Hey, je had wel beloofd dat je geen ongelukken zou maken, he?quote:Op zondag 2 april 2006 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
ze doen alleen weinigf abders hier dan drinkjen, eten e\n blowebn.
Maar ja, jij bent inmiddels gehard, IR!quote:Op zondag 2 april 2006 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Terwijl hij 1,5 liter minder op heeft dan ik.
Ik heb hem veilig thuisgebracht en ik zat gezellig met mijn huisgenoten in de huiskamer, maar mike bleef autistisch achter de laptop zitten, dus ik moest ingrijpen.quote:Op zondag 2 april 2006 02:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hey, je had wel beloofd dat je geen ongelukken zou maken, he?
Jed zou eebs moesten ziebn hoe vaak IR hiervoor moest backspacen.quote:Op zondag 2 april 2006 02:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb hem veilig thuisgebracht en ik zat gezellig met mijn huisgenoten in de huiskamer, maar mike bleef autistisch achter de laptop zitten, dus ik moest ingrijpen.
Soms is backspacen zo gek nog niet, Mik!quote:Op zondag 2 april 2006 02:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jed zou eebs moesten ziebn hoe vaak IR hiervoor moest backspacen.\
Ga je op mijn spellingstypo's letten, broer?quote:Op zondag 2 april 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Ja. Dus. Hoog tijd dat ik eens een tvp plaats in dit mooie topic.
Sorry, svann, ik bedoel natuurlijk: in dit mooie topik.
Er zit niets anders op dan een (Iers) muzikale heropvoedingscursus voor Mike (of moet ik Mik zeggen?), I.R.!quote:Op zondag 2 april 2006 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jane, mijn huisgenoot speelde zojuist een geweldige versie van één van de nummers die jij op de cd voor mij had gezet. Maar in plaats van dat mike ernaar luisterde is hij in bed gaan liggen en weigert hij er uit te komen. Eeuwig zonde.
Ja hoor, Jane. Overigens ben ik afgelopen nacht op de bank in slaap gevallen terwijl er een paar mensen om me heen uren aan het jammen waren op hun gitaar, en had mike vandaag zo'n kater dat ie pas om 4 uur z'n 'bed' uit kon komen.quote:Op zondag 2 april 2006 03:52 schreef Jane het volgende:
Ik ga ook naar bed. Truste mensen!
En pas je een beetje op Mike, I.R?
Op een stretcher. En die is best okay (ik heb er zelf ook een keer op geslapen), maar niet extreem stabiel. En er missen allerlei vrij essentiele verbindingsstukken.quote:
Truste svann.quote:Op maandag 3 april 2006 03:36 schreef svann het volgende:
Wat tof dat jij je wekker hebt gezet om me even welterusten te zeggen, Arcee!![]()
Ging er iets mis ergens?quote:Op maandag 3 april 2006 05:43 schreef mg794613 het volgende:
blerp, red-bull-boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |