Noem eens een prestatie dan.....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel heeft al dingen gepresteerd. Jouw cultheld Vurnon Anita niet.
De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef marsu het volgende:
Bij Willem II heeft hij goede spelers aangetrokken en een goede trainer aangesteld. Vervolgens verkaste hij naar AZ waar hij het zelfde kunstje flikte. Door zijn reorganisatie plukt AZ nog steeds de vruchten van zijn werk. Bij Ajax doet hij (tot nu toe) goede aankopen met onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Kenneth Perez en Jaap Stam.
Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?
Het enige knappe wat hij heeft gedaan is bij Willem II, toen begon hij in herhaling te vallen. Bovendien weet ik niet of alle (nu goede) ex-Willem II-ers door hem of onder hem zijn binnengehaald.
Wat is er goed aan de aankopen van Huntelaar, Perez en Stam?
Door hun prijs is het al geen verassing of prestatie te noemen.
Kwam Adriaanse naar Willem II omdat van Geel daar zat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef marsu het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.
Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.quote:
Maar de Europese roem van dit jaar zoals in de OP staat komt hem wel ten deel?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.
Pff, je mag best een keer positief zijn hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Dat maken wij niet meer levend mee.
Hij zit er nu, dús is van Geel mede-verantwoordelijk voor de resultaten. In voor- en tegenspoed.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, je mag best een keer positief zijn hoor![]()
Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!![]()
Ik ben benieuwd wat de jongens klaarspelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef marsu het volgende:
[..]
Jaap StamKenneth Perez
Klaas-Jan Huntelaar
Krohn-Dehli, misschien
![]()
![]()
Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, je mag best een keer positief zijn hoor![]()
Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!![]()
De komende vijftig jaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |