Nog een schutter in de mc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Zo ben ik ook weer ... Bier smaakte goed op de schietvereniging ...![]()
Yupquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet eens de tijd gehad om bij te lezenis er nog iets spannends gebeurd hier ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef Autoreply het volgende:
Ik ben nieuw hier (op MC, niet op Fok! of in de motorwereld), dus bij dezen aangenaam aan iedereen enzow
![]()
richardgie schijnt ook te schietenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog een ? Wie nog meer dan ? Jijzelf ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
Godver tering,
Moet de olie verversen en oliefilter vervangen, heb met me stomme harses hele verkeerde olie in me CBR geflikkerd...Zat te weinig olie in, stond in Eersel en had even geen specifieke olie voor handen, vandaar...
Ach, donderdag weer wat te doen...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Yup
R2 is voor 4 jaar naar Zuid Afrika !!![]()
Wat voor iest heb je nu dan aangevraagd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow heb je hem gekocht kratjuh? Vet, gefeliciteerd![]()
I'm doomed, want ze hebben mijn internet gister afgesloten![]()
Zit nu op school, verveel me thuis ook dood zo. Ben niet meer op de hoogte dus en het kan wel een week duren voordat ik het aansluitpakket van mijn nieuwe provider binnen heb.
![]()
Nee nog niet, morgenmiddag proefrit en als mijn salaris er morgen nou ook op staat ben ik morgenavond nog eigenaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow heb je hem gekocht kratjuh? Vet, gefeliciteerd![]()
Up yours, als je je nieuwe motor van Eersel naar huis moet sturen wil ik er wel wat olie inhebben, meer dan die druppel die er inzat...quote:
Yup.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog een ? Wie nog meer dan ? Jijzelf ?
Verenigingswapensquote:
Same here.quote:
Zoveel keus heb ik niet, blijft bij .22LR en heb de keus uit een GSP, Unique, Browning en wat revolverspul.quote:.357, .38, .44, .45, .223 .. revolvers, pistolen en geweren .. We hebben een mooie XR-15 sinds een paar maanden (semi-auto M16 clone)
Lekker afwisselen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Up yours, als je je nieuwe motor van Eersel naar huis moet sturen wil ik er wel wat olie inhebben, meer dan die druppel die er inzat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |