Ik ookquote:Ik moet slapen ...
Ook nog wakker?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en ik ga vanavond dromen van....................
[afbeelding]
Als ik dat geweten had.Nieuw Topic openen blijft een lastige klus voor mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:20 schreef bwt het volgende:
we zitten alle 2 fout
alle 2 het topic nummer fout
jij bent wel de 1e. - hier kun je de inhoud vinden. Wel ff de 1e paar regeltjes weglaten die pimber er neer heeft gezet
Doe jij eens weer alles oplossen, dit plebs krijgt nix voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef stinkie het volgende:
Moet die ander dicht?
Niet helemaal geloof ik,want wat er boven staat met Fokkers met motoren enz.kreeg ik er niet in volgens mij,maar nu staat het er wel ineens.Weet niet wie dat gedaan heeft,maar 100 x dank.quote:
Onderaan de tekst staat de dader.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet helemaal geloof ik,want wat er boven staat met Fokkers met motoren enz.kreeg ik er niet in volgens mij,maar nu staat het er wel ineens.Weet niet wie dat gedaan heeft,maar 100 x dank.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef stinkie het volgende:
BE speaking: Graag gedaan jongens.![]()
Anytime!
Bewust onder stinkies account, ik hou niet van topics waar ik niet in post in mijn AT.
Zie je dat dan niet omdat je de OP hebt aangepast????quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef stinkie het volgende:
BE speaking: Graag gedaan jongens.![]()
Anytime!
Bewust onder stinkies account, ik hou niet van topics waar ik niet in post in mijn AT.
met de soes heb ik 20K gedaan op de voorband en achtergeloof ik 15Kquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:27 schreef worldpimber het volgende:
Stinkie, hoeveel km deed je ook alweer met je band?
Ja,kan sinds een paar dagen weer inloggen.Had een ander wachtwoord aangevraagd en dat naar een verkeerd E-Mail adres laten sturen.Dus adres en wachtwoord klopten niet.Gisteren dus driftig zitten te E-Mailen met de moderator,en weer toegang gekregen.Waarvoor nogmaals huldequote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:31 schreef bwt het volgende:
Zie je dat dan niet omdat je de OP hebt aangepast????
En ik zorg dat ik voor die tijd effe weg benquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:33 schreef bwt het volgende:
Hallo zeg
al dik 30 posts in no time.
zal wat worden morgen
weer een topic in record tijd dicht
Heb jij me geholpen met het openen van een nieuwe topic?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee.
En nu wel. Maar goed, ik kan ook deleten!![]()
Dan quoten we deze legendarische post toch nog even.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee.
En nu wel. Maar goed, ik kan ook deleten!![]()
Niet met het openen. Ik heb wel alle tekst in de openingspost geplakt. Het duurde wat lang en ik dacht 'kom, ik ga je helpen'.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:37 schreef richardgie het volgende:
Heb jij me geholpen met het openen van een nieuwe topic?
Ooit van mass-delete gehoord?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan quoten we deze legendarische post toch nog even.
Lees vooral ook even BE's sigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Onderaan de tekst staat de dader.
In dit geval had stinkie hulp ingeroepen van iemand die hij wel heel erg goed kent
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet met het openen. Ik heb wel alle tekst in de openingspost geplakt. Het duurde wat lang en ik dacht 'kom, ik ga je helpen'.
En ik kan valsspelen. Ik heb de tekst uit de OP van het gesloten topic van BWT gehaald. Maar doordat ik kan editten staat alles dan gelijk goed. Dat is makkelijker dan quoten bijvoorbeeld.
Nou ja goed, ik dacht 'ik help je een handje'.
TVP=Terug Vind Postquote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef stinkie het volgende:
Zo, net weer voor 200 euro besteld bij Motozoom. Ook leuk dat ze Alp net na 2,5 week buiten staan meteen startte
En nu alles hier opgelost is ga ik naar bed
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef stinkie het volgende:
Zo, net weer voor 200 euro besteld bij Motozoom. Ook leuk dat ze Alp net na 2,5 week buiten staan meteen startte
En nu alles hier opgelost is ga ik naar bed
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef bwt het volgende:
Ik ga zo ook mar mijn nest mar weer eens opzoeken
![]()
Ik zie aan mijn tiep vauten dat het idd echt "berry bed tijd" isquote:
Oquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:51 schreef bwt het volgende:
Ach, valt wel mee.
ik had heel lang zitten denken wat iedereen nu toch bedoelde met OP
Bleek dus "Openings Post" te zijn
Weltrustenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik zie aan mijn tiep vauten dat het idd echt "berry bed tijd" is![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik zie aan mijn tiep vauten dat het idd echt "berry bed tijd" is![]()
![]()
Nou ja,ik laat in elk geval wel weer zien dat ik een echte digibeet benquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,ik laat in elk geval wel weer zien dat ik een echte digibeet ben.
richardgie gaat trouwens ook z'n krib maar eens opzoeken.Weltrusten allemaal.
Herinner je nog de tijd dat ik een motor zochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[TK] Suzuki Bandit 600S '04Belhamel !
Ah dus dat is 't niveau hier.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[TK] Suzuki Bandit 600S '04Belhamel !
Nou ga ik toch maar liggen hoor, een uur lang na het plafond staren en dan maar hopen dat er een moment komt dat je inslaapt.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou ga ik toch maar liggen hoor, een uur lang na het plafond staren en dan maar hopen dat er een moment komt dat je inslaapt.
Tuurlijk. De droom van de stoere Fok motorwatjes zou maar eens uiteenspatten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En toch daalde het toen jij hier langskwam, kan je nagaan![]()
Hihihquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:29 schreef sig000 het volgende:
Tuurlijk. De droom van de stoere Fok motorwatjes zou maar eens uiteenspatten.![]()
Juist jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tuurlijk. De droom van de stoere Fok motorwatjes zou maar eens uiteenspatten.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
En veel plezier nog verder met die veredelde brommers hier.![]()
Eentje waar ze onder hadden moeten blijven zittenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:44 schreef ondeugend het volgende:
Onder welke stenen komen sommigen ineens nou vandaan ?
Joh, tis niet altijd dolle pret heH.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, na de traditie van de verkeerde nummers en ontbrekende OP's nu ook de traditie van de ongezellige sfeer weer in het leven geroepen?
idd prijzige shitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:29 schreef worldpimber het volgende:
Oi
[afbeelding]
Dat is best een dempertje die ik op mijn veredelde brommertje wil
Alleen niet voor die prijs
Daagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:48 schreef R2-D2 het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:03 schreef Herr.Flick het volgende:
Mijn nichtje van 4 heeft gisteren Kawasaki gekregen!
Nu zul je denken, 4 en een kawasakija 4 en kawasaki...
Na een beetje google-en kwam er dit dus uit... niet leuk!
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1499
k*tkawasaki
M'n God,ziet er erg uit.Kinderen verdienen geen pijn en verdrietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:03 schreef Herr.Flick het volgende:
Mijn nichtje van 4 heeft gisteren Kawasaki gekregen!
Nu zul je denken, 4 en een kawasakija 4 en kawasaki...
Na een beetje google-en kwam er dit dus uit... niet leuk!
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1499
k*tkawasaki
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, na de traditie van de verkeerde nummers en ontbrekende OP's nu ook de traditie van de ongezellige sfeer weer in het leven geroepen?
Nope dat heb ik nog niet door gehad, heb ook amper geinternet de laatste tijd dus jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:29 schreef bwt het volgende:
Makster - heb je nu nog niet in de gaten dat R2 voor 4 jaar naar zuid afrika gaat?
herr.flick - idd, is inderdaad geen leuke kawasaki
is nog gevaarlijk ook lees ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord, en zat er er een beetje mee te geinen(omdat ze me altijd voor de gek houden met motoren!), tot ik dit las, toen was de lol ineens over...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:48 schreef richardgie het volgende:
Nou ja ik zal in iedergeval aan d'r denken.Kinderen,ziek demnd
Tellen heb ik ook niet zelf gedaan hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:57 schreef Faithy het volgende:
daar ben je n00b voor![]()
het tellen ging iig goed!![]()
In de eerste 400 topic`s is er 26x een dubbel topicnummer gemaaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Tellen heb ik ook niet zelf gedaan hoor.Zat al 100 topics te ver ongeveer,maar heeft de op.even verbeterd
.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef RB het volgende:
Ben je een paar dagen weg, gaan ze als een gek tekeer en gooien 5 topic`s vol
![]()
Misschien de volgende keer eerst maar even opschrijven,voordat ik ga beginnenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:18 schreef RB het volgende:
[..]
In de eerste 400 topic`s is er 26x een dubbel topicnummer gemaakt![]()
Tellen is nog altijd een probleem lijkt hetvoor sommigen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:21 schreef Faithy het volgende:
[..]goed he
moet zo naar het CWI voor de WW-aanvraag
het is mn eer te na om tussen al die Anita's en Sjonnies en kutluiebuitenlanderkindjes (sorry, maar het is zo!!!) die geen fuck doen om te solliciteren en lekker de hele dag ' je weet ' voor dat gebouw lopen te roepen en kauwgom kauwen en lekkere chickies uitchecken een WW aan te vragen, terwijl ik juist WEL wil werken
Been there before.Je moet echt een plaat voor je kop hebben,maar dat merk je vanzelf wel succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:21 schreef Faithy het volgende:
[..]goed he
het is mn eer te na om tussen al die Anita's en Sjonnies en kutluiebuitenlanderkindjes (sorry, maar het is zo!!!) die geen fuck doen om te solliciteren en lekker de hele dag ' je weet ' voor dat gebouw lopen te roepen en kauwgom kauwen en lekkere chickies uitchecken een WW aan te vragen, terwijl ik juist WEL wil werken
LOLquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:57 schreef Faithy het volgende:
daar ben je n00b voor![]()
het tellen ging iig goed!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:48 schreef R2-D2 het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad geen goed nieuws.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Herr.Flick het volgende:
Nou, ze hebben een hartruis ontdekt, da's dus al niet al te goed nieuws... hopelijk geneest het vanzelf met evt medicatie, want wie zit er nu te wachten op een hartoperatie bij een 4 jarige..
Grappig dat jij je aangesproken voelt en ik niet.quote:
Dan ga je niet. Gebruik die tijd om te solliciteren. ipv je hand als de eerste de beste anita op te houden. betaal ik daar belasting voorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:21 schreef Faithy het volgende:
[..]goed he
Is gewoon in eens gekomen, gisteren zijn ze naar de huisarts geweest, die het niet wist, en die heeft ze met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis. Het is schijnbaar wel te behandelen, dus da's dan wel weer goed nieuws, alleen is het afwachten hoe groot de schade nu is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen goed nieuws.![]()
Heb ik eerder gemist dat ze ziek was, of is het nu heel snel gegaan? Martie had me straks al wel de informatie gestuurd over de ziekte. Het klinkt heel ernstig allemaal. Heel veel sterkte!!! Wie zit er überhaupt op een ziekte te wachten, en al helemaal op zo'n jonge leeftijd.
Je bent er in ieder geval dus vroeg bij?! Ik las er inderdaad iets over dat je dan nog goed kunt behandelen. Het afwachten is het ergste! Niet weten wat je hebt en hoe het af gaat lopen. Hopelijk huppelt ze binnenkort weer lekker vrolijk rond. Ik duim voor jullie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:00 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is gewoon in eens gekomen, gisteren zijn ze naar de huisarts geweest, die het niet wist, en die heeft ze met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis. Het is schijnbaar wel te behandelen, dus da's dan wel weer goed nieuws, alleen is het afwachten hoe groot de schade nu is.![]()
Gelukkig genezen kinderen altijd supersnel, dus het zal hopelijk per saldo wel weer mee gaan vallen, maar het blijft toch je nichtje, je gunt zoiets gewoon niemand!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval dus vroeg bij?! Ik las er inderdaad iets over dat je dan nog goed kunt behandelen. Het afwachten is het ergste! Niet weten wat je hebt en hoe het af gaat lopen. Hopelijk huppelt ze binnenkort weer lekker vrolijk rond. Ik duim voor jullie.
nee, maar er zijn wel eens een paar linksjes vorbij gekomen. Maar vertel, ik wil betere verlichting op de Alpquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Gelukkig genezen kinderen altijd supersnel, dus het zal hopelijk per saldo wel weer mee gaan vallen, maar het blijft toch je nichtje, je gunt zoiets gewoon niemand!
had ik al vermeld dat er goedkope xenonsetjes te koop zijn?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, maar er zijn wel eens een paar linksjes vorbij gekomen. Maar vertel, ik wil betere verlichting op de Alp
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de xenonhoeren onder ons:
http://www.2-get.nl/producten.aspx?catId=91
had ik dit al eens gepost![]()
[..]
![]()
Ik heb mij vorig jaar en ook weer dit jaar niet eens aangemeld. Dat zijn pas principes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef stinkie het volgende:
Dan ga je niet. Gebruik die tijd om te solliciteren. ipv je hand als de eerste de beste anita op te houden. betaal ik daar belasting voor![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan ga je niet. Gebruik die tijd om te solliciteren. ipv je hand als de eerste de beste anita op te houden. betaal ik daar belasting voor![]()
been therequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
Ach, loop vlug een afzetburo binnen, en je hebt binnen een uur weer werk!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:50 schreef richardgie het volgende:
Ik vroeg me al af wat TVP was,dacht eerst aan TGV,maar zo snel ging het bij mij niet.(Of eigenlijk helemaal niet)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:51 schreef bwt het volgende:
Ach, valt wel mee.
ik had heel lang zitten denken wat iedereen nu toch bedoelde met OP
Bleek dus "Openings Post" te zijn
Ik zat op MF heel vaak te denken welk merk een Ori demper is.quote:
Je hebt echt werkelijk geen idee hoe vreselijk 'red-neck' je nu over komt he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
Als al die anita's het doen, dan mag ik dat ook! En ik heb er nog meer recht op ook, omdat ik WEL serieus naar werk zoek
Kijk maar uit dat je niet even apart genomen wordt door een man in pak wegens illegaal internetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Faithy het volgende:
sta nu bij het CWI overigens..
die man is even iets aan het regelen, moest een kwartier wachten..heb net al half uur vacatures gebladerd
niet bijster veel in de aanbieding waar ik geschikt voor ben, maar we gaan ervoor
Ssssttt... hier werkt een illegaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt echt werkelijk geen idee hoe vreselijk 'red-neck' je nu over komt he?
Wie ben jij dan om te veronderstellen dat al die mensen daar niet serieus zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet even apart genomen wordt door een man in pak wegens illegaal internetten.
Compies zijn voor vacature zoeken only.![]()
![]()
Ben 2~3 jaar geleden wel eens met mijn vriendin meegeweest.
[..]
Ssssttt... hier werkt een illegaal.![]()
ik heb genoeg verhalen over Faith en meets en mannenjongens gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen vind ik het verdomd triest dat je aan de ene kant trots loopt te vertellen dat je steeds ontslagen word maar wel loopt te janken op werkelozen die voor een uitkering gaan.
Omdaarna zelf ook je hand op te houden. Maar goed, dat zal aan mij liggen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Pimpin'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:29 schreef worldpimber het volgende:
Oi
[afbeelding]
Dat is best een dempertje die ik op mijn veredelde brommertje wil
Alleen niet voor die prijs
Phatte poopquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:35 schreef kratjuh het volgende:
Ik spiek ff snel vanaf kantoor
Donderdagmiddag ga ik proefritje maken met die blauwe Kawa ZX-9R
Ik ben wel heel hard aan 't werkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:33 schreef kratjuh het volgende:
En ik ben heel hard aan het werk
Oftewel niks te doen en grof betaald krijgen![]()
Gelukkig gelooft iedereen de verhalen die Fok!kers rondbazuinenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb genoeg verhalen over Faith en meets en mannenjongens gehoord
Alleen vind ik het verdomd triest dat je aan de ene kant trots loopt te vertellen dat je steeds ontslagen word maar wel loopt te janken op werkelozen die voor een uitkering gaan.
Omdaarna zelf ook je hand op te houden. Maar goed, dat zal aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
ik ga eens bedenken welke route ik uit kan stippelen voor een meeting een dezer weekends
Miss Chantagequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
jullie krijgen de route niet te zien voordat ik een duoseat geregeld heb![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik hoor daar 1 kop koffie, wie biedt er meer ?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Faithy het volgende:
sta nu bij het CWI overigens..
ik heb ook een plekje achteropquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
jullie krijgen de route niet te zien voordat ik een duoseat geregeld heb![]()
Ik overweeg het niet eens, liever een brulpijp à 89 euri dan een misschien fluisterpijpje a la Honda voor 250+ ponds.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Of overweeg je het niet eensaankoop van zo een blueflame minus verkoop van je Rombo
Hoezo je kan niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:09 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb ook een plekje achterop
alleen kan ik dit weekend niet
Gelukkig, ik hou niet van flappiesquote:
Donderdagmiddag om 1 uur proefritquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wanneer ga je voor de nieuwe motor kijken.
quote:
ik mag vanavond naar utrecht op de motor... hopenlijk word het niet te koud als ik terug moetquote:Mooi weer vandaag, ben er maar vandoor [afbeelding] Hier ook maar weinig mensen
In de aanbieding, 1.000 cc bij 134 Pk of iets meer, fantastisch koppel, hemelse vibraties, verrassend karakter en snelheidsbochten van 2,5 Gquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:09 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb ook een plekje achterop
alleen kan ik dit weekend niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde geld idd in jouw gevalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef worldpimber het volgende:
Ik overweeg het niet eens, liever een brulpijp à 89 euri dan een misschien fluisterpijpje a la Honda voor 250+ ponds.Nee, een uitlaat mag voor mij echt niet zoveel kosten, zeker omdat door de hitte e.d. die dingen bij mij misschien te snel afgeragd worden omdat ik het niet schoon hou.
Same herequote:
Ga op zoek naar meerdere opties zou ik zeggenquote:
JA je sprak me zo liefde vol toequote:
Suzquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef bwt het volgende:
ja, schande dat je daar over durft te dromen zeg..........
had toch minimaal een suz moeten zijn
Hmm ... Smaken verschillen ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef ikookhier het volgende:
Vooral deze
[afbeelding]
Maar helaas moeten we daar nog even op wachten.
al gaan er geruchten dat hij er nog dit jaar aan zit te komen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar de neuk staat dat vage OBJ tekentje voor![]()
Ik vind hem best geilquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm ... Smaken verschillen ...![]()
Laten we dan maar hopen dattie beter rijdt als ie eruit ziet ..![]()
Kennelijk niet heHquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Weten we het wel zeker voor zondag
Dan is de kans dus groot dattie beter rijdtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik vind hem best geil1300/1400 cc
![]()
Juistquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan is de kans dus groot dattie beter rijdt
meet opschuiven naar volgende weekquote:
Wordt aan gewerkt ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meet opschuiven naar volgende weekje hebt de verslaving goed te pakken
![]()
nu nog een keer een volwaardige - snellere rag - meet meemaken en het is helemaal voor elkaar
wel objectief blijven hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef kratjuh het volgende:
Wordt aan gewerkt ...![]()
Als het meezit ben ik donderdagmiddag al eigenaar van die 9R![]()
Nou de argumenten die ik had om van de Aprilia af te zien zijn hier niet van toepassing, dus het is al voor 95% zeker .. Of het rijgedrag moet zoooo tegenvallen maar dat lijkt mij bijna onmogelijk ..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel objectief blijven heklinkt alsof ie al verkocht is
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef worldpimber het volgende:
Nu nog even je verhaal verfilmen en vertonen aan beginnende motorrijdersZodat die chopperts vanzelf uit de handel gaan
quote:
Geen foto gemaak?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef kratjuh het volgende:
Net even bij het Kawa'tje gekeken .. Ziet er erg OK uit
![]()
Kopen die handelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef kratjuh het volgende:
![]()
Ziet er erg nice uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
jawel: klik
[..]
Even geduld ... Eerst rijden !!![]()
Yesss I know ... Komt goed ! Maar meten = weten dus eerst rijden !!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ziet er erg nice uitkopen die handel
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja wat zal ik zeggen .. Ik zat er fftjes op daarnet .. Hij voelt lekker licht, kleiner dan ie lijkt ... Dunne handvaten, fijne spiegels met goeie kijkhoek ...quote:
En nu zit je de hele tijd dromerig naar de foto's te staren ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zeggen .. Ik zat er fftjes op daarnet .. Hij voelt lekker licht, kleiner dan ie lijkt ... Dunne handvaten, fijne spiegels met goeie kijkhoek ...![]()
Als ie dan nog niet lekker rijdt ook ... Dan breekt m'n klomp ..![]()
En het probleem daarvan is .... ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En nu zit je de hele tijd dromerig naar de foto's te staren ?![]()
dat je op je toetsenbord kwijltquote:
Geldt ook voor sommige vrouwen ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En het je bankrekening ernstige schade toebrengt
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geldt ook voor sommige vrouwen ....![]()
![]()
Is trouwens 1 ding wat zeker is ...
Dat had ik ookquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik moet tijdens werktijd geen wijn meer aannemen van de directeur.![]()
Ja, ziet eruit als een zelfgemaakt beugeltje door de vorige eigenaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:44 schreef Gawaine het volgende:
@ pimber of OPM,
hoe zit de hugger rechts bevestigd bij jullie ?
is dat dmv een zelf gemaakte beugel ?
Zat je er aangeschoten of compleet knock out op?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe snelheidsmaatregelen rond Rotterdam, 80 km/u zones.![]()
Ondanks het spitsverkeer heb ik mij er prima aangehouden..
.. met rake 2 cylinderklappen ..broem..broem.. door de file.![]()
Ik ben de moraalridders alvast voorquote:
quote:
Weet jij dan hoe dat voelt als geheelonthouder?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
Zat je er aangeschoten of compleet knock out op?
quote:Pomp pom pom ...Beater die na een jaar SM prutsen weer volledig in zijn element is..
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Weet jij dan hoe dat voelt als geheelonthouder?
Of heb je wel eens Allah teleurgesteld?![]()
Ik vloog door de file heen zeg maar.![]()
Stalen remleidingen + dikke remklauwen = niet even hard knijpen als met je choppert de eerste keer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef kratjuh het volgende:
![]()
Ach ja, ik had gewoon foute vrienden vroeger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
En nee, geen moment gehad dat ik me dreigde te vergrijpen aan een alcoholische versnapering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember luchtvervuiling.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
80 zones zijn echt de grootste flop.![]()
![]()
Maar ik heb mij er net ook prima aangehouden.![]()
En nu ff.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, jij was bekeerd voorstander, herinnner mij het weer.quote:Remember luchtvervuiling.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Na het succes van de 2005 Ride-Out moet er uiteraard een vervolg komen. En die komt er! Wederom in samenwerking met trackdays.be (never change a winning team) organiseert Motorfreaks op 10 juli de Ride-Out 2006, ditmaal op het circuit van Croix-en-Ternois. Net als vorig jaar maken we er een gezellig evenement van. Knallen op Croix, een barbeque, muziekje.. het hoort er allemaal weer bij.
Het circuit van Croix-en-Ternois is 1900 meter lang en 9 meter breed. Croix is voorzien van uitstekende faciliteiten en ruime uitloopstroken.
Meer informatie nodig?
Binnenkort kun je hier op Motorfreaks alles lezen over het hoe en wat.
Maar houd hem vast vrij: 10 juli, Motorfreaks Ride-Out The Sequel.
en zit dat beugeltje dan om de hele brug heen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ziet eruit als een zelfgemaakt beugeltje door de vorige eigenaar
Ziet er leuk uit maar moet dan wel rijbewijs + geld hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:58 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=news&id=3216
Binnenkort dus meer info.
zit ook een beugeltje idd, maar hoe precies geen ideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
en zit dat beugeltje dan om de hele brug heen ?
je begint circuitverslaafd te wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]Scheen nogal wat kritiek op te leveren, we konden allen namelijk wel beter aan de haak slaan.
![]()
Is dit niet wat? Wel weer op een maandag, 10 juli?Vind het wel interessant ...
[..]!!! Anyone? Misschien zondag ervoor nog wat rondjes in die buurt doen, maar anders kun je uitgaan van 400 km enkele reis en dan 6x 20 minuten ghummen voor 95 euro + mooi weer + barbeque voor de atheïsten onder ons.
(gebasseerd op die van vorig jaar )
Jawel is orgineel maar rechts zit op mijn brug geen bevestigingsmogelijkheid.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zit ook een beugeltje idd, maar hoe precies geen ideekan wel een keer een pic maken
maar is die hugger dan niet gewoon origineel voor jouw motor
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Zo ben ik ook weer ... Bier smaakte goed op de schietvereniging ...![]()
En weer een portie gelachen waar je een maand mee door komt![]()
.... Hier ook niks gemist dus![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef kratjuh het volgende:
Mja toch m'n bedje maar in .. morgen voor 6 uur de badkamer in geweest zijn voordat m'n zus er al zit
Weltrusten allemaal
Heeft ze chili con carne gegeten ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef kratjuh het volgende:
Mja toch m'n bedje maar in .. morgen voor 6 uur de badkamer in geweest zijn voordat m'n zus er al zit
Weltrusten allemaal
Blijkbaarquote:
dus je wil zeggen dat je nu al pleitegaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef BazzieK het volgende:
Mag morgen om 8 uur mijn pa gaan aanduwen op mijn motor aangezien hij blijkbaar niet goed koud start
.......... Ik bedoel dat ik niet ga slapenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat je nu al pleitegaatdat geloof ik niet
![]()
Ik zit eigenlijk te wacht tot deze weer vol isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef BazzieK het volgende:
Wie moet er anders het volgende topic volspammen?
Moet ik morgen checkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
en zit dat beugeltje dan om de hele brug heen ?
Was dit niet eigenlijk vorig jaar ook het planquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je begint circuitverslaafd te worden![]()
![]()
als ik vrij kan krijgen wil ik best [afbeelding] mee![]()
![]()
Wie nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb trouwens tering veel zin om een stukkie terijden![]()
Ik zal ff kijken wat ik kan doen, 39 euricent is toch wel weer een flinke aanslag op mijn budgetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:30 schreef Herr.Flick het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/127680/1
ff meedoen aub...
![]()
Sjah, wat het verhaal ook is, blijftquote:lang verhaal kort te maken na 3mnd stil gestaan te hebben ging ik rijden op de kawa.hij was lekker warm dus trok ik hem iets verder open in zijn eerste versnelling. ik vond dat ik toch iets te hard ging remde wiel blokkeer gelijk.
de rest laat zich raden.politie erbij spoor meten 75mtr op weg waar 30 mag.
hoop geouwehoer wilde niet geloven dat ik in de eerste versnelling reed. toen moest ik tegen mijn vriendin zeggen dat ik met haar fiets was gevallen.was ze ni zo blij mee om hem zo te zien.schade 4500 euro. boete komt nog
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:31 schreef Roderick2085 het volgende:weer thuis.... handen zijn een beetje koud, maar verder is het rijden goed te doen
alleen wat een f*ckstad is utrecht om doorheen te rijden zeg... echt compleet doolhof daar:{w
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:31 schreef Roderick2085 het volgende:weer thuis.... handen zijn een beetje koud, maar verder is het rijden goed te doen
alleen wat een f*ckstad is utrecht om doorheen te rijden zeg... echt compleet doolhof daar:{w
Mooi tochquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo krijgen we het topic wel vol
Dat is toch wel het dieptepunt zegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef stinkie het volgende:
Kom ik net thuis, is mijn nieuwe Lidl kleed van de motor gejat
Fucking kutkamp wat hier zit
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef stinkie het volgende:
Hopelijk was i niet te duur,gewoon lekker van ander zijn spullen afblijvenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef stinkie het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef stinkie het volgende:
aan de andere kant, als ie gejat word vind ik 'm wrsch bij de eerste kruising terug wegens geen voorrem
Geen voorrem is het beste slotquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef stinkie het volgende:
Barst hier wel van de motorrijders, maar die motoren staan of in de schuur of onder hun eigen kleed.
Slot is niet mee gerotzooid maar ik heb wel mooi meteen schijfremslot en ketting er op gegooid....
aan de andere kant, als ie gejat word vind ik 'm wrsch bij de eerste kruising terug wegens geen voorrem
Das mooi *(&&%^, Ik laat me motor nooit zo vrij in de urban jungle staan 's nachts.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef stinkie het volgende:
Barst hier wel van de motorrijders, maar die motoren staan of in de schuur of onder hun eigen kleed.
Slot is niet mee gerotzooid maar ik heb wel mooi meteen schijfremslot en ketting er op gegooid....
Waar maak je je dan zorgen omquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef bwt het volgende:
Hier in nijmegen is het helaas teveel voorgekomen deze (na)zomer dat er mooie fietsen in no-time weg waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |