Kleine vereniging ? Bij ons is elke schietavond minimaal 1 instructeur om instructie te kunnen geven .. Ik had geloof ik in 3 maanden mijn roze boekje volgeschotenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Same here.
[..]
Zoveel keus heb ik niet, blijft bij .22LR en heb de keus uit een GSP, Unique, Browning en wat revolverspul.
Daarnaast moet ik geweer nog proberen maar er is telkens niemand om instructie te geven.
Ook en veel zuiplappen, na consumptie van alcohol mag er absoluut geen instructie meer gegeven worden, zijn vrij strikt daarin en de sociale controle is groot.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kleine vereniging ? Bij ons is elke schietavond minimaal 1 instructeur om instructie te kunnen geven .. Ik had geloof ik in 3 maanden mijn roze boekje volgeschoten![]()
Dat is bij ons ook zo, maar de instructeurs zijn (net als de barmensen trouwens) vrijwilligers die 'ingeroosterd' staan voor instructie en dus geen druppel drinken voordat de laatste leerling geweest isquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook en veel zuiplappen, na consumptie van alcohol mag er absoluut geen instructie meer gegeven worden, zijn vrij strikt daarin en de sociale controle is groot.
IK zie dat er al geen twijfel meer isquote:kratjuh zij morgenavond nog eigenaar
Iedereen is zo lekker spraakzaam bedoel je ..quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:13 schreef Faithy het volgende:
tering wat is het rustig!
zijn jullie allemaal op sterven na dood ofzo?
Lekker, gister nog gegetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Faithy het volgende:
ja, dat bedoel ik
ga zo maar even op bed liggen![]()
en daarna naar mn ouders, nasi voor ze maken
Rijdt een oud vrouwtje om zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef hollander172 het volgende:
Was er nog steeds maar moest het van kratjuh over de mc hebben en wist niks toe te voegen.
Vertaal jouw sig anders 's ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef hollander172 het volgende:
Was er nog steeds maar moest het van kratjuh over de mc hebben en wist niks toe te voegen.
Pak je toch even de autoquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef kratjuh het volgende:
Zonde van je motor man, weet je hoe hard dat aankomt ...
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef dribbel79 het volgende:Moguh...
Morgenmiddag met User=Afkickcentrum naar Arjan Brouwer, CBR ophalen...de Honda's komen in grote getalen naar de eerstvolgende meet denk ik...
Nop, maar waar waren jullie en waarom hadden jullie je nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet eens de tijd gehad om bij te lezenis er nog iets spannends gebeurd hier ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop, maar waar waren jullie en waarom hadden jullie je nietafgemeld
...
![]()
Geen tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop, maar waar waren jullie en waarom hadden jullie je nietafgemeld
...
![]()
Uurtje of 8quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej Bazzie
Hoelang sta je nu alweer droog kwa motorrijden.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef BazzieK het volgende:
Uurtje of 8Vanochtend rondje parkeerplaats
![]()
Geen tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Geen tijd![]()
ik was bij Gawaine op visitelekker bij hem in de schuur naar zijn motor staan kijken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |