Als ik die motor wilde hebben, moest ik 'm toch halen hè?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar Eersel
maar als je het juiste gereedschap hebt is het zo gebeurt... die olie verversen....
en anders doe je er net als ik een week over![]()
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.quote:
ja, alleen had ik hem niet warm laten lopen... nou boeit dat nog niet eens zo erg... maar ik had niet de juiste dopsleutel om die aftapplug los te draaien.... en vervolgens had ik ook nog eens een verkeerd filterquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als ik die motor wilde hebben, moest ik 'm toch halen hè?
Juiste gereedschap??
Iets warm laten lopen i.v.m. dunnere olie, aftapplug d'r uit (losdraaien met?), 10 minuutjes leeg laten lopen, ander filter d'r in en weer vullen met goede olie?
lang leve babelfishquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.
Kan maar Rausje moet deze wel uit haar hoofd kunnen.quote:
M12 bij me CBR geloof ik...zal nog es kiekequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, alleen had ik hem niet warm laten lopen... nou boeit dat nog niet eens zo erg... maar ik had niet de juiste dopsleutel om die aftapplug los te draaien.... en vervolgens had ik ook nog eens een verkeerd filter
Laag van satijn wit, lichaam van staal en hart van goud?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of capequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Laag van satijn wit, lichaam van staal en hart van goud?![]()
Babelfish inderdaad![]()
Ah, Babelfish maakte daar Layer van ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of cape
Heb jij wel iets te doen dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef bwt het volgende:
Ik ga bijna denken dat ik nix te doen heb vandaag
Zeg het nou maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef bwt het volgende:
HAHAAHAHHA
ik werk op een echte helpdesk, niet zo'n super groote
Ik wacht nog ff af wat Fulcrum voor een provider heeft voor ik iets zinnigs ga antwoorden..........
Is eigenlijk vacht maar goed ik vertaal dingen vanuit engels naar ? noem maar iets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of cape
Dan heb je het volgens mij over dat hondje van je, ist niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is eigenlijk vacht maar goed ik vertaal dingen vanuit engels naar ? noem maar iets.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan heb je het volgens mij over dat hondje van je, ist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |