quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Na het succes van de 2005 Ride-Out moet er uiteraard een vervolg komen. En die komt er! Wederom in samenwerking met trackdays.be (never change a winning team) organiseert Motorfreaks op 10 juli de Ride-Out 2006, ditmaal op het circuit van Croix-en-Ternois. Net als vorig jaar maken we er een gezellig evenement van. Knallen op Croix, een barbeque, muziekje.. het hoort er allemaal weer bij.
Het circuit van Croix-en-Ternois is 1900 meter lang en 9 meter breed. Croix is voorzien van uitstekende faciliteiten en ruime uitloopstroken.
Meer informatie nodig?
Binnenkort kun je hier op Motorfreaks alles lezen over het hoe en wat.
Maar houd hem vast vrij: 10 juli, Motorfreaks Ride-Out The Sequel.
en zit dat beugeltje dan om de hele brug heen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ziet eruit als een zelfgemaakt beugeltje door de vorige eigenaar
Ziet er leuk uit maar moet dan wel rijbewijs + geld hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:58 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=news&id=3216
Binnenkort dus meer info.
zit ook een beugeltje idd, maar hoe precies geen ideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
en zit dat beugeltje dan om de hele brug heen ?
je begint circuitverslaafd te wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]Scheen nogal wat kritiek op te leveren, we konden allen namelijk wel beter aan de haak slaan.
![]()
Is dit niet wat? Wel weer op een maandag, 10 juli?Vind het wel interessant ...
[..]!!! Anyone? Misschien zondag ervoor nog wat rondjes in die buurt doen, maar anders kun je uitgaan van 400 km enkele reis en dan 6x 20 minuten ghummen voor 95 euro + mooi weer + barbeque voor de atheïsten onder ons.
(gebasseerd op die van vorig jaar )
Jawel is orgineel maar rechts zit op mijn brug geen bevestigingsmogelijkheid.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zit ook een beugeltje idd, maar hoe precies geen ideekan wel een keer een pic maken
maar is die hugger dan niet gewoon origineel voor jouw motor
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Zo ben ik ook weer ... Bier smaakte goed op de schietvereniging ...![]()
En weer een portie gelachen waar je een maand mee door komt![]()
.... Hier ook niks gemist dus![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef kratjuh het volgende:
Mja toch m'n bedje maar in .. morgen voor 6 uur de badkamer in geweest zijn voordat m'n zus er al zit
Weltrusten allemaal
Heeft ze chili con carne gegeten ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef kratjuh het volgende:
Mja toch m'n bedje maar in .. morgen voor 6 uur de badkamer in geweest zijn voordat m'n zus er al zit
Weltrusten allemaal
Blijkbaarquote:
dus je wil zeggen dat je nu al pleitegaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef BazzieK het volgende:
Mag morgen om 8 uur mijn pa gaan aanduwen op mijn motor aangezien hij blijkbaar niet goed koud start
.......... Ik bedoel dat ik niet ga slapenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat je nu al pleitegaatdat geloof ik niet
![]()
Ik zit eigenlijk te wacht tot deze weer vol isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef BazzieK het volgende:
Wie moet er anders het volgende topic volspammen?
Moet ik morgen checkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
en zit dat beugeltje dan om de hele brug heen ?
Was dit niet eigenlijk vorig jaar ook het planquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je begint circuitverslaafd te worden![]()
![]()
als ik vrij kan krijgen wil ik best [afbeelding] mee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |