Als ik die motor wilde hebben, moest ik 'm toch halen hè?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar Eersel
maar als je het juiste gereedschap hebt is het zo gebeurt... die olie verversen....
en anders doe je er net als ik een week over![]()
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.quote:
ja, alleen had ik hem niet warm laten lopen... nou boeit dat nog niet eens zo erg... maar ik had niet de juiste dopsleutel om die aftapplug los te draaien.... en vervolgens had ik ook nog eens een verkeerd filterquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als ik die motor wilde hebben, moest ik 'm toch halen hè?
Juiste gereedschap??
Iets warm laten lopen i.v.m. dunnere olie, aftapplug d'r uit (losdraaien met?), 10 minuutjes leeg laten lopen, ander filter d'r in en weer vullen met goede olie?
lang leve babelfishquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.
Kan maar Rausje moet deze wel uit haar hoofd kunnen.quote:
M12 bij me CBR geloof ik...zal nog es kiekequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, alleen had ik hem niet warm laten lopen... nou boeit dat nog niet eens zo erg... maar ik had niet de juiste dopsleutel om die aftapplug los te draaien.... en vervolgens had ik ook nog eens een verkeerd filter
Laag van satijn wit, lichaam van staal en hart van goud?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is de vertaalde versie, vertaal jij hem anders even terug kijk ik het wel na.
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of capequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Laag van satijn wit, lichaam van staal en hart van goud?![]()
Babelfish inderdaad![]()
Ah, Babelfish maakte daar Layer van ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of cape
Heb jij wel iets te doen dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef bwt het volgende:
Ik ga bijna denken dat ik nix te doen heb vandaag
Zeg het nou maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef bwt het volgende:
HAHAAHAHHA
ik werk op een echte helpdesk, niet zo'n super groote
Ik wacht nog ff af wat Fulcrum voor een provider heeft voor ik iets zinnigs ga antwoorden..........
Is eigenlijk vacht maar goed ik vertaal dingen vanuit engels naar ? noem maar iets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je het doet - doe ht dan goed - capa is mantel of cape
Dan heb je het volgens mij over dat hondje van je, ist niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is eigenlijk vacht maar goed ik vertaal dingen vanuit engels naar ? noem maar iets.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan heb je het volgens mij over dat hondje van je, ist niet?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef dribbel79 het volgende:Moguh...
Morgenmiddag met User=Afkickcentrum naar Arjan Brouwer, CBR ophalen...de Honda's komen in grote getalen naar de eerstvolgende meet denk ik...
Zal ikquote:Opties & accessoires:
ABS, airconditioning, bumpers in carrosseriekleur, CD wisselaar, centr.vergrendeling, deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, getint glas, dakrailing , lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, radio/cassette, stuurbekrachtiging, trekhaak.
Bijzonderheden:
ABS, Airbags, Airco, Stereo 6 CD wisselaar, Centrale portier vergrendeling, Electrische ramen voor en achter, Electrische spiegels, Spiegels met verwarming, Stuurbekrachtiging, In hoogte verstelbare stoel, In delen neerklapbare achterbank, Regensensor, Mistlichten, Trekhaak, LM velgen, Velours bekleding, Bagageafdekhoes, Dakrails, Metallic, Getint glas, Etc, Etc, Dealer onderhouden, Bij 117500km grote beurt gehad.
hee coolquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee nog niet, morgenmiddag proefrit en als mijn salaris er morgen nou ook op staat ben ik morgenavond nog eigenaar![]()
thxquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wilde bijna weer je topic stalken, toch maar gelaten.
Chipolataaaaaaa [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
ik grijp alles aan om van die Corolla af te komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]Doe maar niet, voor je het weet zitten er plakplaatjes op de achterruiten en wat golden retrievers achterin.
en het onvermijdelijke "baby on board" stickertje op de achterruit.![]()
Begrijpelijk, weinig saaiere japs dan die.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:34 schreef stinkie het volgende:
ik grijp alles aan om van die Corolla af te komen
Mooi dat je het zelf inziet.quote:Oke, I'm doomed, een Transalp als motor en dalijk nog een 306 break als auto
Jah ... Gister ff om die Kawa gelopen en ff kort gezeten .. hij ziet er gewoon errug jummie uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hee cool![]()
tjoppert toch al echt zat![]()
![]()
Idemquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb vandaag weer eens geen reet uitgevoerd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:57 schreef Makster het volgende:
Avond
Koop aub geen 306 Break, doe het niet in het belang van de mensheid, please![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze kan erin zonder op te vouwen!
het begint met een Familycar en het eindigd met 2 koters en geen plaats meer voor de motorquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koop dan een mooie en vouw hem wel opquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
die kan ook in een altoquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik was mss niet helemaal duidelijk.
[afbeelding]
Damnnn .. !!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
.En de man heeft nog nooit gerookt K**,K**,K**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |