveen zou hij wel op die positie terechtkomen (rechtshalf met veel diepgang).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben je dan al gelijk een rechtsbuiten?![]()
Luque spreekt geen Nederlandsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Badabingea het volgende:
Hopen dat een bakkie koffie Luque naar Ajax kan halen!!
Denk niet dat Cruz Azul hem laat gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Luque spreekt geen Nederlands
Chelito is nog te halen, maar Van Geel kent hem gelukkig niet waarschijnlijk
Ze kunnen in ieder geval zelf geen vervanger meer halen, aangezien de transfermarkt daar gesloten is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet zeker van wel
Centraal is hij ook goed, ik denk beter dan Breuer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij was achter Zuiverloon op de bank gekomen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat hij kan inpakken als Luque mislukt
Dan doet die incompetente het niet zo slecht als je zo'n hoog bedrag voor Babel er uit weet te slepen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat hij incompetent is
Ja, verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suarez doet het idd erg slecht.. Kennedy met 3 assists gister, wat moet je er mee.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat niet. Voor 20 miljoen kut spelers terug kopen wel
Daar heeft hij geen invloed opquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan doet die incompetente het niet zo slecht als je zo'n hoog bedrag voor Babel er uit weet te slepen.
Hoe kom je aan dat bedrag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat niet. Voor 20 miljoen kut spelers terug kopen wel
Vreemd dat je alles, wat met Ajax te maken hebt, moet afzeiken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat deed Ajax ook al weer tegen Slavia?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez doet het idd erg slecht.. Kennedy met 3 assists gister, wat moet je er mee.....
Tellenquote:
Is ook wel heel erg makkelijk als je een speler gaat halen die uit een ander land komt dan de speler die je eigenlijk wil hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:26 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Vreemd dat je alles, wat met Ajax te maken hebt, moet afzeiken.
Nou motiveer je antwoord dan is een keer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
nee
pleonasmequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, er komt nog een middenvelder volgens het Brabants boertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |