quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:48 schreef tonks het volgende:. bupa kun je het goedemorgen topic in KLB sluiten
.
Nee henk,quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef henk het volgende:
Maar je schrok wel even hè, Bupatih?
Nee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef BrauN het volgende:
Maar je schrok wel even hè, Bupatih?

Nee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee henk,
Bupatih ik mag toch wel afsluiten met : ,henk! toch?
Kusjes , henk!
Waarom zo gemeen, is je echte naam soms?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! [afbeelding]
[..]
Nee! [afbeelding]
Ach, het schijnt dat de blauwhuiden een premie krijgen per gesloten topic dus dat valt nog wel mee hoe zielig ze zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Maar wat moet de functie van moderator vre-se-lijk zijn op een dag als 1 april zeg.
De Fransen hebben de zwarte zaterdagen in de zomer.
De meubelboulevards hebben tweede paasdag.
De negers onder leiding van een blanke hebben 5 december.
En de blauwen hebben 1 april.
Het is irritant.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen, is je echte naam soms?![]()
Dan is Paultjuhhhhh loslaten goed voor een half maandsalaris.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, het schijnt dat de blauwhuiden een premie krijgen per gesloten topic dus dat valt nog wel mee hoe zielig ze zijn
Irriteer ik jou via een computer schermpje?quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Irriteer ik jou via een computer schermpje?![]()
Deal sluiten? ik minder met mijn henkgebruik, maar dan moet jij je ook inzetten voor onze relatie...![]()
Wiens kloon ben jij nu weer trouwens?quote:
Goed gezegd! Ik leef met jullie mee moderators!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Maar wat moet de functie van moderator vre-se-lijk zijn op een dag als 1 april zeg.
De Fransen hebben de zwarte zaterdagen in de zomer.
De meubelboulevards hebben tweede paasdag.
De negers onder leiding van een blanke hebben 5 december.
En de blauwen hebben 1 april.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Volgens mij staat Bupa er alleen voor vandaag. NJ is nergens te vinden en Stofje zal wel bij zijn wijf zijn en Pool.. ja pool.
2.25 was de laatste, toen had ik het wel gehad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:02 schreef tonks het volgende:
Vergeet ik snakey. en ik keek nog in de lijst wie er allemaal slotjes hadden gezet en ik zag snakey bij 2:07.
Ik ben er nooit van vrijdag op zaterdag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Volgens mij staat Bupa er alleen voor vandaag. NJ is nergens te vinden en Stofje zal wel bij zijn wijf zijn en Pool.. ja pool.
Stofje is niet bij zijn wijfquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
vrijdagmodquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
En Pool is er nooit van zaterdag tot vrijdag.
Done.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] #1657 Oprah Winfrey bewonder topique
Zou iemand deze TT weer even in originele vorm terug willen zetten? dus de (of niet) weg
![]()
In jouw geval kun je de komende tijd maar beter helemaal geen topics openen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aan bupatih:
Wat is de defenitie van een kuttopic?![]()
Weet je? ik heb het gehad met jou!quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In jouw geval kun je de komende tijd maar beter helemaal geen topics openen.
Op dat hoofdje kan je toch niet boos blijven?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Zolang je je maar gedraagt in ONZ vind ik alles best, schat.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef BrauN het volgende:
Lollersnakey, wat bedoel je? FB ONZ enzo?
Zeg Bupatih... !
Je smoort een TTT in de kiem, gek!
Scheer je weg, lollervlegol.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef BrauN het volgende:
Lollersnakey, wat bedoel je? FB ONZ enzo?
Zeg Bupatih... !
Je smoort een TTT in de kiem, gek!
Die was achterstation.rarquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:11 schreef MrBean het volgende:
Achterhuismeis.zip.
Oh nee, nou heb ik een andere Anne voor me.
pwnnd!!11!!!!11!!11!!!!!11EINSSSS!!11!!111!!11DReiii!!11!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Achterhuismeis.zip.
Oh nee, nou heb ik een andere Anne voor me.
Ik denk dat je beter kunt stoppen met baggeren.quote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat was een serieus topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |