meet opschuiven naar volgende weekquote:
Wordt aan gewerkt ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meet opschuiven naar volgende weekje hebt de verslaving goed te pakken
![]()
nu nog een keer een volwaardige - snellere rag - meet meemaken en het is helemaal voor elkaar
wel objectief blijven hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef kratjuh het volgende:
Wordt aan gewerkt ...![]()
Als het meezit ben ik donderdagmiddag al eigenaar van die 9R![]()
Nou de argumenten die ik had om van de Aprilia af te zien zijn hier niet van toepassing, dus het is al voor 95% zeker .. Of het rijgedrag moet zoooo tegenvallen maar dat lijkt mij bijna onmogelijk ..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel objectief blijven heklinkt alsof ie al verkocht is
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef worldpimber het volgende:
Nu nog even je verhaal verfilmen en vertonen aan beginnende motorrijdersZodat die chopperts vanzelf uit de handel gaan
quote:
Geen foto gemaak?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef kratjuh het volgende:
Net even bij het Kawa'tje gekeken .. Ziet er erg OK uit
![]()
Kopen die handelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef kratjuh het volgende:
![]()
Ziet er erg nice uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
jawel: klik
[..]
Even geduld ... Eerst rijden !!![]()
Yesss I know ... Komt goed ! Maar meten = weten dus eerst rijden !!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ziet er erg nice uitkopen die handel
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja wat zal ik zeggen .. Ik zat er fftjes op daarnet .. Hij voelt lekker licht, kleiner dan ie lijkt ... Dunne handvaten, fijne spiegels met goeie kijkhoek ...quote:
En nu zit je de hele tijd dromerig naar de foto's te staren ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zeggen .. Ik zat er fftjes op daarnet .. Hij voelt lekker licht, kleiner dan ie lijkt ... Dunne handvaten, fijne spiegels met goeie kijkhoek ...![]()
Als ie dan nog niet lekker rijdt ook ... Dan breekt m'n klomp ..![]()
En het probleem daarvan is .... ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En nu zit je de hele tijd dromerig naar de foto's te staren ?![]()
dat je op je toetsenbord kwijltquote:
Geldt ook voor sommige vrouwen ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En het je bankrekening ernstige schade toebrengt
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geldt ook voor sommige vrouwen ....![]()
![]()
Is trouwens 1 ding wat zeker is ...
Dat had ik ookquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik moet tijdens werktijd geen wijn meer aannemen van de directeur.![]()
Ja, ziet eruit als een zelfgemaakt beugeltje door de vorige eigenaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:44 schreef Gawaine het volgende:
@ pimber of OPM,
hoe zit de hugger rechts bevestigd bij jullie ?
is dat dmv een zelf gemaakte beugel ?
Zat je er aangeschoten of compleet knock out op?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe snelheidsmaatregelen rond Rotterdam, 80 km/u zones.![]()
Ondanks het spitsverkeer heb ik mij er prima aangehouden..
.. met rake 2 cylinderklappen ..broem..broem.. door de file.![]()
Ik ben de moraalridders alvast voorquote:
quote:
Weet jij dan hoe dat voelt als geheelonthouder?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
Zat je er aangeschoten of compleet knock out op?
quote:Pomp pom pom ...Beater die na een jaar SM prutsen weer volledig in zijn element is..
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Weet jij dan hoe dat voelt als geheelonthouder?
Of heb je wel eens Allah teleurgesteld?![]()
Ik vloog door de file heen zeg maar.![]()
Stalen remleidingen + dikke remklauwen = niet even hard knijpen als met je choppert de eerste keer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef kratjuh het volgende:
![]()
Ach ja, ik had gewoon foute vrienden vroeger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
En nee, geen moment gehad dat ik me dreigde te vergrijpen aan een alcoholische versnapering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember luchtvervuiling.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
80 zones zijn echt de grootste flop.![]()
![]()
Maar ik heb mij er net ook prima aangehouden.![]()
En nu ff.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, jij was bekeerd voorstander, herinnner mij het weer.quote:Remember luchtvervuiling.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |