Precies, en maar zeiken op nutteloze posts van usersquote:
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Precies, en maar zeiken op nutteloze posts van users![]()
Ik vind het gewoon een zielige actie van Stofje![]()
TS en kornuiten openen dat topic met hun volle verstand en posten ZELF die foto, beetje eigen schuld dus![]()
Dat vooralquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....
Dat kan ook natuurlijk, in dat geval stofjequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Repeat het volgende:
wtf mn posts (en anderen) verdwijnen als sneeuw voor de zon
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik ben niet bang ofzo om de redenen van mn topic, Sebasser en ik vonden het wel weer genoeg zo. We gaan in alle rust contact met Frederik op en wachten af, resultaat posten we hier wel. Mag het topic nu op slot of wat?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan ken jij internet nog niet goed genoeg
Klopt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Skv het volgende:
Ik wil een Fok! Wiki pagina.
Stofje, kutnewbie
Ik raad u aan uw ogen te openen na het ontwaken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik voel me af en toe onzeker over waar ik ben of waar ik naartoe ga...
Of nóg beter...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad u aan uw ogen te openen na het ontwaken.
Ik zeg: Permban.quote:
Dat gaat at random inderdaad. Anders komen we natuurlijk nooit aan onze dagelijkse quota en lopen we inkomsten mis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef MrBean het volgende:
Dat sluiten van die topics gaat redelijk willekeurig volgens mij.
Jammer. ONZ was vroeger zo'n mooi spontaan forum ...
Nee sorry, knokploegtopics zijn best, maar dit was bagger die als het in ONZ geopend was al eerder dicht geweest was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef tonks het volgende:. Sneekie, wil je dat knokploeg topic openen? ik wilde vragen of carmiie nog maagd is
De meeste van je henk-posts voegden niks toe aan het topic.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
@ Bupatih
Hoezo kappen met dat gehenk?
Nee jou posts voegen iets toequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meeste van je henk-posts voegden niks toe aan het topic.
Ja, die van mij wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jou posts voegen iets toeja nu zit je vast he
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch wel als ontertitel afsluiten met henk?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:48 schreef tonks het volgende:. bupa kun je het goedemorgen topic in KLB sluiten
.
Nee henk,quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef henk het volgende:
Maar je schrok wel even hè, Bupatih?
Nee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef BrauN het volgende:
Maar je schrok wel even hè, Bupatih?

Nee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee henk,
Bupatih ik mag toch wel afsluiten met : ,henk! toch?
Kusjes , henk!
Waarom zo gemeen, is je echte naam soms?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! [afbeelding]
[..]
Nee! [afbeelding]
Ach, het schijnt dat de blauwhuiden een premie krijgen per gesloten topic dus dat valt nog wel mee hoe zielig ze zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Maar wat moet de functie van moderator vre-se-lijk zijn op een dag als 1 april zeg.
De Fransen hebben de zwarte zaterdagen in de zomer.
De meubelboulevards hebben tweede paasdag.
De negers onder leiding van een blanke hebben 5 december.
En de blauwen hebben 1 april.
Het is irritant.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen, is je echte naam soms?![]()
Dan is Paultjuhhhhh loslaten goed voor een half maandsalaris.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, het schijnt dat de blauwhuiden een premie krijgen per gesloten topic dus dat valt nog wel mee hoe zielig ze zijn
Irriteer ik jou via een computer schermpje?quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Irriteer ik jou via een computer schermpje?![]()
Deal sluiten? ik minder met mijn henkgebruik, maar dan moet jij je ook inzetten voor onze relatie...![]()
Wiens kloon ben jij nu weer trouwens?quote:
Goed gezegd! Ik leef met jullie mee moderators!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Maar wat moet de functie van moderator vre-se-lijk zijn op een dag als 1 april zeg.
De Fransen hebben de zwarte zaterdagen in de zomer.
De meubelboulevards hebben tweede paasdag.
De negers onder leiding van een blanke hebben 5 december.
En de blauwen hebben 1 april.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Volgens mij staat Bupa er alleen voor vandaag. NJ is nergens te vinden en Stofje zal wel bij zijn wijf zijn en Pool.. ja pool.
2.25 was de laatste, toen had ik het wel gehad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:02 schreef tonks het volgende:
Vergeet ik snakey. en ik keek nog in de lijst wie er allemaal slotjes hadden gezet en ik zag snakey bij 2:07.
Ik ben er nooit van vrijdag op zaterdag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Volgens mij staat Bupa er alleen voor vandaag. NJ is nergens te vinden en Stofje zal wel bij zijn wijf zijn en Pool.. ja pool.
Stofje is niet bij zijn wijfquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |