quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel Mark Wotte Rob Baan memorials.
Nee, maar Mark Wotte heeft er zijn baan van gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar Mark Wotte heeft er zijn baan van gemaakt.
Ik heb het toch gewoon over Martinquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:32 schreef marsu het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met je topic-vervuilende posts? Niemand kan het waarderen![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef StarGazer het volgende:
Omg, het dieptepunt is nu echt bereikt. Wat een kansloos zooitje daar in alkmaar
Hij liegt nooit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind deze man zo'n engerd hè. Hij liegt me te gemakkelijk.
Ik vind het wel een leuke actie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef marsu het volgende:
Ajax-directeur krijgt stadionverbod van AZ
Scheringa![]()
Ja joh. Perez kiest er ook zelf voor om weg te gaan. Volgend jaar ook een stadionverbodje voor hem?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke actie.
Hij koos er zelf voor om weg te gaan (dus moet ie ook niet zeiken) en AZ wil voorkomen dat ie nog meer en makkelijk kennis van AZ op kan doen, zodat ie daar geen voordeel (meer) uit kan halen.
Precies, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Geef gewoon alle spelers van de tegenpartij een stadionverbod. Misschien dat de resultaten dan nóg beter worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |