Respect. Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
OK.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef Gloeidoos het volgende:
Fitvpo
Zodra we tijd hebben zullen we er eens naar kijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Mag hier een slotje op ?
[FB] Er is geen FB. # 2. Zet Tong op slot.
Omdat ik je eigenlijk wel mag, maar er altijd kuttopics aan je naam verbonden zijn in ONZ.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme al dat gekus. Waar is dat nou voor nodig ?
Ik kus alleen familie en bekenden. Maar dan maak ik voor één keer een uitzondering.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat ik je eigenlijk wel mag, maar er altijd kuttopics aan je naam verbonden zijn in ONZ.![]()
Je moet zorgen dat je beugeltje niet achter zijn eikelrandje blijft hangen. Dus het beste kun je je lippen een beetje om je beugeltje bollen terwijl je pijpt.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben een beetje onzeker over mijn beugeltje. Ik pijp namelijk graag, maar mijn vriend duwt mijn hoofd altijd weg als ik aanstalten maak. Zou hij soms mijn harware niet bij zijn software willen?
Ik hoop dat u me kunt helpen..
Lees eens! Hij duwt mn hoofd weg! Dus ik kan mn lippen niet eens om mn beugeltje bollenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je beugeltje niet achter zijn eikelrandje blijft hangen. Dus het beste kun je je lippen een beetje om je beugeltje bollen terwijl je pijpt.
Next.![]()
Gewoon op de grond gaan zitten en constant je mond in de pijpstand houden. Als ie zin heeft komt ie wel naar je toe.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees eens! Hij duwt mn hoofd weg! Dus ik kan mn lippen niet eens om mn beugeltje bollen
Bedankt voor de tip, ik ga het zeker testen!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon op de grond gaan zitten en constant je mond in de pijpstand houden. Als ie zin heeft komt ie wel naar je toe.
Bijvoorbeeld als er weer eens een lekker wijf op tv is geweest en hij even zijn zaakje wil legen.
Jij blij, hij blij.
Je zou deze vriend kunnen nemen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben een beetje onzeker over mijn beugeltje. Ik pijp namelijk graag, maar mijn vriend duwt mijn hoofd altijd weg als ik aanstalten maak. Zou hij soms mijn harware niet bij zijn software willen?
Ik hoop dat u me kunt helpen..
Andijvie.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
Jezus een modje die niks te zeggen heeft maar iets moet posten om een verkapte TVP te plaatsen.
Wel met spekjes hoop ikquote:
Wel met spekjes hoop ikquote:
zin? dat doe je maar ergens anders!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:33 schreef livEliveD het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar, ik had er net zin in![]()
Zin om te gallen?
quote zonder toevoegingquote:Op maandag 27 maart 2006 02:09 schreef Litso het volgende:
Goed bezig NJ.
myn, jouquote:Op maandag 27 maart 2006 02:16 schreef B-Fifty-Two het volgende:
Doe eens lief NJje verwijderd al mn post
hardstikke zonde van MYN en JOU tijd
De meines en de jouwnes.quote:
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Ik had wat onzekerheid naar aanleiding van de nieuwe OP.
Is het de bedoeling dat ik nu daadwerkelijk een prangende vraag post, zoals bijvoorbeeld de prangende vraag of ik een prangende vraag moet posten om een verkapte tvp te posten?
Nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Is het de bedoeling dat ik nu daadwerkelijk een prangende vraag post, zoals bijvoorbeeld de prangende vraag of ik een prangende vraag moet posten om een verkapte tvp te posten?
Misschien.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Soms.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Wíé?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef Stofje het volgende:
Tenminste, dat zou ik posten als ik Pool was.
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Stofje het volgende:
Godver, doe ik het wéér. Sorry Sjoe, ik heb je topic gedelete, hij moest op slot. Good busy, ik.
Aaah, kom op, laat hem op zijn minst tot het einde van de finales open!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is nu Pomme en Kelly reeks maar was toch reeksen stop.
Anders kan net zo goed de Limburg reeks tijdelijk terug keren.
Ik strijk over mijn hart en trek mijn klacht inquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Aaah, kom op, laat hem op zijn minst tot het einde van de finales open!![]()
Je wil het niet snappen, uitleg geven is dus verspilde moeite.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is nu Pomme en Kelly reeks maar was toch reeksen stop.
Anders kan net zo goed de Limburg reeks tijdelijk terug keren.
Nee reeks is reeks.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen, uitleg geven is dus verspilde moeite.
Ik denk dat Stofje bedoelt dat er geen nieuwe reeksen meer mogen komen met 546 delen waar in niets anders dan SC gebeurt. Als het een reeks is die om een bepaalde hype draait dan neem ik aan dat hij open mag blijven omdat de hype maar tijdelijk is en zolang het niet vervalt in SC.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee reeks is reeks.
#2 en #3 is genoeg om het een beginnende reeks te noemen
Hm, als dat zo is, dan weet ik het ook niet meer.. je ziet hier genoeg reeksen rondlopen die niet meteen zijn dichtgetyft (Nijntje-reeks, De Fok! knokploeg-reeks, P&K-reeks, etc)quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik wil geen nieuwe reeks maar reeks terug laten keren
Toch een tijdelijke reeks tijden een reeksenstop.
Bij een echte reekstenstop zouden tijdelijke reeksen ook niet mogen.
Dit klopt exact. En eenmaal uitgemolken gaat ie dicht.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stofje bedoelt dat er geen nieuwe reeksen meer mogen komen met 546 delen waar in niets anders dan SC gebeurt. Als het een reeks is die om een bepaalde hype draait dan neem ik aan dat hij open mag blijven omdat de hype maar tijdelijk is en zolang het niet vervalt in SC.
Klopt dit een beetje?
![]()
Waaruit word afgeleid dat Paultjuhhh homosexueel is? Als ik met hem aan het cammen ben blijken heel andere dingen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
Stuur deze "Fok!Homo" maar een mailtje om je liefde te betuigen.
Misschien is Paultjuhhh niet zo zeer homosexueel, maar dan tóch is hij homosexueel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waaruit word afgeleid dat Paultjuhhh homosexueel is? Als ik met hem aan het cammen ben blijken heel andere dingen.
Hij ejaculeert als je je tieten laat zien voor de cam?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waaruit word afgeleid dat Paultjuhhh homosexueel is? Als ik met hem aan het cammen ben blijken heel andere dingen.
Leer lezen. Dat goedemorgen topic heeft al zo z'n restricties, maar die kunnen dus gewoon verder doorgevoerd worden. Géén SC.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:34 schreef fokneger het volgende:
heey we hadden nog 26 minuten
Goedemorgen op dinsdag 28 maart! DEEL 2
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij ejaculeert als je je tieten laat zien voor de cam?
+/- 4quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Stofje het volgende:
Kun je, in minuten, aangeven hoelang je erover gedaan hebt, lieve Bupa?![]()
Je had dus gewoon puur geluk bij het verkrijgen van de letters.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
+/- 4
Dat was tevens het aantal keer dat ik 3x woordwaarde had.
1 2 3 4 5 6 7 8 | O S T O F J E N L A K E N J E E Y |
quote:
Eigenlijk moet Pool gewoon blijven en NJ optyfen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hij paste niet bij de N van Snakey of de J van Stofje!
Helaas.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Pool gewoon blijven en NJ optyfen.
Als die Bupatuh, Bahatup, of wat dan ook, niet zo'n lastige lange naam had, was het veel makkelijker geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Pool gewoon blijven en NJ optyfen.
Als je die klootviool uit het modteam haalt, dan past mijn N mooi boven de J van Stofje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als die Bupatuh, Bahatup, of wat dan ook, niet zo'n lastige lange naam had, was het veel makkelijker geweest.
"TheNJ"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
Of we moeten een mod vinden die TNJ heet.
1 2 3 4 5 6 7 | S T O F J E N B U T A H I P K O E O Y L |
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:59 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding] ONZ-FB ontaardt regelmatig in SC. Dat is niet erg, we doen er zelfs graag aan mee, zolang het binnen de perken blijft. We zouden dus ineens eventueel in kunnen grijpen, hoe onterecht dat dan ook in jouw ogen is.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef SiemeN het volgende:
[ code verwijderd ]
Veel makkelijker, toch?
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
Of we moeten een mod vinden die TNJ heet.
Als Arcee een lijstje maakt van top-posters in deze SC reeks, dan staan de blauwen bovenaan!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:16 schreef Snakey het volgende:
"We doen er zelfs graag aan mee"
Dat is uiteraard alleen omdat we nuttige antwoorden en suggesties geven hier!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als Arcee een lijstje maakt van top-posters in deze SC reeks, dan staan de blauwen bovenaan!
Ik ben bijna net zoveel waard.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil wel even kwijt dat ik vet veel punten waard ben!
Ik ben het met je eens, opgeruimd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef SiemeN het volgende:
Toch jammer dat een pareltje als deze weer vervuild moet worden met dat oefeloze Maikuuul gezemel..
Ik vond het al zo lang duren voordat ik Maikuul-posts tegenkwam.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil wel even kwijt dat ik vet veel punten waard ben!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nergens. Het is spam, dat mag nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar moet je dan je site posten.,???????????? beetje flauw.. :s
[centraal]pimp hier met de sites van je maten
Die liep tot gisterenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef Stofje het volgende:
Die TO-ban heb je niet voor niets. Nee dus.
Waarom heb je een TO-ban gekregen? Omdat je teveel kuttopics geopend had, lijkt me? Met andere woorden: Jij wacht tot je TO-ban afgelopen is en gaat vrolijk verder baggeren? Je kunt natuurlijk ook leren van die TO-ban en besluiten de TO-knop gewoon niet meer te gebruiken. Al je topics gaan dicht, het lijkt mij niet leuk FOK'en eigenlijk...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:30 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Die liep tot gisterenen is nu dus afgelopen
Ik ben op dat account niet geunbanned maar ik gebruik die nu ook niet. Op deze staat geen ban en ik neem aan dat ik na m'n ban gewoon weer een topic kan openen?
Bijna alle jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom heb je een TO-ban gekregen? Omdat je teveel kuttopics geopend had, lijkt me? Met andere woorden: Jij wacht tot je TO-ban afgelopen is en gaat vrolijk verder baggeren? Je kunt natuurlijk ook leren van die TO-ban en besluiten de TO-knop gewoon niet meer te gebruiken. Al je topics gaan dicht, het lijkt mij niet leuk FOK'en eigenlijk...
Op verzoek TS.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef Tobbes het volgende:
EO had een staartje
Dat slotje daar slaat toch nergens op?
Graag zie ik een second opinion.
Precies, en maar zeiken op nutteloze posts van usersquote:
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Precies, en maar zeiken op nutteloze posts van users![]()
Ik vind het gewoon een zielige actie van Stofje![]()
TS en kornuiten openen dat topic met hun volle verstand en posten ZELF die foto, beetje eigen schuld dus![]()
Dat vooralquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....
Dat kan ook natuurlijk, in dat geval stofjequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Repeat het volgende:
wtf mn posts (en anderen) verdwijnen als sneeuw voor de zon
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik ben niet bang ofzo om de redenen van mn topic, Sebasser en ik vonden het wel weer genoeg zo. We gaan in alle rust contact met Frederik op en wachten af, resultaat posten we hier wel. Mag het topic nu op slot of wat?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan ken jij internet nog niet goed genoeg
Klopt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Skv het volgende:
Ik wil een Fok! Wiki pagina.
Stofje, kutnewbie
Ik raad u aan uw ogen te openen na het ontwaken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik voel me af en toe onzeker over waar ik ben of waar ik naartoe ga...
Of nóg beter...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad u aan uw ogen te openen na het ontwaken.
Ik zeg: Permban.quote:
Dat gaat at random inderdaad. Anders komen we natuurlijk nooit aan onze dagelijkse quota en lopen we inkomsten mis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef MrBean het volgende:
Dat sluiten van die topics gaat redelijk willekeurig volgens mij.
Jammer. ONZ was vroeger zo'n mooi spontaan forum ...
Nee sorry, knokploegtopics zijn best, maar dit was bagger die als het in ONZ geopend was al eerder dicht geweest was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef tonks het volgende:. Sneekie, wil je dat knokploeg topic openen? ik wilde vragen of carmiie nog maagd is
De meeste van je henk-posts voegden niks toe aan het topic.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
@ Bupatih
Hoezo kappen met dat gehenk?
Nee jou posts voegen iets toequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meeste van je henk-posts voegden niks toe aan het topic.
Ja, die van mij wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jou posts voegen iets toeja nu zit je vast he
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch wel als ontertitel afsluiten met henk?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:48 schreef tonks het volgende:. bupa kun je het goedemorgen topic in KLB sluiten
.
Nee henk,quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef henk het volgende:
Maar je schrok wel even hè, Bupatih?
Nee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef BrauN het volgende:
Maar je schrok wel even hè, Bupatih?
Nee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee henk,
Bupatih ik mag toch wel afsluiten met : ,henk! toch?
Kusjes , henk!
Waarom zo gemeen, is je echte naam soms?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! [afbeelding]
[..]
Nee! [afbeelding]
Ach, het schijnt dat de blauwhuiden een premie krijgen per gesloten topic dus dat valt nog wel mee hoe zielig ze zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Maar wat moet de functie van moderator vre-se-lijk zijn op een dag als 1 april zeg.
De Fransen hebben de zwarte zaterdagen in de zomer.
De meubelboulevards hebben tweede paasdag.
De negers onder leiding van een blanke hebben 5 december.
En de blauwen hebben 1 april.
Het is irritant.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen, is je echte naam soms?![]()
Dan is Paultjuhhhhh loslaten goed voor een half maandsalaris.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, het schijnt dat de blauwhuiden een premie krijgen per gesloten topic dus dat valt nog wel mee hoe zielig ze zijn
Irriteer ik jou via een computer schermpje?quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Irriteer ik jou via een computer schermpje?![]()
Deal sluiten? ik minder met mijn henkgebruik, maar dan moet jij je ook inzetten voor onze relatie...![]()
Wiens kloon ben jij nu weer trouwens?quote:
Goed gezegd! Ik leef met jullie mee moderators!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Maar wat moet de functie van moderator vre-se-lijk zijn op een dag als 1 april zeg.
De Fransen hebben de zwarte zaterdagen in de zomer.
De meubelboulevards hebben tweede paasdag.
De negers onder leiding van een blanke hebben 5 december.
En de blauwen hebben 1 april.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Volgens mij staat Bupa er alleen voor vandaag. NJ is nergens te vinden en Stofje zal wel bij zijn wijf zijn en Pool.. ja pool.
2.25 was de laatste, toen had ik het wel gehad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:02 schreef tonks het volgende:
Vergeet ik snakey. en ik keek nog in de lijst wie er allemaal slotjes hadden gezet en ik zag snakey bij 2:07.
Ik ben er nooit van vrijdag op zaterdag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Volgens mij staat Bupa er alleen voor vandaag. NJ is nergens te vinden en Stofje zal wel bij zijn wijf zijn en Pool.. ja pool.
Stofje is niet bij zijn wijfquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
vrijdagmodquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
En Pool is er nooit van zaterdag tot vrijdag.
Done.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] #1657 Oprah Winfrey bewonder topique
Zou iemand deze TT weer even in originele vorm terug willen zetten? dus de (of niet) weg
![]()
In jouw geval kun je de komende tijd maar beter helemaal geen topics openen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aan bupatih:
Wat is de defenitie van een kuttopic?![]()
Weet je? ik heb het gehad met jou!quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In jouw geval kun je de komende tijd maar beter helemaal geen topics openen.
Op dat hoofdje kan je toch niet boos blijven?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Zolang je je maar gedraagt in ONZ vind ik alles best, schat.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef BrauN het volgende:
Lollersnakey, wat bedoel je? FB ONZ enzo?
Zeg Bupatih... !
Je smoort een TTT in de kiem, gek!
Scheer je weg, lollervlegol.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef BrauN het volgende:
Lollersnakey, wat bedoel je? FB ONZ enzo?
Zeg Bupatih... !
Je smoort een TTT in de kiem, gek!
Die was achterstation.rarquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:11 schreef MrBean het volgende:
Achterhuismeis.zip.
Oh nee, nou heb ik een andere Anne voor me.
pwnnd!!11!!!!11!!11!!!!!11EINSSSS!!11!!111!!11DReiii!!11!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Achterhuismeis.zip.
Oh nee, nou heb ik een andere Anne voor me.
Ik denk dat je beter kunt stoppen met baggeren.quote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat was een serieus topic!
ik moet me beter concentreren op de pi's inderdaad, alleen dan ligt de weg naar ONZ voor me open!quote:
Het was dan ook een verlaat 1-aprilgrapje van me.quote:
Open er een topic over.quote:Op zondag 2 april 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was dan ook een verlaat 1-aprilgrapje van me.
+ie waren inderdaad intens slecht gisteren!quote:Op zondag 2 april 2006 00:29 schreef Adelante het volgende:
Die waren inderdaad intens slecht gisteren!
Maar het werd er niet beter op, dan alleen de D. En nu is NJ er ook nog.quote:Op zondag 2 april 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
+ie waren inderdaad intens slecht gisteren!
Ha! Ik zag het wel.
Vroeger was alles beter.quote:Op zondag 2 april 2006 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar het werd er niet beter op, dan alleen de D. En nu is NJ er ook nog.![]()
Ja ik ben nieuwquote:Op zondag 2 april 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik een MEDje gemist of hebben we er een nieuwe mod bij?
En Jogy en Croupouque, van hetzelfde laken een pak!quote:
Niet voor lang.quote:
Wanneer begin je met buigen blauwe? ik ben bezig admin te worden en zodra dat gebeurt, ga ik vanquote:
quote:
Dames gaan voor.quote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Pool het volgende:
[..]
![]()
Zonder die Stofje, Bupatih
, Snakey
en dan nog die bemoeialmods als Litso
, Adelante
en Alexxxxx
. Sterf, allemaal!
![]()
ja maar alleen voor onzin modsquote:Op zondag 2 april 2006 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi, is de de ModSC van vannacht?
Een doodsverwensing, das lang geledenquote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Pool het volgende:
[..]
![]()
Zonder die Stofje, Bupatih
, Snakey
en dan nog die bemoeialmods als Litso
, Adelante
en Alexxxxx
. Sterf, allemaal!
![]()
Zoals met alle bagger vandaag?quote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
Moment, ik zet hem even *centraal*.
Ik maak hem even sticky op onzinquote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
Moment, ik zet hem even *centraal*.
Hoor ik ook heel vaak, over het feit dat ik mod benquote:Op zondag 2 april 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoor heel vaak dat het onzinnig is dat ik mod ben geworden.
Dat van vanmorgen was een foutje.quote:
Geeft niks, ONZ is natuurlijk stukken drukker dan SHO.quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
Dat van vanmorgen was een foutje.
Please, ontsla me niet!
Ik vond het wel een leuk grapje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
pwnnd!!11!!!!11!!11!!!!!11EINSSSS!!11!!111!!11DReiii!!11!!!
Niet zeiken, Henk.quote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunnen de eerste 14 reacties in mijn topic verwijdert worden? dit vanwege het feit dat het alleen ging over dat ik een prutser ben die een plaatje niet in de op kreeg
quote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunnen de eerste 14 reacties in mijn topic verwijdert worden? dit vanwege het feit dat het alleen ging over dat ik een prutser ben die een plaatje niet in de op kreeg
Jij hebt een Onin ban!quote:
Wat is dat eigenlijk? Klinkt een beetje Star Wars achtig.quote:Op zondag 2 april 2006 11:55 schreef shmoopy het volgende:
pizzakoppo, weekban Onin wegens klooien.
Dirkh. Altijd scherp.quote:Op zondag 2 april 2006 12:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt een Onin ban!
[..]
Wat is dat eigenlijk? Klinkt een beetje Star Wars achtig.
Het zal me jeuken. Z'n postrechten hier zijn weg en daar ging het om.quote:Op zondag 2 april 2006 12:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt een Onin ban!
[..]
Wat is dat eigenlijk? Klinkt een beetje Star Wars achtig.
Ferme taal.quote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Z'n postrechten hier zijn weg en daar ging het om.
Femme fatale.quote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Z'n postrechten hier zijn weg en daar ging het om.
*fap* *fap*quote:
Is dat haar moeder?quote:
Hoi, BrauN!quote:
quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 2 april 2006 20:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Het volgens mij ook nog eens een kloon van guitarist.nl
Omdat we laatst in de mac zaten en hij zei: "Ik heb een paar klonen aangemaakt om mee te baggeren waarvan èèntje (fokneger) al gebanned is... "quote:
Boefje!quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat we laatst in de mac zaten en hij zei: "Ik heb een paar klonen aangemaakt om mee te baggeren waarvan èèntje (fokneger) al gebanned is... "
Just a hunch.
Wat een rekel is het niet?quote:Op zondag 2 april 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boefje!![]()
!
Oh ja, cerror.Een TR plaatsen en dan ook nog baggeren in het topic zélf (kuttopic oid roepen) is eigenlijk best wel een beetje not done in principe als je het mij vraagt.
Ik wil je hierbij nog even trusten terug wensenquote:Op maandag 3 april 2006 07:27 schreef Snakey het volgende:
Truste enzo.
Die foto staat niet in zijn, of zijn vriendins fotoboek. Volkomen legaal van hem om het weg te halen dus.quote:Op maandag 3 april 2006 07:55 schreef worldpimber het volgende:
Feliciteer me hier met mijn eerste ban
Kan het zijn dat ik er alleszins niet mee eens ben dat een modje op deze manier "zijn rechten misbruikt"? Ik had een foto gepost van een 50 tonner waar Alexxxx verloofde niet eens duidelijk op stond en welke ik vond in de link die die zelf in het topic had geplaatst.
Geen naaktfoto ofzo en niets bijzonders te zien.
Beetje pauperrr..
Die foto staat gewoon hier, en die link staat gewoon in dat topic. Het staat gewoon op internet, ik had het notabene via Google kunnen vindenquote:Op maandag 3 april 2006 10:32 schreef Snakey het volgende:
Die foto staat niet in zijn, of zijn vriendins fotoboek. Volkomen legaal van hem om het weg te halen dus.
kerelquote:Op zondag 2 april 2006 20:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Het volgens mij ook nog eens een kloon van guitarist.nl
Het was geeneens een duidelijk foto, al dan niet geeneens een userfoto. Ik postte de foto van die puikende hijskraan die hiergelinkt wordt en daar precies staat. Maar hier kennelijk niet ongecensureerd gepost mag wordenquote:Op maandag 3 april 2006 14:41 schreef Stofje het volgende:
MMaRsu ook. Maar userfoto's die niet op de servers van FOK staan, mogen niet zonder toestemming geplaatst worden. Dat is gewoon de regel, als gastmod is het inderdaad niet toegestaan om hele topics te gaan editten, maar een duidelijke userfoto verwijderen mag wel degelijk.
(Waarbij aangetekend moet worden dat ik dit specifieke geval niet ken en dus eigenlijk gewoon m'n bek zou moeten houden)
En ik blijf het een terechte verwijdering vinden. Had Alexxxxx als zwarte user zonder modrechten een TR geplaatst, dan had ik 'm ook verwijderd. Hij had dus gewoon gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon een domme verkeerd ingeschatte actie die niet goed valt te praten, een eikel die niet goed met zijn rechten om kan gaan.
Dan vind ik je dom, gezien de feiten dat Alexxxx zelf naar het topic met de foto's linkt (imho hetzelfde als het fotoboek, alleen worden ze nu niet gehost op Fok!) en omdat de foto niet om het meisje gaat, ze er niet duidelijk op staat, het onderwerp ook totaal niet over haar ging.quote:Op maandag 3 april 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
En ik blijf het een terechte verwijdering vinden. Had Alexxxxx als zwarte user zonder modrechten een TR geplaatst, dan had ik 'm ook verwijderd. Hij had dus gewoon gelijk.
Ik kan het je nog sterker vertellen, de vorige keer dat het gebeurde was ik nog zwarte user, heb ik een TR gepost, en binnen een minuut was de foto weg. Alleen toen was de plaatser van de foto ook nog gebannedquote:Op maandag 3 april 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
[..]
En ik blijf het een terechte verwijdering vinden. Had Alexxxxx als zwarte user zonder modrechten een TR geplaatst, dan had ik 'm ook verwijderd. Hij had dus gewoon gelijk.
Ja, doe er nog een verkapte "wees blij dat je niet gebanned posting" bij ook, dat siert je.quote:Op maandag 3 april 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan het je nog sterker vertellen, de vorige keer dat het gebeurde was ik nog zwarte user, heb ik een TR gepost, en binnen een minuut was de foto weg. Alleen toen was de plaatser van de foto ook nog gebanned
Het maakt helemaal niet uit waar jij die foto vandaan hebt. Dat hij verwijst naar dat topic boeit ook niet, want het blijft een topic op een ander forum. Op Fok! lezen veel en veel meer mensen en het merendeel zal niet op de link van Alexxxxx klikken (mezelf incluis).quote:Op maandag 3 april 2006 16:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan vind ik je dom, gezien de feiten dat Alexxxx zelf naar het topic met de foto's linkt (imho hetzelfde als het fotoboek, alleen worden ze nu niet gehost op Fok!) en omdat de foto niet om het meisje gaat, ze er niet duidelijk op staat, het onderwerp ook totaal niet over haar ging.
Maar zoals altijd, negeer je het, dan vergeet iedereen de foto... verwijder je zelf de foto met een domme actie en alle aandacht wordt op de foto gevestigd. Goed werk, maar zo te zien is het zinloos er verder op in te gaan.
Graag gedaan, maar niet meer gaan huilen als ik het niet met je eens ben.quote:Toch bedankt dat je de tijd wilde nemen om erop in te gaan.
quote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef NJ het volgende:
Graag gedaan, maar niet meer gaan huilen als ik het niet met je eens ben..
Prima, dat kan op forum@fok.nl.quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja uuhm, dit dus enzo. Want dat huilen ga ik dus mooi wel doen.
Alsof daar wat mis mee was?quote:Op maandag 3 april 2006 16:41 schreef NJ het volgende:
Maar gezien jouw manier van discussie voeren geef ik je daar niet veel kans..
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Echt, wat een domme actie van Alexxxxx een domper in zijn carrièrre ![]()
Komt over alszijnde "bevalt me niet, dus maar even weggeditten". Gewoon een domme verkeerd ingeschatte actie die niet goed valt te praten, een eikel die niet goed met zijn rechten om kan gaan.
quote:Op maandag 3 april 2006 16:10 schreef worldpimber het volgende:Dan vind ik je dom, maar zo te zien is het zinloos er verder op in te gaan. Toch bedankt dat je de tijd wilde nemen om erop in te gaan.
3 van de 9 zal ik maar vanuit jouw optiek als niet beledigend zien.quote:Op maandag 3 april 2006 16:50 schreef NJ het volgende:
[mekker]
Ik ook. Ik gaf je alleen geen gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
aangezien ik tenminste nog redelijk normaal inging op het gebeuren.
Toedels.
Staat op de agenda. BIj de kankerkachel kwam pas een slotje nadat de eerste 100 posts slechts tvp-tjes waren en slowchat.quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef kikoooooo het volgende:
maak eens een einde aan die pomme en kelly reeks, kankerkachel moest op een gegeven moment ook dicht
Ach, deze hype is nu ook wel over dus kan ie dicht.quote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Staat op de agenda. BIj de kankerkachel kwam pas een slotje nadat de eerste 100 posts slechts tvp-tjes waren en slowchat.
Je meent het? Ik ben zo'n waardeloze kutuser die dit soort hypes niet volgt, omdat ik er geen zak aanvindquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef Snakey het volgende:
De dames waren net nog op het 8 uur journaal.![]()
Alsof ik naar het nieuws kijk om hullie te zien.quote:Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je meent het? Ik ben zo'n waardeloze kutuser die dit soort hypes niet volgt, omdat ik er geen zak aanvind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |