Hoi BVO.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:16 schreef PeRi het volgende:
Yo.
Ik ben toch niet blauwquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Buup en ik doen het toch ook als 2 jonge heteromannen.
Clouseau.
Ik wel.quote:
Wat wou je er dan van maken: Altijd heb ik je liefquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik zal je TT niet veranderen, hoor.![]()
ShowChat #715: Hoezo is er wat mis met Clouseau? :?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat wou je er dan van maken: Altijd heb ik je lief![]()
Boeiend.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Ja ach het hangt er ook van af in wat voor leef milleu je zit.
Ik zit zelf op een opleiding waar met alle respect toch een boel opervlakkige mensen zitten.
En niet al te snuggere types en als je dan met zo iets komt noemen ze je al snel een heameu
Ohja, ook wel een toffe TTquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat #715: Hoezo is er wat mis met Clouseau? :?
Ja daar zit wel wat in maar een hele groep domme mensen is sterker dan een geleerde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.Dan nóémen ze je maar homo. Jij weet toch beter?
quote:
'éénen'quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag mijn punt voor mijn spelling en formulering-overhoring teruggekregen. En ik zou me de vernedering kunnen besparen, maar toch deel ik het met jullie.
Ik had een 5.
Maar, als je in acht neemt dat dat het aantal punten onder de 4 meer dan tweederde van de klas is (en er zaten een hoop éénen en tweeën bij) dan valt het dus nog wel mee. Schrale troost.
Maar noemen de mensen met wie je omgaat je dan homo of is het een heel ander groepje?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja daar zit wel wat in maar een hele groep domme mensen is sterker dan een geleerde.
En het maakt me niet eens zoveel uit of iemand me homo noemt het gaat maar om die groepjes vorming .
Ik weet het, toen ik op het "invoeren" knopje klikte dacht ik; verdomme, wat een fout. Ik weet het echt, dat het fout is, alleen net te laatquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, toen ik op het "invoeren" knopje klikte dacht ik; verdomme, wat een fout. Ik weet het echt, dat het fout is, alleen net te laat.
9 van de 10 keer ben ik daar te traag mee, en als ik het dan al veranderd heb doen jullie quickquoten en vervolgens mij voor "editslet" uitmakenquote:
Ik quickquote niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
9 van de 10 keer ben ik daar te traag mee, en als ik het dan al veranderd heb doen jullie quickquoten en vervolgens mij voor "editslet" uitmaken.
En ik gun je natuurlijk het plezier van het verbeteren.
Ik quickquote ook nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik quickquote niet.
Ik ben gewoon snel.
Ergens, diep van binnen, waardeer ik je verbeteringen ook welquote:En ik houd nog steeds van je, hoor!
Ik bedoel ze dan ook goed. Ik ben hier om jullie te helpen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik quickquote ook niet, maar ben verder niet zo snel
.
[..]
Ergens, diep van binnen, waardeer ik je verbeteringen ook wel.
Nooit, Erik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet te verwaand worden, hè, Buup?
Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon, we lagen arm in arm, in het gras onder de zonquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet te verwaand worden, hè, Buup?
Ik kijk ook wel eens in de Active Topics, schat.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel even schrikken, Bupatih, toen je me opeens aan een antwoord op iets taalkundigs hielp. Als ik niet beter zou weten, dan zou ik denken dat je me achtervolgde.
Ik beeld me waarschijnlijk gewoon dingen inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens in de Active Topics, schat.
Och, als jij graag wilt dat ik je achtervolg, dan wil ik wel net doen alsof, hoor!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik beeld me waarschijnlijk gewoon dingen in.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, als jij graag wilt dat ik je achtervolg, dan wil ik wel net doen alsof, hoor!
Liever nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, als jij graag wilt dat ik je achtervolg, dan wil ik wel net doen alsof, hoor!
quote:
*ignore*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liever niet, ik word liever met rust gelaten, en daarmee bedoel ik dus níét genegeerd worden
.
Begrijpend lezen ben je ookal zo goed inquote:
We gaan straks onze paper echt belabberd inleverenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Begrijpend lezen ben je ookal zo goed in.
Jullie snappen hem niet!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, want dat bedoelde hij wel niet, hè!![]()
Dommie.
Lastig, hè, als je niet begrepen wordt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen hem niet!
Hij wilde niet genegeerd worden!
Maar toch deed ik dat!
En ook weer niet (omdat ik toch op hem reageerde)
Enzo!
Dat is kut ja. Jou schuld of van de ander? Zo ja, maak hem doodquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
We gaan straks onze paper echt belabberd inleveren
Ja, maar ja...dat ben ik wel gewend!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lastig, hè, als je niet begrepen wordt?
Ik snapte hem wél, maar deed even sarcastisch op wat Erik zei.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen hem niet!
Hij wilde niet genegeerd worden!
Maar toch deed ik dat!
En ook weer niet (omdat ik toch op hem reageerde)
Enzo!
Dan niet zo zeurenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ja...dat ben ik wel gewend!
* Tha_Erik meedoetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
Tentamenweek
Stress
Nederlands-leraren
School
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |