quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wil de Spaanse kloon van Rosales gaan halen
Kom jij is met sterke argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterke vergelijking. Daar kan ik niet tegenop
- 8 miljoen Suarez = 4 miljoen pure winst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef MaxPower het volgende:
27 - 15 (CL inkomsten) = 12 miljoen netto opbrengst van sneijder.
Het is geld! Geld moet niet rollen, geld moet op de bank staan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
El Hamdaoui als vervanger van Sneijder is toch ook wel heel matig. Waarom niet gewoon een keer wat meer geld uitgeven?
Alle goede spelers zijn al verkochtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
El Hamdaoui als vervanger van Sneijder is toch ook wel heel matig. Waarom niet gewoon een keer wat meer geld uitgeven?
Seizoen is nu al naar de klotequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er zijn weinig dure jongens voor handen die naar Nederland willen komen. En Mounir is een uitstekende voetballer mijnsinziens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is de band met RIera en Nederland?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie denken je nu dat het wordt?
Riera
Ono
Bruggink
Harris
Engelaar
Een speler zonder band met Nederland is uitgesloten met Martin dus dan is de spoeling dun
Ajax wil hem hebben...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:56 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat is de band met RIera en Nederland?
Ja jammer, dan bied je maar een keer wat meer. Je kunt Sneijder toch niet laten lopen en iemand als El Hamdaoui halen. Ik begrijp ook heus wel dat je niet een speler met de klasse van Sneijder kunt kopen, maar hij mag wel in de buurt komen. En dat komt El Hamdaoui nog effe niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn weinig dure jongens voor handen die naar Nederland willen komen. En Mounir is een uitstekende voetballer mijnsinziens.
Banega lijkt me onhaalbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Martin van Geel zou nu kijken naar Marcelo Carrusca, wederom Xabier Prieto, Ever Banega en Christoph Grégoire.
En er zou een Ajax delegatie bij Villarreal zijn geweest.
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachtenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Martin van Geel zou nu kijken naar Marcelo Carrusca, wederom Xabier Prieto, Ever Banega en Christoph Grégoire.
En er zou een Ajax delegatie bij Villarreal zijn geweest.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Riquelme schijnt een eigen douchecabine in de kleedkamer te willen, op dat soort types zit ik niet te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |