Noem eens een prestatie dan.....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel heeft al dingen gepresteerd. Jouw cultheld Vurnon Anita niet.
De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef marsu het volgende:
Bij Willem II heeft hij goede spelers aangetrokken en een goede trainer aangesteld. Vervolgens verkaste hij naar AZ waar hij het zelfde kunstje flikte. Door zijn reorganisatie plukt AZ nog steeds de vruchten van zijn werk. Bij Ajax doet hij (tot nu toe) goede aankopen met onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Kenneth Perez en Jaap Stam.
Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?
Het enige knappe wat hij heeft gedaan is bij Willem II, toen begon hij in herhaling te vallen. Bovendien weet ik niet of alle (nu goede) ex-Willem II-ers door hem of onder hem zijn binnengehaald.
Wat is er goed aan de aankopen van Huntelaar, Perez en Stam?
Door hun prijs is het al geen verassing of prestatie te noemen.
Kwam Adriaanse naar Willem II omdat van Geel daar zat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef marsu het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.
Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.quote:
Maar de Europese roem van dit jaar zoals in de OP staat komt hem wel ten deel?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.
Pff, je mag best een keer positief zijn hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Dat maken wij niet meer levend mee.
Hij zit er nu, dús is van Geel mede-verantwoordelijk voor de resultaten. In voor- en tegenspoed.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, je mag best een keer positief zijn hoor![]()
Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!![]()
Ik ben benieuwd wat de jongens klaarspelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef marsu het volgende:
[..]
Jaap StamKenneth Perez
Klaas-Jan Huntelaar
Krohn-Dehli, misschien
![]()
![]()
Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, je mag best een keer positief zijn hoor![]()
Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!![]()
De komende vijftig jaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel heulemaal nooit meer, Radegast!
Genoeg over te vertellen deze man, dus waarom niet, het houdt het de mensen bezig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Moet er nou over elk persoon dat bij ajax werkt of voetbalt een topic aangemaakt worden? Zo'n onzin........
Over deze mensen ook:quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Genoeg over te vertellen deze man, dus waarom niet, het houdt het de mensen bezig.
Aertsquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over deze mensen ook:
Aerts
Bahia
Biseswar
Bosschaart
Boussaboun
Castelen
Collen
De Ceulaer
De Guzman
Derijck
Drenthe
Ekramy
Greene
Gyan
Hofs
Kalou
Kuijt
Lodewijks
Paauwe
Pardo
Schreuder
Van Hooijdonk
Vincken
Vlaar
Zuiverloon
Dus als een van deze mensen nog geen topic hebben dan zal ik die zo meteen ook ff een topic geven.
Ik verheug me al op het Maikel Aerts topic.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over deze mensen ook:
Aerts
Dus als een van deze mensen nog geen topic hebben dan zal ik die zo meteen ook ff een topic geven.
Heeft Martin van Geel de UEFA cup gewonnenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef marsu het volgende:
haha Gyan. Ja ,de beste man heeft alle negatieve records die er zijn gebroken!
Hij heeft Willem II oa naar de CL gebrdachtquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft Martin van Geel de UEFA cup gewonnen![]()
Gyan welGyan moet een contract voor het leven krijgen bij Feyenoord!
Dat doen de spelers en coach toch? Of stond hij ook in het veldquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij heeft Willem II oa naar de CL gebrdacht
Hij heeft de spelers incl de coach gehaaldquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat doen de spelers en coach toch? Of stond hij ook in het veld![]()
Correct.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kap al weer met de discussie. Martin is jullie god. Er valt niks te veranderen aan jullie mening. Alles wat Martin doet is goed, en hij kan niks verkeerds doen.![]()
Wat ik me afvraag..... Heb je ook een poster van Martin boven je bed hangen waar je naar kijkt als je je 's avonds aftrekt in bed?quote:
Neen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag..... Heb je ook een poster van Martin boven je bed hangen waar je naar kijkt als je je 's avonds aftrekt in bed?
Nee, er zijn wel Mark Wotte Rob Baan memorials.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er ook Martin van Geel meetings? Dus dat alle volgelingen van deze god bij elkaar komen? Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel Mark Wotte Rob Baan memorials.
Nee, maar Mark Wotte heeft er zijn baan van gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar Mark Wotte heeft er zijn baan van gemaakt.
Ik heb het toch gewoon over Martinquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:32 schreef marsu het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met je topic-vervuilende posts? Niemand kan het waarderen![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef StarGazer het volgende:
Omg, het dieptepunt is nu echt bereikt. Wat een kansloos zooitje daar in alkmaar
Hij liegt nooit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind deze man zo'n engerd hè. Hij liegt me te gemakkelijk.
Ik vind het wel een leuke actie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef marsu het volgende:
Ajax-directeur krijgt stadionverbod van AZ
Scheringa![]()
Ja joh. Perez kiest er ook zelf voor om weg te gaan. Volgend jaar ook een stadionverbodje voor hem?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke actie.
Hij koos er zelf voor om weg te gaan (dus moet ie ook niet zeiken) en AZ wil voorkomen dat ie nog meer en makkelijk kennis van AZ op kan doen, zodat ie daar geen voordeel (meer) uit kan halen.
Precies, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Geef gewoon alle spelers van de tegenpartij een stadionverbod. Misschien dat de resultaten dan nóg beter worden.
Alsof je veel informatie over AZ inwint als je tijdens AZ - Ajax naar de wedstrijd zit te kijken op de tribune...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke actie.
Hij koos er zelf voor om weg te gaan (dus moet ie ook niet zeiken) en AZ wil voorkomen dat ie nog meer en makkelijk kennis van AZ op kan doen, zodat ie daar geen voordeel (meer) uit kan halen.
Door bij een wedstrijd aanwezig te zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
en AZ wil voorkomen dat ie nog meer en makkelijk kennis van AZ op kan doen, zodat ie daar geen voordeel (meer) uit kan halen.
Als hij even de koffiejuffrouw of administratiedame een poets geeft, weet hij direct weer het nodige. Slim van Dirk dus!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Door bij een wedstrijd aanwezig te zijn?
De spanjaarden komen door Ten Cate hoor, niet door van Geel, bovendien is er nog niets gewonnen. Een lofrede kun je pas aan het eind van het seizoen houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:20 schreef marsu het volgende:
Wat een held, al die aankopen. Gabri, Jaap, Roger Garcia en ga zo maar door.
Dalijk komt Vieira ook nog
Ajax is binnen een jaar weer bij de Europese top hoop ik!
De wens is wel vaker de vader van de gedachte hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat denk je niet, dat hoop je.
Wat boeit dat geld nou? Ik kan echt niet begrijpen waarom al die supporters zo liggen te janken om het geld. Ik wil goede prestaties zijn, zal mij een worst wezen hoeveel Stam heeft gekost.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De wens is wel vaker de vader van de gedachte he![]()
Maar nu ff serieus: iedereen legt nu iedere aankoop, beleidswijziging positief uit en gaat ervanuit dat men het beste seizoen uit de carriere gaat spelen, dat de achterstand op de europese top wordt ingehaald etc etc. Ik moet dat allemaal nog zien, hoeveel geld is er eigenlijk uitgegeven dit seizoen?
Piep piep hallo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat Scheringa maar is heel snel op de vingers getikt gaat worden de KNVB, zulke trieste acties heb ik zelfs van Praag en v/d Herik niet zien uithalen
3 Miljoen voor Stam. Roger en Gabri waren transfervrij. Andere aankopen hebben niet bijzonder veel gekost (Sinds Huntelaar). Bovendien wordt er ook veel geld bespaard nu die transfer van Defour is afgeketst. Neemt niet weg dat spelers als Stam en Gabri natuurlijk flink wat salaris zullen vangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef Elgigante het volgende:
Ik moet dat allemaal nog zien, hoeveel geld is er eigenlijk uitgegeven dit seizoen?
Een keeper.quote:Op zondag 24 december 2006 19:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Anders nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |