Och jezus... wordt het zo'n meet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef purplerose het volgende:
Jamaar, jamaar, in die 4 uur ben ik al dronken![]()
Wat voor meet wou jij ervan maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och jezus... wordt het zo'n meet.
's-Middags koffie drinken en zelfgebakken koekjes etenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat voor meet wou jij ervan maken?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Whehe nou ik ga niet aan de spa hooren zoveel?
tuuk! kwart voor vier/tien voor vier bij het meetingpoint in de stationshal van utreg csquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoi remlof
kom je me nog steeds ophalen op het station?
bah koffiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
's-Middags koffie drinken en zelfgebakken koekjes eten.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
tuuk! kwart voor vier/tien voor vier bij het meetingpoint in de stationshal van utreg cs
shit verkeerde account, maar kben bio nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef Stofje het volgende:
Bio, je originele account is al bagger, maar deze kloon is echt irritant.
ik ben normaal heel lief hoor,, dit is nou eenmaal mijn bagger accountquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Stofje het volgende:
Ja, eigenlijk boeit het me ook geen reet wie je bent, je bent wel irritant.
quote:c/ zegt:
Niet slecht.
c/ zegt:
I might consider it.
[..]
c/ zegt:
Mmmm... naja, ik zal erover nadenken.
Categorie twijfelaar dus.
die opmerking had je beter niet kunnen makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik ben normaal heel lief hoor,, dit is nou eenmaal mijn bagger account
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Mochten jullie mij missen vanavond... Ik ga naar het concert van de Simple Minds in HMH.
Ja dat moest ik had nog niet gekeken hoe vol deze wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
paultjuhhh jij opend een nieuwe hoor!
Ik ging net verwijderenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Ff dimmen met dat post opkrik gedoe, dit is gewoon GC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |