"...Bij Ajax moet Van Geel leiding geven aan de vernieuwing van de spelersgroep, doordat de resultaten tegenvallen en veel contracten aflopen. Hij gaf bij zijn aanstelling aan het 'dichter bij huis' te willen zoeken, door meer spelers uit de Nederlandse competitie te halen, in plaats van buitenlanders. Als bewijs daarvan werden onder zijn leiding Jaap Stam, Edgar Davids en Klaas-Jan Huntelaar naar Amsterdam gehaald en Kenneth Perez van AZ gekocht voor het volgende seizoen. Ook haalde hij Dennis Gentenaar van Dortmund, die als 2e keeper werd aangetrokken..."quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker makkelijk. Als Babel, Sneijder en Heitinga bijtekenen is het de verdienste van Van Geel en als ze dat niet doen, ligt dat aan iemand anders.
Voorlopig is zijn balans nog vet negatief
Dat is je balans?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had 2 jaar de tijd om het contract van Grygera te verlengen.
Weet je zeker dat FOK! geen moderator in heeft gehuurd die stiekem al jouw posts, met de inhoud waarvan jij al zegt dat je die al hebt gegeven, moet verwijderen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, daarvoor moet je de topic lezen
Toen van Geel net TD was gaf Grygera al aan weg te willen. Ajax heeft het daarna diverse malen geprobeerd, maar mocht helaas niet baten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had 2 jaar de tijd om het contract van Grygera te verlengen.
Dat de bal rond is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk feit?
Van held tot paria in 1 dag, zonder dat z'n voetbalkwaliteiten minder zijn geworden. Geweldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef smicer het volgende:
Ach,wat voor spelers houdt Ajax over.Veel plezier met Suarez op links haha
Wat zo briljant is?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valencia gaat gewoon de afkoopsom van Suarez met 3 vermenigvuldigen en die betalen voor Sneijder
Eens kijken of het dan nog zo briljant is
Het is ook niet netjes wat Suarez Groningen flikt. Maar dat hij een geweldige voetballer is, moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:08 schreef Chivu het volgende:
[..]
Van held tot paria in 1 dag, zonder dat z'n voetbalkwaliteiten minder zijn geworden. Geweldig.
Als Ajax dan ook consequent is doen ze het niet, bij Defour deden ze het ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook niet netjes wat Suarez Groningen flikt. Maar dat hij een geweldige voetballer is, moge duidelijk zijn.
Laat maar komen
Sommige mensen proberen ook alles zo te belichten zodat het altijd negatief gaat over een persoon van een verkeerde clubquote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef MaxPower het volgende:
Bij Delorge hadden ze anders weinig problemen om een deal te hijacken.
Wat is daar niet netjes aan, die vent heeft met z'n volle verstand voor jaren getekend?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook niet netjes wat Suarez Groningen flikt. Maar dat hij een geweldige voetballer is, moge duidelijk zijn.
Laat maar komen
Lees nog eens goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is daar niet netjes aan, die vent heeft met z'n volle verstand voor jaren getekend?
Waarom per definitie?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Delorge contracteren is per definitie al belachelijk.
Dat heb ik dan gemist. Hoe zat het dan in elkaar?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen ook alles zo te belichten zodat het altijd negatief gaat over een persoon van een verkeerde club
Van Geel heeft op TV precies uitgelegd hoe de zaak Delorge in elkaar stak en had de bal toch echt bij Heerenveen gelegd die er vervolgens niks mee gedaan heeft
Als ik nog precies goed onthouden heb: Delorge heeft aan Van Geel verteld dat er wel gesprekken waren geweest met Heerenveen, maar er geen mondelinge overeenkomst tot stand is gekomen wat volgens Heereveen wél het geval was. Van Geel gelooft Delorge en vindt dat Heerenveen maar moet bewijzen dat die overeenkomst wel heeft plaatsgevonden. Dat valt natuurlijk moeilijk te bewijzen zonder letter op papier, maar met getuigenissen van die mensen die er toen bij waren moet er juridisch wel iets mogelijk zijn geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Hoe zat het dan in elkaar?
Hij gelooft dan natuurlijk diegene die het beste uitkomt he.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:55 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Als ik nog precies goed onthouden heb: Delorge heeft aan Van Geel verteld dat er wel gesprekken waren geweest met Heerenveen, maar er geen mondelinge overeenkomst tot stand is gekomen wat volgens Heereveen wél het geval was. Van Geel gelooft Delorge en vindt dat Heerenveen maar moet bewijzen dat die overeenkomst wel heeft plaatsgevonden. Dat valt natuurlijk moeilijk te bewijzen zonder letter op papier, maar met getuigenissen van die mensen die er toen bij waren moet er juridisch wel iets mogelijk zijn geweest.
Ik denk dan dat Heerenveen gewoon te traag is geweest en Ajax is dit geval attent is geweest![]()
Nee hoor, het is hier Delorge tegen Heerenveen en de laatst genoemde heeft verloren. Ajax heeft er eigelijk niks mee te makenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij gelooft dan natuurlijk diegene die het beste uitkomt he.
Van Geel had kunnen dubbelchecken bij Heerenveen wat de status van de transfer was. Formsma heeft natuurlijk ook wel door dat een zaak in deze kansloos is. De getuigen van de kant van Delorge hebben acute Alzheimer gekregen en dus is het hullie tegen zullie en dat verlies je altijd als Heerenveen zijnde. Verder schiet je er niks mee op om Delorge alsnog te dwingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Nee hoor, het is hier Delorge tegen Heerenveen en de laatst genoemde heeft verloren. Ajax heeft er eigelijk niks mee te maken
Klopt natuurlijk. Verder vind ik het ook wat zeggen over de speler zelf, want wie zegt dat hij zoiets niet ook gaat flikken bij Ajax? Hetzelfde nu met Suarez, wat nu als over 8 maanden Barcelona komt? Gedraagt hij zich dan ook zo?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Van Geel had kunnen dubbelchecken bij Heerenveen wat de status van de transfer was. Formsma heeft natuurlijk ook wel door dat een zaak in deze kansloos is. De getuigen van de kant van Delorge hebben acute Alzheimer gekregen en dus is het hullie tegen zullie en dat verlies je altijd als Heerenveen zijnde. Verder schiet je er niks mee op om Delorge alsnog te dwingen.
Volgens mij gaat het ontopic.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
ontopic graag!
de offtopic heb ik weggehaaldquote:
wat ben ik toch weer scherpquote:
Reken maar van yes, het is zijn grote droom om ooit voor Barcelona te spelen..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Verder vind ik het ook wat zeggen over de speler zelf, want wie zegt dat hij zoiets niet ook gaat flikken bij Ajax? Hetzelfde nu met Suarez, wat nu als over 8 maanden Barcelona komt? Gedraagt hij zich dan ook zo?
Precies, maar Engelaar zou ik er zeker wel bij willen hebben. Ono is ook gewoon een hele goeie speler, die had zomaar bij een grotere club als Feyenoord kunnen spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Martin, geen paniekaankopen als Orlando Engelaar en Yoko Ono, liever gericht aankopen! Een linksback die ook centraal kan spelen en een linksbuiten, verder alles opvangen met de jeugd. Doe er wat mee!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Engelaar voor 7 miljoen is natuurlijk de grootste grap ooit.
Normaal moet ik om een grap lachen, om 7 miljoen euro voor Orlando Engelaar absoluut niet.quote:grap (de ~, ~pen)
1 iets vermakelijks, bestaande uit een geestig gezegde of dartele daad => gebbetje, gekheid, plaisanterie, ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |