Ik ben bijna net zoveel waard.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil wel even kwijt dat ik vet veel punten waard ben!
Ik ben het met je eens, opgeruimd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef SiemeN het volgende:
Toch jammer dat een pareltje als deze weer vervuild moet worden met dat oefeloze Maikuuul gezemel..
Ik vond het al zo lang duren voordat ik Maikuul-posts tegenkwam.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil wel even kwijt dat ik vet veel punten waard ben!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nergens. Het is spam, dat mag nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar moet je dan je site posten.,???????????? beetje flauw.. :s
[centraal]pimp hier met de sites van je maten
Die liep tot gisterenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef Stofje het volgende:
Die TO-ban heb je niet voor niets. Nee dus.
Waarom heb je een TO-ban gekregen? Omdat je teveel kuttopics geopend had, lijkt me? Met andere woorden: Jij wacht tot je TO-ban afgelopen is en gaat vrolijk verder baggeren? Je kunt natuurlijk ook leren van die TO-ban en besluiten de TO-knop gewoon niet meer te gebruiken. Al je topics gaan dicht, het lijkt mij niet leuk FOK'en eigenlijk...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:30 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Die liep tot gisterenen is nu dus afgelopen
Ik ben op dat account niet geunbanned maar ik gebruik die nu ook niet. Op deze staat geen ban en ik neem aan dat ik na m'n ban gewoon weer een topic kan openen?
Bijna alle jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom heb je een TO-ban gekregen? Omdat je teveel kuttopics geopend had, lijkt me? Met andere woorden: Jij wacht tot je TO-ban afgelopen is en gaat vrolijk verder baggeren? Je kunt natuurlijk ook leren van die TO-ban en besluiten de TO-knop gewoon niet meer te gebruiken. Al je topics gaan dicht, het lijkt mij niet leuk FOK'en eigenlijk...
Op verzoek TS.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef Tobbes het volgende:
EO had een staartje
Dat slotje daar slaat toch nergens op?
Graag zie ik een second opinion.
Precies, en maar zeiken op nutteloze posts van usersquote:
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Precies, en maar zeiken op nutteloze posts van users![]()
Ik vind het gewoon een zielige actie van Stofje![]()
TS en kornuiten openen dat topic met hun volle verstand en posten ZELF die foto, beetje eigen schuld dus![]()
Dat vooralquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....
Dat kan ook natuurlijk, in dat geval stofjequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Of Stofje had zich nog niet ingelezen, kan ook natuurlijk....
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Repeat het volgende:
wtf mn posts (en anderen) verdwijnen als sneeuw voor de zon
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik ben niet bang ofzo om de redenen van mn topic, Sebasser en ik vonden het wel weer genoeg zo. We gaan in alle rust contact met Frederik op en wachten af, resultaat posten we hier wel. Mag het topic nu op slot of wat?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan ken jij internet nog niet goed genoeg
Klopt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Skv het volgende:
Ik wil een Fok! Wiki pagina.
Stofje, kutnewbie
Ik raad u aan uw ogen te openen na het ontwaken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik voel me af en toe onzeker over waar ik ben of waar ik naartoe ga...
Of nóg beter...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad u aan uw ogen te openen na het ontwaken.
Ik zeg: Permban.quote:
Dat gaat at random inderdaad. Anders komen we natuurlijk nooit aan onze dagelijkse quota en lopen we inkomsten mis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef MrBean het volgende:
Dat sluiten van die topics gaat redelijk willekeurig volgens mij.
Jammer. ONZ was vroeger zo'n mooi spontaan forum ...
Nee sorry, knokploegtopics zijn best, maar dit was bagger die als het in ONZ geopend was al eerder dicht geweest was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef tonks het volgende:. Sneekie, wil je dat knokploeg topic openen? ik wilde vragen of carmiie nog maagd is
De meeste van je henk-posts voegden niks toe aan het topic.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
@ Bupatih
Hoezo kappen met dat gehenk?
Nee jou posts voegen iets toequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meeste van je henk-posts voegden niks toe aan het topic.
Ja, die van mij wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jou posts voegen iets toeja nu zit je vast he
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch wel als ontertitel afsluiten met henk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |