Respect. Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
OK.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef Gloeidoos het volgende:
Fitvpo
Zodra we tijd hebben zullen we er eens naar kijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Mag hier een slotje op ?
[FB] Er is geen FB. # 2. Zet Tong op slot.
Omdat ik je eigenlijk wel mag, maar er altijd kuttopics aan je naam verbonden zijn in ONZ.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme al dat gekus. Waar is dat nou voor nodig ?
Ik kus alleen familie en bekenden. Maar dan maak ik voor één keer een uitzondering.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat ik je eigenlijk wel mag, maar er altijd kuttopics aan je naam verbonden zijn in ONZ.![]()
Je moet zorgen dat je beugeltje niet achter zijn eikelrandje blijft hangen. Dus het beste kun je je lippen een beetje om je beugeltje bollen terwijl je pijpt.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben een beetje onzeker over mijn beugeltje. Ik pijp namelijk graag, maar mijn vriend duwt mijn hoofd altijd weg als ik aanstalten maak. Zou hij soms mijn harware niet bij zijn software willen?
Ik hoop dat u me kunt helpen..
Lees eens! Hij duwt mn hoofd weg! Dus ik kan mn lippen niet eens om mn beugeltje bollenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je beugeltje niet achter zijn eikelrandje blijft hangen. Dus het beste kun je je lippen een beetje om je beugeltje bollen terwijl je pijpt.
Next.![]()
Gewoon op de grond gaan zitten en constant je mond in de pijpstand houden. Als ie zin heeft komt ie wel naar je toe.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees eens! Hij duwt mn hoofd weg! Dus ik kan mn lippen niet eens om mn beugeltje bollen
Bedankt voor de tip, ik ga het zeker testen!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon op de grond gaan zitten en constant je mond in de pijpstand houden. Als ie zin heeft komt ie wel naar je toe.
Bijvoorbeeld als er weer eens een lekker wijf op tv is geweest en hij even zijn zaakje wil legen.
Jij blij, hij blij.
Je zou deze vriend kunnen nemen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben een beetje onzeker over mijn beugeltje. Ik pijp namelijk graag, maar mijn vriend duwt mijn hoofd altijd weg als ik aanstalten maak. Zou hij soms mijn harware niet bij zijn software willen?
Ik hoop dat u me kunt helpen..
Andijvie.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
Jezus een modje die niks te zeggen heeft maar iets moet posten om een verkapte TVP te plaatsen.
Wel met spekjes hoop ikquote:
Wel met spekjes hoop ikquote:
zin? dat doe je maar ergens anders!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:33 schreef livEliveD het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar, ik had er net zin in![]()
Zin om te gallen?
quote zonder toevoegingquote:Op maandag 27 maart 2006 02:09 schreef Litso het volgende:
Goed bezig NJ.
myn, jouquote:Op maandag 27 maart 2006 02:16 schreef B-Fifty-Two het volgende:
Doe eens lief NJje verwijderd al mn post
hardstikke zonde van MYN en JOU tijd
De meines en de jouwnes.quote:
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Ik had wat onzekerheid naar aanleiding van de nieuwe OP.
Is het de bedoeling dat ik nu daadwerkelijk een prangende vraag post, zoals bijvoorbeeld de prangende vraag of ik een prangende vraag moet posten om een verkapte tvp te posten?
Nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Is het de bedoeling dat ik nu daadwerkelijk een prangende vraag post, zoals bijvoorbeeld de prangende vraag of ik een prangende vraag moet posten om een verkapte tvp te posten?
Misschien.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Soms.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef SiemeN het volgende:
Wíé?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef Stofje het volgende:
Tenminste, dat zou ik posten als ik Pool was.
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Stofje het volgende:
Godver, doe ik het wéér. Sorry Sjoe, ik heb je topic gedelete, hij moest op slot. Good busy, ik.
Aaah, kom op, laat hem op zijn minst tot het einde van de finales open!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is nu Pomme en Kelly reeks maar was toch reeksen stop.
Anders kan net zo goed de Limburg reeks tijdelijk terug keren.
Ik strijk over mijn hart en trek mijn klacht inquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Aaah, kom op, laat hem op zijn minst tot het einde van de finales open!![]()
Je wil het niet snappen, uitleg geven is dus verspilde moeite.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is nu Pomme en Kelly reeks maar was toch reeksen stop.
Anders kan net zo goed de Limburg reeks tijdelijk terug keren.
Nee reeks is reeks.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen, uitleg geven is dus verspilde moeite.
Ik denk dat Stofje bedoelt dat er geen nieuwe reeksen meer mogen komen met 546 delen waar in niets anders dan SC gebeurt. Als het een reeks is die om een bepaalde hype draait dan neem ik aan dat hij open mag blijven omdat de hype maar tijdelijk is en zolang het niet vervalt in SC.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee reeks is reeks.
#2 en #3 is genoeg om het een beginnende reeks te noemen
Hm, als dat zo is, dan weet ik het ook niet meer.. je ziet hier genoeg reeksen rondlopen die niet meteen zijn dichtgetyft (Nijntje-reeks, De Fok! knokploeg-reeks, P&K-reeks, etc)quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik wil geen nieuwe reeks maar reeks terug laten keren
Toch een tijdelijke reeks tijden een reeksenstop.
Bij een echte reekstenstop zouden tijdelijke reeksen ook niet mogen.
Dit klopt exact. En eenmaal uitgemolken gaat ie dicht.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stofje bedoelt dat er geen nieuwe reeksen meer mogen komen met 546 delen waar in niets anders dan SC gebeurt. Als het een reeks is die om een bepaalde hype draait dan neem ik aan dat hij open mag blijven omdat de hype maar tijdelijk is en zolang het niet vervalt in SC.
Klopt dit een beetje?
![]()
Waaruit word afgeleid dat Paultjuhhh homosexueel is? Als ik met hem aan het cammen ben blijken heel andere dingen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
Stuur deze "Fok!Homo" maar een mailtje om je liefde te betuigen.
Misschien is Paultjuhhh niet zo zeer homosexueel, maar dan tóch is hij homosexueel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waaruit word afgeleid dat Paultjuhhh homosexueel is? Als ik met hem aan het cammen ben blijken heel andere dingen.
Hij ejaculeert als je je tieten laat zien voor de cam?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waaruit word afgeleid dat Paultjuhhh homosexueel is? Als ik met hem aan het cammen ben blijken heel andere dingen.
Leer lezen. Dat goedemorgen topic heeft al zo z'n restricties, maar die kunnen dus gewoon verder doorgevoerd worden. Géén SC.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:34 schreef fokneger het volgende:
heey we hadden nog 26 minuten
Goedemorgen op dinsdag 28 maart! DEEL 2
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij ejaculeert als je je tieten laat zien voor de cam?
+/- 4quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Stofje het volgende:
Kun je, in minuten, aangeven hoelang je erover gedaan hebt, lieve Bupa?![]()
Je had dus gewoon puur geluk bij het verkrijgen van de letters.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
+/- 4
Dat was tevens het aantal keer dat ik 3x woordwaarde had.
1 2 3 4 5 6 7 8 | O S T O F J E N L A K E N J E E Y |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |