Blind haalde Rosenberg,Lindenbergh,Manucharyan en Krohn-Dehli toen er geen TD was. Martin kwam een maandje later pas dacht ik.quote:
dat dus. Ben een fan sinds zijn aantreden bij Ajax. Zorgt voor duidelijke structuur binnen de organisatie en is zeer kundig. Weet wat hij wilt met Ajax en voert dat ook uit.quote:
Lindenbergh heeft Martin nog voor een te hoge prijs verkocht. De rotzak.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Blind haalde Rosenberg,Lindenbergh,Manucharyan en Krohn-Dehli toen er geen TD was. Martin kwam een maandje later pas dacht ik.
Ik denk dat ie vanavond niet kan slapen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Van Geel. Gehaat in Tilburg, Alkmaar en nu Groningen. Doet ie leuk.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Van Geel. Gehaat in Tilburg, Alkmaar en nu Groningen. Doet ie leuk.
Dat zit er zeer dik inquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
Van Geel zal Ajax ook nog wel een keer in de rug steken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
Van Geel zal Ajax ook nog wel een keer in de rug steken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
Van Geel zal gaat Ajax ook nog wel een keer in de rug steken.
We zullen zien, maar vooralsnog heb ik het volste vertrouwen in Van Geel. Sinds hij er is, is eindelijk de rust weer teruggekeerd bij Ajax. Er is een duidelijke visie en sterke basis gelegd. Ook het ver- en aankoopbeleid is sinds jaren weer eens goed te noemen. Spelers lopen niet meer de deur uit, en als klap op de vuurpijl sleept hij ook de nodige miljoenen binnen (Babel en De Mul). Bovendien durft hij ook te investeren, zoals die 9 miljoen die er voor Huntelaar is uitgegeven, terwijl hij nu dik het dubbele waard is.quote:
Hoe zit het met je Afrikaantjes? Heb nog niks voorbij zien komen in het Boring Summer topic.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chivu, Zlatan, van der Meyde liepen ook niet voor niks de deur uit
De Jong(bijna voor niks), Pienaar, Galasek, Trabelsi, Grygera wel en allemaal onder Van Geel
Hij kon niet van de ene op de andere dag alles veranderen. Nu hij met contractverlengingen aan de gang is gegaan heeft hij een goede basis gelegd. Hij moest natuurlijk eerst puin ruimen om aan de slag te kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chivu, Zlatan, van der Meyde liepen ook niet voor niks de deur uit
De Jong(bijna voor niks), Pienaar, Galasek, Trabelsi, Grygera wel en allemaal onder Van Geel
Ik vind het nalatenschap van de mensen in het pre-Van Geel tijdperk. Ik schrijf dat niet op het conto van Van Geel, als jij dat anders ziet dan is dat jouw probleem.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schijnbaar was zijn overredingskracht toch niet zo groot.
Maxwell ook overigens.
En het balans van Stanneke hoe zit het daar mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker makkelijk. Als Babel, Sneijder en Heitinga bijtekenen is het de verdienste van Van Geel en als ze dat niet doen, ligt dat aan iemand anders.
Voorlopig is zijn balans nog vet negatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |