Nog geen note hoor, en je komt nog lang niet bij mij in de buurt qua notes-aantalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wéééér een note erbij
En nog geen tag!
En jij bent zelfs mod!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog geen note hoor, en je komt nog lang niet bij mij in de buurt qua notes-aantal.
tag ga ik niet over.
Whehe nou ik ga niet aan de spa hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Dat was ik wel van plan hoor, als ik afhankelijk moet zijn van het jonge grut daar dan zit ik de hele avond aan een halve spa rood denk ik.
meetinkje kost me meestal toch wel tussen de 70 en 100 euro vaak.
Jamaar, jamaar, in die 4 uur ben ik al dronkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou als je al om 4 uur begint met drinken denk ik dat een goeie maaltijd tussendoor juist helemaal niet verkeerd is! Ik denk niet dat ik het zonder zou trekken
hoi fraubitch
Och jezus... wordt het zo'n meet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef purplerose het volgende:
Jamaar, jamaar, in die 4 uur ben ik al dronken![]()
Wat voor meet wou jij ervan maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och jezus... wordt het zo'n meet.
's-Middags koffie drinken en zelfgebakken koekjes etenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat voor meet wou jij ervan maken?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Whehe nou ik ga niet aan de spa hooren zoveel?
tuuk! kwart voor vier/tien voor vier bij het meetingpoint in de stationshal van utreg csquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoi remlof
kom je me nog steeds ophalen op het station?
bah koffiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
's-Middags koffie drinken en zelfgebakken koekjes eten.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
tuuk! kwart voor vier/tien voor vier bij het meetingpoint in de stationshal van utreg cs
shit verkeerde account, maar kben bio nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef Stofje het volgende:
Bio, je originele account is al bagger, maar deze kloon is echt irritant.
ik ben normaal heel lief hoor,, dit is nou eenmaal mijn bagger accountquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Stofje het volgende:
Ja, eigenlijk boeit het me ook geen reet wie je bent, je bent wel irritant.
quote:c/ zegt:
Niet slecht.
c/ zegt:
I might consider it.
[..]
c/ zegt:
Mmmm... naja, ik zal erover nadenken.
Categorie twijfelaar dus.
die opmerking had je beter niet kunnen makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik ben normaal heel lief hoor,, dit is nou eenmaal mijn bagger account
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Mochten jullie mij missen vanavond... Ik ga naar het concert van de Simple Minds in HMH.
Ja dat moest ik had nog niet gekeken hoe vol deze wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
paultjuhhh jij opend een nieuwe hoor!
Ik ging net verwijderenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Ff dimmen met dat post opkrik gedoe, dit is gewoon GC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |