abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36717644
Martin van Geel is sinds 1 juli 2005 de nieuwe technisch directeur van AFC Ajax.
De succesvolle Goirlenaar is bezig om Ajax weer Europese roem te schenken, nadat hij al eerder Willem II en AZ de smaak van succes heeft laten proeven.
Dit fenomeen maakt van Ajax weer een Europese topclub en verdient derhalve een enorm fantopic!
Bij deze.

donderdag 6 april 2006 @ 19:43:42 #2
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_36717793
Hij heeft dit seizoen zeker een kampioenselftal

en met Krohn Dehli word je ook kampioen natuurlyk
pi_36717942
Fenomeen haha..

Wat een overdreven bewoording voor iemand die doet waar ie voor betaald wordt.
Yeah baby Yeah!
pi_36717992
En dat valt zelfs nog maar af te wachten natuurlijk...

Iedereen krijgt tegenwoordig maar topics. Bij Vurnon Anita zeg ik nog: okee. Maar dit??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36718021
Martin van Geel heeft al dingen gepresteerd. Jouw cultheld Vurnon Anita niet.
pi_36718037
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel heeft al dingen gepresteerd. Jouw cultheld Vurnon Anita niet.
Noem eens een prestatie dan.....
Yeah baby Yeah!
  Trouwste user 2022 donderdag 6 april 2006 @ 19:52:16 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_36718073
Terecht topic. Had met een beetje mentaliteit 50 interlands kunnen spelen. Zit daar zelf ook mee en is nu bezig revange te nemen op zichzelf en de voetbalwereld. Hij zal de geschiedenisboeken alsnog willen halen en Ajax weer terug brengen aan de wereldtop.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36718094
Bij Willem II heeft hij goede spelers aangetrokken en een goede trainer aangesteld. Vervolgens verkaste hij naar AZ waar hij het zelfde kunstje flikte. Door zijn reorganisatie plukt AZ nog steeds de vruchten van zijn werk. Bij Ajax doet hij (tot nu toe) goede aankopen met onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Kenneth Perez en Jaap Stam.
pi_36718098
Heilloze missie voor Martin. De man moet eerst eens een goede trainer aanstellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_36718169
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef marsu het volgende:
Bij Willem II heeft hij goede spelers aangetrokken en een goede trainer aangesteld. Vervolgens verkaste hij naar AZ waar hij het zelfde kunstje flikte. Door zijn reorganisatie plukt AZ nog steeds de vruchten van zijn werk. Bij Ajax doet hij (tot nu toe) goede aankopen met onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Kenneth Perez en Jaap Stam.
De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?
Het enige knappe wat hij heeft gedaan is bij Willem II, toen begon hij in herhaling te vallen. Bovendien weet ik niet of alle (nu goede) ex-Willem II-ers door hem of onder hem zijn binnengehaald.
Wat is er goed aan de aankopen van Huntelaar, Perez en Stam?
Door hun prijs is het al geen verassing of prestatie te noemen.
Yeah baby Yeah!
pi_36718231
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De trainers kwamen daar omdat van Geel er zat?
Het enige knappe wat hij heeft gedaan is bij Willem II, toen begon hij in herhaling te vallen. Bovendien weet ik niet of alle (nu goede) ex-Willem II-ers door hem of onder hem zijn binnengehaald.
Wat is er goed aan de aankopen van Huntelaar, Perez en Stam?
Door hun prijs is het al geen verassing of prestatie te noemen.
Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.
  donderdag 6 april 2006 @ 19:57:38 #12
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36718264
Kijkt naar de stand:

pi_36718286
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef marsu het volgende:

[..]

Het lijkt me nogal duidelijk dat het met de aanwezigheid van Van Geel te maken had dat Adriaanse naar AZ kwam. Hun samenwerking bij Willem II was goed bevallen.
Kwam Adriaanse naar Willem II omdat van Geel daar zat?
De samenwerking was wel vruchtbaar zoals dat heet ja, maar dan verdiend die samenwerking een topic, niet Martin.
Yeah baby Yeah!
  Trouwste user 2022 donderdag 6 april 2006 @ 20:17:45 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_36718923
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Kijkt naar de stand:

Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 6 april 2006 @ 20:18:45 #15
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36718946
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan van Geel die is net aan het saneren.

Maar de Europese roem van dit jaar zoals in de OP staat komt hem wel ten deel?
pi_36719018
Let wel. De naderende Europese roem.
pi_36719152
Dat maken wij niet meer levend mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_36719303
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Dat maken wij niet meer levend mee.
Pff, je mag best een keer positief zijn hoor
Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36719503
Voorlopig neem ik dit topic met een flinke korrel zout
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36719664
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Van Geel is niet verantwoordelijk voor de huidige resultaten vanwege het simpele feit dat hij danny niet heeft aangesteld en dat hij 90% van de huidige spelersgroep niet heeft aangetrokken. Dit topic wordt pas over 1 a 2 jaar echt interessant wanneer de langetermijn effecten, die nu genomen zijn, zichtbaar worden. Ik heb 110% vertrouwen in deze beste man, hij straalt meer visie uit dan de afgelopen 8 jaar van Ajax bij elkaar.
Martin!
Hij zit er nu, dús is van Geel mede-verantwoordelijk voor de resultaten. In voor- en tegenspoed.
Wat zijn exact de lange-termijn effecten?
Niet Stam en Perez, die voetballen geen 5 jaar meer, ik zou eerder denken aan de sanering. (om hoeveel spelers gaat het eigenlijk?)
Yeah baby Yeah!
  donderdag 6 april 2006 @ 20:44:13 #21
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_36719793
krohn-delhi
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_36721924
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:44 schreef LENUS het volgende:
krohn-delhi
Jaap Stam Kenneth Perez Klaas-Jan Huntelaar Krohn-Dehli, misschien
pi_36722103
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef marsu het volgende:

[..]

Jaap Stam Kenneth Perez Klaas-Jan Huntelaar Krohn-Dehli, misschien
Ik ben benieuwd wat de jongens klaarspelen.
Yeah baby Yeah!
pi_36747610
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Martin!
Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.
www.thuisuiteten.nl
pi_36747921
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Realisme gaat voor positivisme lijkt me. Ik verwacht niet dat Ajax de komende vijftig jaar een Europacup wint.
De komende vijftig jaar.

Toe maar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')