quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef ikookhier het volgende:
Droom voer ................
[afbeelding]
Hij wist dat ie de laatste post hadquote:
Voor het eerst geen commentaarquote:
quote:
Had ook erg goed opgelet dezekeerquote:
Kutkind !quote:
quote:
We moeten wat hequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:37 schreef richardgie het volgende:
Sow he,ga nog eens een avondje weg.De hele dag gebeurt er niet zoveel,ben je effe weg,Topic vol
.
NEEquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is inderdaad een heel aardig tijdverdrijf dat Fokken,kan er best druk mee zijn.
Als je een Topic vol wil maken als ik er niet ben,is Dinsdag inderdaad een uitgelezen dag daarvoorquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Weltrusten.
Ga zodadelijk trouwens ook maar m'n krib maar eens opzoeken
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:16 schreef ikookhier het volgende:
Welkomweer een poser er bij
![]()
ja Bazziek ik slaap al
Hoi, welkom en halloquote:
Nog even gepasturiseerd.quote:Na het succes van de 2005 Ride-Out moet er uiteraard een vervolg komen. En die komt er! Wederom in samenwerking met trackdays.be (never change a winning team) organiseert Motorfreaks op 10 juli de Ride-Out 2006, ditmaal op het circuit van Croix-en-Ternois. Net als vorig jaar maken we er een gezellig evenement van. Knallen op Croix, een barbeque, muziekje.. het hoort er allemaal weer bij.
Het circuit van Croix-en-Ternois is 1900 meter lang en 9 meter breed. Croix is voorzien van uitstekende faciliteiten en ruime uitloopstroken.
Meer informatie nodig?
Binnenkort kun je hier op Motorfreaks alles lezen over het hoe en wat.
Maar houd hem vast vrij: 10 juli, Motorfreaks Ride-Out The Sequel.
Wat moet je nou op kantoor joh?quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:37 schreef kratjuh het volgende:
Goh, een halfuur op kantoor en ik verveel me al 25 minuten ...
Geld verdienen om die Kawa morgen mee te kunnen betalenquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat moet je nou op kantoor joh?
Weltrustenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:49 schreef kratjuh het volgende:
Hmm .. Maar dan wordt het hier nu zeker weer stil .. ?
![]()
W00t wat dacht jij dan, "de zon schijnt, kan wel"quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:40 schreef BazzieK het volgende:
Goeie god... Net 5 kilometer zonder handschoenen achterop gezeten, hoop dat ik ooit nog gevoel in mijn handen terug krijg
Ik heb drie kwartier gereden, waarvan het grootste deel door de file.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:40 schreef BazzieK het volgende:
Goeie god... Net 5 kilometer zonder handschoenen achterop gezeten, hoop dat ik ooit nog gevoel in mijn handen terug krijg
Ach ja zo koud was het niet, alleen koude rijwind op je poten is niet echt fijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
W00t wat dacht jij dan, "de zon schijnt, kan wel"![]()
Je bent nu wel bikkel natuurlijk...![]()
![]()
Ook leuk, mag je ook bij de baas op schoot zitten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag ben ik secretaressede ene is ziek, de andere vrij.
![]()
Nog een schutter in de mc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Zo ben ik ook weer ... Bier smaakte goed op de schietvereniging ...![]()
Yupquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet eens de tijd gehad om bij te lezenis er nog iets spannends gebeurd hier ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef Autoreply het volgende:
Ik ben nieuw hier (op MC, niet op Fok! of in de motorwereld), dus bij dezen aangenaam aan iedereen enzow
![]()
richardgie schijnt ook te schietenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog een ? Wie nog meer dan ? Jijzelf ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
Godver tering,
Moet de olie verversen en oliefilter vervangen, heb met me stomme harses hele verkeerde olie in me CBR geflikkerd...Zat te weinig olie in, stond in Eersel en had even geen specifieke olie voor handen, vandaar...
Ach, donderdag weer wat te doen...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Yup
R2 is voor 4 jaar naar Zuid Afrika !!![]()
Wat voor iest heb je nu dan aangevraagd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow heb je hem gekocht kratjuh? Vet, gefeliciteerd![]()
I'm doomed, want ze hebben mijn internet gister afgesloten![]()
Zit nu op school, verveel me thuis ook dood zo. Ben niet meer op de hoogte dus en het kan wel een week duren voordat ik het aansluitpakket van mijn nieuwe provider binnen heb.
![]()
Nee nog niet, morgenmiddag proefrit en als mijn salaris er morgen nou ook op staat ben ik morgenavond nog eigenaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow heb je hem gekocht kratjuh? Vet, gefeliciteerd![]()
Up yours, als je je nieuwe motor van Eersel naar huis moet sturen wil ik er wel wat olie inhebben, meer dan die druppel die er inzat...quote:
Yup.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog een ? Wie nog meer dan ? Jijzelf ?
Verenigingswapensquote:
Same here.quote:
Zoveel keus heb ik niet, blijft bij .22LR en heb de keus uit een GSP, Unique, Browning en wat revolverspul.quote:.357, .38, .44, .45, .223 .. revolvers, pistolen en geweren .. We hebben een mooie XR-15 sinds een paar maanden (semi-auto M16 clone)
Lekker afwisselen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Up yours, als je je nieuwe motor van Eersel naar huis moet sturen wil ik er wel wat olie inhebben, meer dan die druppel die er inzat...
Kleine vereniging ? Bij ons is elke schietavond minimaal 1 instructeur om instructie te kunnen geven .. Ik had geloof ik in 3 maanden mijn roze boekje volgeschotenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Same here.
[..]
Zoveel keus heb ik niet, blijft bij .22LR en heb de keus uit een GSP, Unique, Browning en wat revolverspul.
Daarnaast moet ik geweer nog proberen maar er is telkens niemand om instructie te geven.
Ook en veel zuiplappen, na consumptie van alcohol mag er absoluut geen instructie meer gegeven worden, zijn vrij strikt daarin en de sociale controle is groot.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kleine vereniging ? Bij ons is elke schietavond minimaal 1 instructeur om instructie te kunnen geven .. Ik had geloof ik in 3 maanden mijn roze boekje volgeschoten![]()
Dat is bij ons ook zo, maar de instructeurs zijn (net als de barmensen trouwens) vrijwilligers die 'ingeroosterd' staan voor instructie en dus geen druppel drinken voordat de laatste leerling geweest isquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook en veel zuiplappen, na consumptie van alcohol mag er absoluut geen instructie meer gegeven worden, zijn vrij strikt daarin en de sociale controle is groot.
IK zie dat er al geen twijfel meer isquote:kratjuh zij morgenavond nog eigenaar
Iedereen is zo lekker spraakzaam bedoel je ..quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:13 schreef Faithy het volgende:
tering wat is het rustig!
zijn jullie allemaal op sterven na dood ofzo?
Lekker, gister nog gegetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Faithy het volgende:
ja, dat bedoel ik
ga zo maar even op bed liggen![]()
en daarna naar mn ouders, nasi voor ze maken
Rijdt een oud vrouwtje om zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef hollander172 het volgende:
Was er nog steeds maar moest het van kratjuh over de mc hebben en wist niks toe te voegen.
Vertaal jouw sig anders 's ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef hollander172 het volgende:
Was er nog steeds maar moest het van kratjuh over de mc hebben en wist niks toe te voegen.
Pak je toch even de autoquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef kratjuh het volgende:
Zonde van je motor man, weet je hoe hard dat aankomt ...
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef dribbel79 het volgende:Moguh...
Morgenmiddag met User=Afkickcentrum naar Arjan Brouwer, CBR ophalen...de Honda's komen in grote getalen naar de eerstvolgende meet denk ik...
Nop, maar waar waren jullie en waarom hadden jullie je nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet eens de tijd gehad om bij te lezenis er nog iets spannends gebeurd hier ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop, maar waar waren jullie en waarom hadden jullie je nietafgemeld
...
![]()
Geen tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop, maar waar waren jullie en waarom hadden jullie je nietafgemeld
...
![]()
Uurtje of 8quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej Bazzie
Hoelang sta je nu alweer droog kwa motorrijden.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef BazzieK het volgende:
Uurtje of 8Vanochtend rondje parkeerplaats
![]()
Geen tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Geen tijd![]()
ik was bij Gawaine op visitelekker bij hem in de schuur naar zijn motor staan kijken
![]()
Als ik die motor wilde hebben, moest ik 'm toch halen hè?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar Eersel
maar als je het juiste gereedschap hebt is het zo gebeurt... die olie verversen....
en anders doe je er net als ik een week over![]()
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.quote:
ja, alleen had ik hem niet warm laten lopen... nou boeit dat nog niet eens zo erg... maar ik had niet de juiste dopsleutel om die aftapplug los te draaien.... en vervolgens had ik ook nog eens een verkeerd filterquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als ik die motor wilde hebben, moest ik 'm toch halen hè?
Juiste gereedschap??
Iets warm laten lopen i.v.m. dunnere olie, aftapplug d'r uit (losdraaien met?), 10 minuutjes leeg laten lopen, ander filter d'r in en weer vullen met goede olie?
lang leve babelfishquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.
Kan maar Rausje moet deze wel uit haar hoofd kunnen.quote:
M12 bij me CBR geloof ik...zal nog es kiekequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, alleen had ik hem niet warm laten lopen... nou boeit dat nog niet eens zo erg... maar ik had niet de juiste dopsleutel om die aftapplug los te draaien.... en vervolgens had ik ook nog eens een verkeerd filter
Laag van satijn wit, lichaam van staal en hart van goud?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of capequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Laag van satijn wit, lichaam van staal en hart van goud?![]()
Babelfish inderdaad![]()
Ah, Babelfish maakte daar Layer van ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of cape
Heb jij wel iets te doen dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef bwt het volgende:
Ik ga bijna denken dat ik nix te doen heb vandaag
Zeg het nou maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef bwt het volgende:
HAHAAHAHHA
ik werk op een echte helpdesk, niet zo'n super groote
Ik wacht nog ff af wat Fulcrum voor een provider heeft voor ik iets zinnigs ga antwoorden..........
Is eigenlijk vacht maar goed ik vertaal dingen vanuit engels naar ? noem maar iets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of cape
Dan heb je het volgens mij over dat hondje van je, ist niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is eigenlijk vacht maar goed ik vertaal dingen vanuit engels naar ? noem maar iets.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan heb je het volgens mij over dat hondje van je, ist niet?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef dribbel79 het volgende:Moguh...
Morgenmiddag met User=Afkickcentrum naar Arjan Brouwer, CBR ophalen...de Honda's komen in grote getalen naar de eerstvolgende meet denk ik...
Zal ikquote:Opties & accessoires:
ABS, airconditioning, bumpers in carrosseriekleur, CD wisselaar, centr.vergrendeling, deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, getint glas, dakrailing , lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, radio/cassette, stuurbekrachtiging, trekhaak.
Bijzonderheden:
ABS, Airbags, Airco, Stereo 6 CD wisselaar, Centrale portier vergrendeling, Electrische ramen voor en achter, Electrische spiegels, Spiegels met verwarming, Stuurbekrachtiging, In hoogte verstelbare stoel, In delen neerklapbare achterbank, Regensensor, Mistlichten, Trekhaak, LM velgen, Velours bekleding, Bagageafdekhoes, Dakrails, Metallic, Getint glas, Etc, Etc, Dealer onderhouden, Bij 117500km grote beurt gehad.
hee coolquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee nog niet, morgenmiddag proefrit en als mijn salaris er morgen nou ook op staat ben ik morgenavond nog eigenaar![]()
thxquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wilde bijna weer je topic stalken, toch maar gelaten.
Chipolataaaaaaa [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
ik grijp alles aan om van die Corolla af te komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]Doe maar niet, voor je het weet zitten er plakplaatjes op de achterruiten en wat golden retrievers achterin.
en het onvermijdelijke "baby on board" stickertje op de achterruit.![]()
Begrijpelijk, weinig saaiere japs dan die.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:34 schreef stinkie het volgende:
ik grijp alles aan om van die Corolla af te komen
Mooi dat je het zelf inziet.quote:Oke, I'm doomed, een Transalp als motor en dalijk nog een 306 break als auto
Jah ... Gister ff om die Kawa gelopen en ff kort gezeten .. hij ziet er gewoon errug jummie uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hee cool![]()
tjoppert toch al echt zat![]()
![]()
Idemquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb vandaag weer eens geen reet uitgevoerd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:57 schreef Makster het volgende:
Avond
Koop aub geen 306 Break, doe het niet in het belang van de mensheid, please![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze kan erin zonder op te vouwen!
het begint met een Familycar en het eindigd met 2 koters en geen plaats meer voor de motorquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koop dan een mooie en vouw hem wel opquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
die kan ook in een altoquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik was mss niet helemaal duidelijk.
[afbeelding]
Damnnn .. !!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
.En de man heeft nog nooit gerookt K**,K**,K**
Dat is goed klote man, sterkte!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
Idd groter dan SS / tour laarzen. Deze geven dan ook meer bescherming, stel dat ik ooit de bossen in ga met die sm en ik rij tegen een boom dan is alles gebroken behalve mijn onderbenenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef kratjuh het volgende:
Lijken wel skilaarzen .... maar wel mooi
Jammer dat de plaatjes het pas in een nieuw venster doen
Hmmmz, dat suckt big time iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij een volwassene kan je nog uitleggen wat er gaat gebeuren en waarom,maar hoe ga je een kind vertellen dat ze een slang naar binnen krijgen via de keel om in hun buikjes te gaan kijken.Hopelijk hoeft het niet te gebeuren,maar begin nu toch echt wel een beetje ongerust te worden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
Ja ik heb dat wel eens gehoord dat als het vaker in de familie zit er bij andere familie leden op gecontroleerd gaat worden.
quote:
R.e.s.p.e.c.t.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Ik ken je verder niet richard, maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen.....
Positief blijven denken!
Jemig man, wonen/woonde jullie naast een chemische fabriek ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een volwassene kan je nog uitleggen wat er gaat gebeuren en waarom,maar hoe ga je een kind vertellen dat ze een slang naar binnen krijgen via de keel om in hun buikjes te gaan kijken.Hopelijk hoeft het niet te gebeuren,maar begin nu toch echt wel een beetje ongerust te worden.
En m'n vader is 77(we verschillen precies 40 jaar en 10 dagen,maar is wel m'n grootste vriend),maar m'n moeder was 52 toen er limfklier kanker werd geconstateerd en ik 36 toen er maagkanker werd gevonden.
En erg veel in een keerquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef kratjuh het volgende:
Erg heftig .. Erg balen ...
Veel sterkte aan alle betrokkenen ...
Nee,we komen allemaal uit een dorp waar geen industrie was,maar laten we er inderdaad het beste maar weer van hopen.En ik geloof nog altijd in het goede.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jemig man, wonen/woonde jullie naast een chemische fabriek ?
Hoe ouder je bent hoe trager de ziekte is hebben zo weleens tegen de moeder van een kennis van me verteld en dat mensje vecht er nu ook al een paar jaar met succes tegen dus altijd het beste er van hopen.
Ik ken jou ook niet,en kan en zal dus geen oordeel over je vellen,dus bij deze in ieder geval bedankt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Ik ken je verder niet richard, maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen.....
Positief blijven denken!
Mag ik hieruit opmaken dat je wel het een en ander over hem gehoord hebtquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet,en kan en zal dus geen oordeel over je vellen,dus bij deze in ieder geval bedankt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan nooit zoveel slechts zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je wel het een en ander over hem gehoord hebt![]()
Inderdaad,maar ik veroordeel en beoordeel niet voordat ik alle kanten van het verhaal ken,trek in deze dus ook geen parij of concusie,en nee:ik ben zeker niet op een rel uit,want daar staat m'n hoofd op het moment helemaal niet naar,wel om even rustig bij te lezen en te vertellen wat ik op m'n hart heb.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je wel het een en ander over hem gehoord hebt![]()
Die smilie was meer bedoeld als geschokt maar heb em blijkbaar dus verkeerd begrepenquote:
tis al goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die smilie was meer bedoeld als geschokt maar heb em blijkbaar dus verkeerd begrepenFF weggehaald dan maar.
Bowlingbaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Makster het volgende:
Verstand komt met de jaren![]()
Zo je zou morgen weer mogen klussenHeb er echt zin in man
![]()
![]()
De nieuwe Lars is geborenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die smilie was meer bedoeld als geschokt maar heb em blijkbaar dus verkeerd begrepenFF weggehaald dan maar.
Nee dat moest er nog eens bij komen, mijn nieuwe huis, ben al bijna 2 maanden full time bezig daar. Daar zit echt VEEEEEEL manuren inquote:
Houd het voorlopig wel op posts zonder smilies die ik niet 100% zeker snap dan maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
De nieuwe Lars is geboren
[sub] of wsa het opm, damn time flies.... [sub]
![]()
![]()
![]()
Nu snap ik het niet meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Houd het voorlopig wel op posts zonder smilies die ik niet 100% zeker snap dan maar.
Ja, best welquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Richard.
Ik heb vandaag weer wat oninteressante dingen voor julie gespot, naar ik aanneem.
[afbeelding]
Merk en type: Honda VFR
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 22-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki GSX600F
[afbeelding]
Merk en type: BMW F650 GS
[afbeelding]
Merk en type: Honda Rebel
Spot anders is toffe motoren in plaats van nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Richard.
Ik heb vandaag weer wat oninteressante dingen voor julie gespot, naar ik aanneem.
[afbeelding]
Merk en type: Honda VFR
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki GSX600F
[afbeelding]
Merk en type: BMW F650 GS
[afbeelding]
Merk en type: Honda Rebel
Zou best kunnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de zin wel... toch?![]()
quote:
flikker opquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op mensen, die onderste is anders best wel tof.
Hmm die begon voor mij maandagochtend om 8:15 al toen een collega binnenkwam ...quote:
was dat toen je vertelde dat je een Kawa ga kopen ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm die begon voor mij maandagochtend om 8:15 al toen een collega binnenkwam ...
* Badaboem * ! De eerste grap was alweer gemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je echt noemenswaardige gaat postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga over een paar weken een heleboel oldtimer motoren van voor 1950 op de foto zetten, OK?
En terecht, sterktequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens uitloggen want in dit ge-emmer heeft ie geen zin.Weltrusten.
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga over een paar weken een heleboel oldtimer motoren van voor 1950 op de foto zetten, OK?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! off topic.
Wat lul je sjaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Neuh, ik vroeg of hij een Honda CBR 900 RR wilde kopen ..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was dat toen je vertelde dat je een Kawa ga kopen ?
![]()
Alleen jammer dat er honda op staatquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heeft altijd binnen gestaanen heeft nooi regen gezien, en is altijd bij dealer in onderhoud geweest
![]()
de eigenaresse is pas naar Z.Afrika vertrokken![]()
Niks mis met die F650, 2 maandenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Aandachtrekker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
Godver tering,
Moet de olie verversen en oliefilter vervangen, heb met me stomme harses hele verkeerde olie in me CBR geflikkerd...Zat te weinig olie in, stond in Eersel en had even geen specifieke olie voor handen, vandaar...
Ach, donderdag weer wat te doen...
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Zoveel keus heb ik niet, blijft bij .22LR en heb de keus uit een GSP, Unique, Browning en wat revolverspul.
Daarnaast moet ik geweer nog proberen maar er is telkens niemand om instructie te geven.
Sterkte Richardgie! En familie!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Richard.
[...]
Niet herken de homo, maar herken de auto.quote:
ja, jij, was je nou de weg afgerost met die Banditquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In jezelf belachelijk maken ben je nog steeds goed zie ik
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemandquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aandachtrekker.![]()
Later hele verhalen waarom je het moest doen.. en dat het helemaal niet zo stom was.![]()
![]()
[..]
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.![]()
[..]
Sterkte Richardgie! En familie!![]()
[..]
Hoe krijg je het weer voor mekaar.
![]()
![]()
[..]
Niet herken de homo, maar herken de auto.![]()
Mijn moeder vroeg toen ik vanavond voor de deur parkeerde of het een Ford was.![]()
Die willen nie blijven plakkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Plak je er toch een sticker over ...![]()
Leuk voor in de lease zo een mercedesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aandachtrekker.![]()
Later hele verhalen waarom je het moest doen.. en dat het helemaal niet zo stom was.![]()
![]()
[..]
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.![]()
[..]
Sterkte Richardgie! En familie!![]()
[..]
Hoe krijg je het weer voor mekaar.
![]()
![]()
[..]
Niet herken de homo, maar herken de auto.![]()
Mijn moeder vroeg toen ik vanavond voor de deur parkeerde of het een Ford was.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niets waar een druppeltje Pattex © iets aan kan doen
Kwestie van verstand van zaken hebben, mannetje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef stinkie het volgende:
en wat voor zomersenichtenrijstijl heb je dat je 35K met een ketting doet
![]()
![]()
![]()
Schademotor voor aankoop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef stinkie het volgende:
ja, jij, was je nou de weg afgerost met die Bandit
en wat voor zomersenichtenrijstijl heb je dat je 35K met een ketting doet
Ik heb certificaten en oorkondes liggen met scherpschutter erop, beste schutter van het bateljon.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef stinkie het volgende:
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemand
wat is het voor iets ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemand
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb certificaten en oorkondes liggen met scherpschutter erop, beste schutter van het bateljon.
Maar dat is allemaal in het leger geweest, they made me do it.![]()
Als je een fototoestel goed stil kan houden, waarom dat een geweer niet?![]()
Ik heb geluk gehad, nu nog knokken om er bij te blijven. Side kick van de directeur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Leuk voor in de lease zo een mercedesJij weet je jobs wel te kiezen heh
Wanneer doe je de TLR de deur uitKunnen we samen gaan SM'en
De eerste paar schoten die ik ooit loste op de schietbaan waren allemaal naast, deed nog zo mijn best.quote:
Zit je gekke sigaretjes te roken ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De eerste paar schoten die ik ooit loste op de schietbaan waren allemaal naast, deed nog zo mijn best.
Ik zie die 2 sergeanten nog melden dat ze naast waren.
Toen werd ik pissigen schoot mijn hele patroon achter elkaar leeg op dat bord.
Damn, jij bent een killerzeiden ze vol ongeloof.
Nagenoeg alles raak, en zonder de pauzes die ze hadden voorgeschreven.
Je mag rustig de tijd nemen zeiden ze nog achteraf.![]()
Gingen er 30 in een patroon, en had er al 4 verspeeld..wilde het goed doen..quote:
Motherfuck, jij rijdt echt in die Mercedesquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad, nu nog knokken om er bij te blijven. Side kick van de directeur.![]()
De TLR gaat nooit weg als het even kan, ga er steeds meer van houden.![]()
Vandaag starte hij ook nog eens goed na een dagje in de kou.
Kwestie van vaker gebruiken dus.![]()
De nieuwe accu komt morgen binnen via Motozoom.![]()
Sportcoupe CDI 6 cylinder of zoiets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
Motherfuck, jij rijdt echt in die Mercedes![]()
![]()
Het moet niet gekker worden, hoe valt dat nou, nageken worden door alle negers in Hoogvliet
ik was in 82 aan de beurt, was blij dat ik er uit was. Je verdiende er echt geen drol. Ik had al een vaste job en ging maar 50% van mijn salaris verdienenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gingen er 30 in een patroon, en had er al 4 verspeeld..wilde het goed doen..
Good old memories. Dienstplicht 1994.Laatste lichting.
Leuk trouwens aanleggen vanaf 200 meter schiet je meer raak dan vanuit je middel op 25 meter.
The A team is allemaal fake blijkt dan.![]()
lul niet, laatste lichting was '96quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gingen er 30 in een patroon, en had er al 4 verspeeld..wilde het goed doen..
Good old memories. Dienstplicht 1994.Laatste lichting.
Leuk trouwens aanleggen vanaf 200 meter schiet je meer raak dan vanuit je middel op 25 meter.
The A team is allemaal fake blijkt dan.![]()
Dat was lastig rondkomen voor een op grote voet levende burger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Gawaine het volgende:
ik was in 82 aan de beurt, was blij dat ik er uit was. Je verdiende er echt geen drol. Ik had al een vaste job en ging maar 50% van mijn salaris verdienen![]()
moet het even navragen of ie 'm nog heeft, maar hij heeft er twee, maar ik dacht ie een .308 NATO grendelgeweer weg deed. Kan wel even vragen......quote:
Jasses, mijn broer zit er al z'n hele leven inquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was lastig rondkomen voor een op grote voet levende burger.![]()
![]()
800 gulden kreeg ik, zat in de verkeerde tariefgroep en de bureaumillitairen deden er niets aan.![]()
Heb in dienst gezeten in 1991, 1994 en 1996.![]()
1994quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef stinkie het volgende:
lul niet, laatste lichting was '96how does he know
kreeg in '95 mijn oproepkaart voor '96. Das dan ook het enige wat ik er aan over gehouden heb, een dienstnummerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1994, in 1996 ging ik er als beroeps in.
Dan was jij een dienstweigeraar.![]()
![]()
Hoewel ze toen nog niet wisten wanneer echt de laatste lichting zou komen.
Echt goed geregeld bij het leger allemaal.![]()
![]()
4 minuten F5'en.![]()
![]()
![]()
Nee dat filmpje kende ik nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Fugie het volgende:
kennen jullie dit ook![]()
http://www.thatvideosite.com/view/1881.html
Ik brouw gewoon een topic van het evenement.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je echt noemenswaardige gaat posten![]()
tip ga voor zo min mogelijk chroom
Altijd weer leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Fugie het volgende:
kennen jullie dit ook![]()
http://www.thatvideosite.com/view/1881.html
Kan moeilijk op die GSR vraag gaan reageren hequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef ikookhier het volgende:
Bazziek ook al aan het tukken ?![]()
Het is zo wel erg rustig hier![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan moeilijk op die GSR vraag gaan reageren he
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Klopt![]()
Heb nog steeds echt erg veel zin om een stukkie terijden,ziet er naar uit dat het nog wel twee weken gaat durenzit nu al 1.5maand te zuchten hier
![]()
Dat is inderdaad geen feestquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:31 schreef ikookhier het volgende:
Heb een ongeluk gehad en nu is mijn zicht niet meer zo als het hoort,dus ben niet verzekert![]()
komt met rust wel weer goed maar het is wel erg irri![]()
Hebbuhquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef ikookhier het volgende:
nog maar een mooie foto![]()
[afbeelding]
Ik heb er nog 1 maar dan in het roodquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:08 schreef ikookhier het volgende:
Ik weet nog zo veel motoren die ik zou willen hebben![]()
volgend jaar miss een Z750 kopen mits nog in blauw tekrijgen![]()
Hoe bevalt hij ???quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 maar dan in het rood
Zou na mijn 25kw tijd graag een wat zwaardere SS en een SM voor erbij hebben maarja mijn bankrekening denkt niet zo soepel meequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:08 schreef ikookhier het volgende:
Ik weet nog zo veel motoren die ik zou willen hebben![]()
volgend jaar miss een Z750 kopen mits nog in blauw tekrijgen![]()
Werken werken werken werken mag ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou na mijn 25kw tijd graag een wat zwaardere SS en een SM voor erbij hebben maarja mijn bankrekening denkt niet zo soepel mee![]()
Maar....maar.....maar...ik ben luiquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Werken werken werken werken mag ook nog wel eens helpen![]()
doe ik ook![]()
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar....maar.....maar...ik ben lui![]()
Maar min of plus punten ?quote:
Ik doe niet eens mee,en zelfs dan heb je veel kansquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Reken er altijd maar op dat we ooit de postcode loterij winnen![]()
Mijn Z750 houdt het al erg lang bij me uit. Al zo'n 10 jaar.quote:
Net niet zo'n gevalquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mijn Z750 houdt het al erg lang bij me uit. Al zo'n 10 jaar.
Geweldig machien. Niet de allersnelste maar wel 1 van de eerste met een dubbele bovenliggende nollenas. Ding is uit '80 namelijk.
Jij rijdt nu even veel als ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:32 schreef ikookhier het volgende:
Ik rij nu
[afbeelding]
en de Z750 lijkt mij een mooie opvolger daarvoor![]()
quote:
jaquote:
ben ik en maand in de war,dat valt tegenquote:
Als jij een tijdmachine bouwt en mijn ouders een maand eerder tot neuken dwingt dan wel...quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ben ik en maand in de war,dat valt tegen![]()
heeft die gast niet een plek iets eerder,er valt toch per week wel wat uit of zo ?
ik zal het voor je proberenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij een tijdmachine bouwt en mijn ouders een maand eerder tot neuken dwingt dan wel...![]()
Een week of 2 na wat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik zal het voor je proberen![]()
ik mocht na een week of twee al rijden![]()
dat is wel lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader heeft trouwens besloten voor een nieuwe FJR1300 te gaan binnenkort en mijn buurman gaat ook lessen dus dan heb ik iig altijd mensen om mee te rijden in de toekomst. Ook al zijn ze ouder dan god zelf
Mijn broertje laat nog niet veel interesse voor motoren zien maar wat niet is kan nog komen, zou iig wel leuk zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dat is wel lekker![]()
ik kan ook met mijn broer rijden,een van zijn fietsen staat nu bij mij in de schuurmaar ja mag niet rijden he !
![]()
Ja zegt iquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:33 schreef Mauro het volgende:
Onder de ZR-7 ligt hetzelfde blok als onder mijn Z750
Alleen een beetje verder ontwikkeld
Zeker leuk, die broer van mij heeft er gewoon tweequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn broertje laat nog niet veel interesse voor motoren zien maar wat niet is kan nog komen, zou iig wel leuk zijn![]()
stekeblindquote:
Ach ja kan je er altijd eentje lenen hequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zeker leuk, die broer van mij heeft er gewoon twee![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:00 schreef Mauro het volgende:
Niks anders dan het rouwe geluid en karakter dan een echte brommer. De Kawa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |