Wanneer begin je met buigen blauwe? ik ben bezig admin te worden en zodra dat gebeurt, ga ik vanquote:
quote:
Dames gaan voor.quote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Pool het volgende:
[..]
![]()
Zonder die Stofje, Bupatih
, Snakey
en dan nog die bemoeialmods als Litso
, Adelante
en Alexxxxx
. Sterf, allemaal!
![]()
ja maar alleen voor onzin modsquote:Op zondag 2 april 2006 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi, is de de ModSC van vannacht?
Een doodsverwensing, das lang geledenquote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Pool het volgende:
[..]
![]()
Zonder die Stofje, Bupatih
, Snakey
en dan nog die bemoeialmods als Litso
, Adelante
en Alexxxxx
. Sterf, allemaal!
![]()
Zoals met alle bagger vandaag?quote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
Moment, ik zet hem even *centraal*.
Ik maak hem even sticky op onzinquote:Op zondag 2 april 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
Moment, ik zet hem even *centraal*.
Hoor ik ook heel vaak, over het feit dat ik mod benquote:Op zondag 2 april 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoor heel vaak dat het onzinnig is dat ik mod ben geworden.
Dat van vanmorgen was een foutje.quote:
Geeft niks, ONZ is natuurlijk stukken drukker dan SHO.quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
Dat van vanmorgen was een foutje.
Please, ontsla me niet!
Ik vond het wel een leuk grapje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
pwnnd!!11!!!!11!!11!!!!!11EINSSSS!!11!!111!!11DReiii!!11!!!
Niet zeiken, Henk.quote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunnen de eerste 14 reacties in mijn topic verwijdert worden? dit vanwege het feit dat het alleen ging over dat ik een prutser ben die een plaatje niet in de op kreeg
quote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunnen de eerste 14 reacties in mijn topic verwijdert worden? dit vanwege het feit dat het alleen ging over dat ik een prutser ben die een plaatje niet in de op kreeg
Jij hebt een Onin ban!quote:
Wat is dat eigenlijk? Klinkt een beetje Star Wars achtig.quote:Op zondag 2 april 2006 11:55 schreef shmoopy het volgende:
pizzakoppo, weekban Onin wegens klooien.
Dirkh. Altijd scherp.quote:Op zondag 2 april 2006 12:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt een Onin ban!
[..]
Wat is dat eigenlijk? Klinkt een beetje Star Wars achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |