Ik ookquote:Ik moet slapen ...
Ook nog wakker?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en ik ga vanavond dromen van....................
[afbeelding]
Als ik dat geweten had.Nieuw Topic openen blijft een lastige klus voor mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:20 schreef bwt het volgende:
we zitten alle 2 fout
alle 2 het topic nummer fout
jij bent wel de 1e. - hier kun je de inhoud vinden. Wel ff de 1e paar regeltjes weglaten die pimber er neer heeft gezet
Doe jij eens weer alles oplossen, dit plebs krijgt nix voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef stinkie het volgende:
Moet die ander dicht?
Niet helemaal geloof ik,want wat er boven staat met Fokkers met motoren enz.kreeg ik er niet in volgens mij,maar nu staat het er wel ineens.Weet niet wie dat gedaan heeft,maar 100 x dank.quote:
Onderaan de tekst staat de dader.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet helemaal geloof ik,want wat er boven staat met Fokkers met motoren enz.kreeg ik er niet in volgens mij,maar nu staat het er wel ineens.Weet niet wie dat gedaan heeft,maar 100 x dank.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef stinkie het volgende:
BE speaking: Graag gedaan jongens.![]()
Anytime!
Bewust onder stinkies account, ik hou niet van topics waar ik niet in post in mijn AT.
Zie je dat dan niet omdat je de OP hebt aangepast????quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef stinkie het volgende:
BE speaking: Graag gedaan jongens.![]()
Anytime!
Bewust onder stinkies account, ik hou niet van topics waar ik niet in post in mijn AT.
met de soes heb ik 20K gedaan op de voorband en achtergeloof ik 15Kquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:27 schreef worldpimber het volgende:
Stinkie, hoeveel km deed je ook alweer met je band?
Ja,kan sinds een paar dagen weer inloggen.Had een ander wachtwoord aangevraagd en dat naar een verkeerd E-Mail adres laten sturen.Dus adres en wachtwoord klopten niet.Gisteren dus driftig zitten te E-Mailen met de moderator,en weer toegang gekregen.Waarvoor nogmaals huldequote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:31 schreef bwt het volgende:
Zie je dat dan niet omdat je de OP hebt aangepast????
En ik zorg dat ik voor die tijd effe weg benquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:33 schreef bwt het volgende:
Hallo zeg
al dik 30 posts in no time.
zal wat worden morgen
weer een topic in record tijd dicht
Heb jij me geholpen met het openen van een nieuwe topic?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee.
En nu wel. Maar goed, ik kan ook deleten!![]()
Dan quoten we deze legendarische post toch nog even.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee.
En nu wel. Maar goed, ik kan ook deleten!![]()
Niet met het openen. Ik heb wel alle tekst in de openingspost geplakt. Het duurde wat lang en ik dacht 'kom, ik ga je helpen'.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:37 schreef richardgie het volgende:
Heb jij me geholpen met het openen van een nieuwe topic?
Ooit van mass-delete gehoord?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan quoten we deze legendarische post toch nog even.
Lees vooral ook even BE's sigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Onderaan de tekst staat de dader.
In dit geval had stinkie hulp ingeroepen van iemand die hij wel heel erg goed kent
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet met het openen. Ik heb wel alle tekst in de openingspost geplakt. Het duurde wat lang en ik dacht 'kom, ik ga je helpen'.
En ik kan valsspelen. Ik heb de tekst uit de OP van het gesloten topic van BWT gehaald. Maar doordat ik kan editten staat alles dan gelijk goed. Dat is makkelijker dan quoten bijvoorbeeld.
Nou ja goed, ik dacht 'ik help je een handje'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |